1אישה יפה1
New member
התמונות מוכנות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אז זהו הם סרוקות אצלי במחשב, מי שרוצה שאשלח לו תמונה אז רק לאי סי קיו או למסנג´ר, ומי שרוצה שאפרסם פה אז סבבה, מי שמופיע כבר אמרתי לו, ומי שרוצה לשאול אם הוא מופיע אז שישאל ואניאגיד
אז זהו הם סרוקות אצלי במחשב, מי שרוצה שאשלח לו תמונה אז רק לאי סי קיו או למסנג´ר, ומי שרוצה שאפרסם פה אז סבבה, מי שמופיע כבר אמרתי לו, ומי שרוצה לשאול אם הוא מופיע אז שישאל ואניאגיד