lusy in the sky
New member
התמכרתי
אוקיי אני בבעיה. אני חושבת שהתמכרתי לטראנסים... זה רציני. אני מרגישה שלא בא לי לשמוע יותר מוזיקה אחרת, ואני אחת שמגוונת ולא ניתקעת בסיגנון אחד. ככה שתמיכה נפשית תבוא בטוב (אם יש פה בפורום מכורים כמוני או אנשים שהצליחו להיגמל) ואם תמליצו על טראנסים חופרים וטובים (אם אפשר) זה יהיה עוד יותר טוב. תודה
אוקיי אני בבעיה. אני חושבת שהתמכרתי לטראנסים... זה רציני. אני מרגישה שלא בא לי לשמוע יותר מוזיקה אחרת, ואני אחת שמגוונת ולא ניתקעת בסיגנון אחד. ככה שתמיכה נפשית תבוא בטוב (אם יש פה בפורום מכורים כמוני או אנשים שהצליחו להיגמל) ואם תמליצו על טראנסים חופרים וטובים (אם אפשר) זה יהיה עוד יותר טוב. תודה