התנהלות מול בעל דירה וועד הבית

bananasplit27

New member
התנהלות מול בעל דירה וועד הבית

לפני כשבועיים היתה בדירה שלי הצפה במטבח, מדובר בצינור של הבניין שנסתם והאחריות לתיקונו מוטלת על ועד הבית. הטיפול של ועד הבית היה מתחילת הסיפור ועד היום פשוט נוראי, התמהמהות בטיפול, התעלמות מהודעות ובעיקר - אי התשלום לבעל המקצוע שהגיע פעמיים לדירה. בסופו של דבר בעל הדירה שילם לאינסטלטור ומאז מנסה כל הזמן לקבל את כספו חזרה. אני נמצאת בלב המאבק שכן אני זו שעמדתי איתו בקשר, כשהוא כבר כן הואיל בטובו להגיב. היום בעלת הבית ביקשה ממני להפקיד בחשבון שלה את הסכום ששילמה לאינסטלטור על חשבון התשלום לועד הבית. אני מוכנה כמובן לעשות את זה אבל רוצה לקבל קבלה על התשלום. בעלת הבית זועמת על ההתנהלות שלו ונראה לי שהיא מוציאה את זה עלי... האם עלי להעביר לה את הכסף לפני שאני מקבלת את הקבלה מועד הבית שכבר הוכיח את אי מהימנותו או להתעקש מולה שאעביר את הכסף רק אל מול קבלה? בגלל האידיוט הזה אני עלולה להגיע לפיצוץ איתה וזה מדאיג אותי.
 

im mitzi

New member
חס וחלילה

זה לא אמור לשנות לך מי מטפל בתקלה שהיתה, בעלת הדירה צריכה לדאוג שהדירה תהיה ראויה למגורים ואת לא אמורה לרדוף אחרי ועד הבית.
זה טוב ונכון שהיא טיפלה בנושא כך שהיא שילמה את האינסטלטור, אבל אל לך להכנס למקום שאת צריכה לרדוף אחרי ועד הבית
בסופו של דבר היא תוכל להתקזז איתו על הוצאות שהוא ירצה בעתיד לצורך שיפורים ושיפוצים בבניין, את לא יכולה לעשות את זה ואת חייבת לשלם את ועד הבית בזמן כדי שלא יהיו לו טענות כלפיך.
 
בהמשך למה שכתבו החברות

ברגע שהמצב בדירה שלך לא מאפשר מגורים סבירים זו הפרת חוזה מצד בעלת הדירה, וזה אינטרס שלה שהתיקון יהיה בהקדם האפשרי אחרת היא תידרש לפצות אותך, ואם ועד הבית זו הבעיה היא זו שאמורה . הדרישה שלה לפיכך לא חוקית ולא עניינית, והיא זו שצריכה לפתור את הבעיה מול ועד הבית - ואם היא רוצה שתעבירי לה את הכסף על חשבון תשלום לועד הבית, היא נדרשת לקבל את אישורו קודם בצורה מסודרת.
 
למעלה