sivi massivi
New member
התמכרות.
טוב, אחרי חודש די סוער, שבתי..(טוחנת שעות נוספות בעבודה..בהיסטריה!) אחרי כל הרחש והאז סביב מוצרי קונאד - התחדשתי לי גם אני באחד (דרך איביי)
אני בנתיים נצנמדת לדוגמא אחת וכולי אושר! אבל הנושא שבאמת רציתי לדבר עליו הוא רכישות מקוונות. אני מכורה לאי.ביי.פשוט מכורה.(ברמות שהזמנתי מהם סטוק סבוני רחצה נוזליים שנמכרים בארץ - כי זה ממש יצא חצי מחיר! אז רציתי לדעת מי איתי, מה דעתן על רכישות מקוונות ובכלל..להתעדכן מה חדש פה
טוב, אחרי חודש די סוער, שבתי..(טוחנת שעות נוספות בעבודה..בהיסטריה!) אחרי כל הרחש והאז סביב מוצרי קונאד - התחדשתי לי גם אני באחד (דרך איביי)