התנצלות, אי הסכמה וסיכום

leggy99

New member
התנצלות, אי הסכמה וסיכום

קודם כל אני מקבלת את הביקורת בעניין שגיאות הכתיב. נכון יש דיסלקטים וזה לא מעיד (כמעט) על כלום. סליחה אם פגעתי במישהו. שתיים: אני עדיין חושבת ש-"!!!!!!!!!!!" זה וולגרי ומגעיל. שלוש: אני ממש לא חדשה בעסק, ולא רק ניקיון מעניין אותי. אבל אני לא מוכנה לקבל "עבד" שלא יכול לחכות עד שאגיד לו להתקרב. לכן אני אומרת מראש: אין מין. ארבע: מה לעשות שאני קצת בוטה. זו לא התנשאות - זו אני. חמש: ההצעה שלי עדיין בתוקף. לגי
 

אסתי69

New member
ה ב נ ו אותך

לא את לא בוטה ואם את גם לא חדשה הרי שזה בכלל עצוב כל כך לא לדעת כלום על תחום אחרי נסיון זה ממש עושה עצוב אבל........ הצעתך נשקלה ונדחתה על הסף
 

Z o d i a c

New member
אני חושב שיש הבדל קטן

בין להיות בוטה לבין חסר טאקט. להציע כי נצא מהמחילה וננסה לראות עולם, למה? רק אלוהים יודע כנראה, זה לא להיות בוטה, זה סתם להיות גועלי. להגיד "אני רוצה עבד שינקה לי את הבית" נטו קצת שונה מלהגיד "אני לא מוכנה לקבל עבדש לא יכול לחכות עד שאגיד לו להתקרב".
 
לגי יקרה!

אני רוצה לספר לך שהיתה לי מלכה, ועשיתי לה גם עבודות בית, ניקיון וכו', ואפילו הבאת מצרכים ולא פעם גם הבאתי בלי שתחזיר לי כי זו היתה מערכת יחסים, השאלה אצלך ואצל השותפה שלך, האם שתיכן "מלכות"? האם אתן דומיננטיות ושולטות באופייכן, במערכת יחסים עבד-מלכה אין מין כך שלא חידשת לנו דבר, אבל סוס אפור אמר נכון, מתקבל הרושם שיש כאן יותר ניצול ושפיטה מאשר מערכת בדסמי"ת ותתקנו אותנו אם אחרת!
 

אייבורי

New member
מממ....הסבר בבקשה לעילג

ראשית אין קודם כל בעיברית. "!!!!!" זה וולגרי ומגעיל - מזה ???? אני תמיד אומר אפשר לא חייבים לומר אתה מיכוער אפשר אתה לא הכי יפה. הכל תלוי בדרך. אבל נניח לזה ונקבל את ההתנצלות.
 
למעלה