התנגדות לחוק טל!!!!!!!!!!
ברצוני לשאול האם לדעתכם חילוני שלא מוכן לשרת בצבא בעקבות חוק טל הוא פושע?? או שהוא בעצם אומר שהוא לא יסכים לאכול כל חרא שזורקים עליו!! לדעתי אלה שמצביעים לליכוד ולעבודה צריכים לעשות צבא לא רק במקום החרדים אלא גם במקום אלה שהצביעו שינוי ומרצ. כמובן שאני לא חושב שזה יתכן, אבל אני מתכוון מבחינת הוגנות. אודה על תשובותכם
ברצוני לשאול האם לדעתכם חילוני שלא מוכן לשרת בצבא בעקבות חוק טל הוא פושע?? או שהוא בעצם אומר שהוא לא יסכים לאכול כל חרא שזורקים עליו!! לדעתי אלה שמצביעים לליכוד ולעבודה צריכים לעשות צבא לא רק במקום החרדים אלא גם במקום אלה שהצביעו שינוי ומרצ. כמובן שאני לא חושב שזה יתכן, אבל אני מתכוון מבחינת הוגנות. אודה על תשובותכם