התנקות

אלדדד

New member
התנקות

אני בטוח ששאלו את זה כבר כמה פעמים פה..... מה הדרך הכי טובה לחזור למצב נורמלי אחרי השתכרות ? חבר שלי אומר מרק חבר אחר אומר כוס חלב לדעתי מיים משהו מזה בכלל הגיוני?!?!
 

Chewbacca

New member
יש משהו בחלב

אבל גם דברים אחרים שמכילים חומצות (עגבניות, פירות הדר). מים כמובן יעזרו כי אחד הדברים שאלכוהול עושה זה לספוח נוזלים ולייבש אותך (מה שגורם לכאבי ראש וכו') ולכן צריך להחזיר לגוף נוזלים. אני מניח שמרק בא לעשות את אותו דבר. בכל מקרה, אני לא מאמין גדול בקפה ואספירינים, לי הם לא ממש עוזרים.
 

amircn1

New member
כשאתה שותה אלכוהול

אתה מאבד נוזלים - הנגאובר מגיע כתוצאה מאיבוד נוזלים ולכן בכדי להחזיר את ה"נוזלים האבודים" רצוי וכדי לשתות מים מרק וחלב גם מכילים בתוכם מים ונוזלים אבל... אין כמו מים זכים וצלולים
 

qTyPhOoNp

New member
חלב לא טוב

חלב מכיל חוציות שיגרום לצרבות ולהקאות, כנל קפה.. לא מומלץ הכי טוב לשתות מים ומומלץ גם לאכול דברים כמו קרקרים וביסטוויטים
 

qTyPhOoNp

New member
תיקון

קפה לא מומלץ כי הוא מכיל קפאין. רצוי להמנע מקפאין
 
למעלה