התנצלות
באחד הימים האחרונים כתבתי כי 3510i אמור לצאת היום, 20/1/03. המידע התבסס על חבר שעובד בפרטנר ונחשב למקור אמין מאוד מאוד. מסתבר שישנה דחיה. המידע שבידיו מדבר על יום חמישי, 23/1/03, אך מכיוון שנכוויתי ממנו אני לא אומר את זה בהחלטיות. אני מקווה שהפעם הוא צודק. שיהיה רק טוב.
באחד הימים האחרונים כתבתי כי 3510i אמור לצאת היום, 20/1/03. המידע התבסס על חבר שעובד בפרטנר ונחשב למקור אמין מאוד מאוד. מסתבר שישנה דחיה. המידע שבידיו מדבר על יום חמישי, 23/1/03, אך מכיוון שנכוויתי ממנו אני לא אומר את זה בהחלטיות. אני מקווה שהפעם הוא צודק. שיהיה רק טוב.