התנצלות

התנצלות

כשאין יחס אז מה עושים????? ואיך אומרים סליחה??? כי יש מקרים שצחקת עם משהו והוא לקח את זה קשה מדי נפגע מדי ואתה לא התכוונת אבל אז הוא אומר שטויות ואתה מתרגז ואומר שטויות והוא מתרגז ואומר שטויות ואתה לא רוצה לריב איתו בעצם רק להגיד סליחה להגיד שאתה מצטער והכל כל כך טיפשי ושטותי ואתה סולח ומתנצל וזה הכל ואם הוא לא סולח??? מה עושים אז? מתחננים? משפילים את עצמך עד אפר???? כותבים בפורום שאתה מצטער מאוד וזהו? אז אתה מצטער ואומר את זה לפני כולם אז אני מצטער סופר את סולחת לי? או שלא? מקווה שכן אם לא אז לא בכל אופן אני מצטער ומתנצל לא יקרה שוב לא ידעתי שאת כל כך רגישה
 

~Supergirl~

New member
אהמ...סולחת! אבל...תעשה טובה

ופעם הבאה כשאני מבקשת ממך לא לעשות משהו אז אל תעשה לי דווקא ותעשה אותו בכוונה - זה פוגע מאוד! ואמרתי לך את זה כבר...אני חושבת שהבנת את זה כבר! Supergirl
 
למעלה