התמונות מוכנות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

התמונות מוכנות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אז זהו הם סרוקות אצלי במחשב, מי שרוצה שאשלח לו תמונה אז רק לאי סי קיו או למסנג´ר, ומי שרוצה שאפרסם פה אז סבבה, מי שמופיע כבר אמרתי לו, ומי שרוצה לשאול אם הוא מופיע אז שישאל ואניאגיד
 

rellyo

New member
אישתי היפה...

בוקר טוב ליפה בנשים... כל הכבוד על המאמץ אחותי. גם לי אין בעיה שתפרסמי כאן, אבל בכל מקרה נתראה גם ב ICQ או ב MSN... שיהיה לך יום נפלא.
רלי.
 
אני רוצה ../images/Emo98.gif

סוף סוף אבל אין לי מסינג´ר ולא אי סי קיו אז תפרסמי אותם הכללי וחוץ מי זה ענתוש תביא חיבוק !!!!
 

rellyo

New member
מה פתאום עז, יותר בכיוון של כבשה../images/Emo8.gif

מה נשמע חמוד שלי
? איך עוברים עליך הימים האחרונים? רוצה גם חיבוק...
 

orit27

New member
גם לי אין בעיה שתפרסמי אותה על גבי

הפורוםםםםםםםםםםםםםםםם
 

עופר 123

New member
לפרסם את שלי ../images/Emo70.gif

זה יהיה זכרון של החולצה הצהובה שנקרעה....
 
../images/Emo26.gifתראו,תשמעו../images/Emo36.gif

אין פה למישהו תמונה לבד, בכל תמונה מופיעים עוד אנשים איתו, אז כדי שלא יהיה אי נעימויות, מי שלא רוצה שאפרסם תמונה שלו על גבי הפורום, שרק יגיד לי בעצם בחלק מהתמונות אני מופיעה, ואני עוד לא יודעת אם אני רוצה לפרסם את עצמי פה על גבי הפורום, אז חלק מתמונות אאלץ לשלוח לאותם אנשים בפרטי, ואת זה אני אעשה רק מחר, אז תתתאפקו, אישה יפה. למי שיש תמונות אצלי הם: מקסימוש, גילה, ילדה אישה, בועז, רלי, רקמה עדינה, אורית, מאי, ערן, ויקי וניר, אלכס, סוזי, מיי, סיגלי, אור גולד, חמודונת, עופר, אז שיהיה לכם יום נפלא
 
אני לא רוצה לפרסם כאן....

אלי למסינג´ר יקירתי....ובזמנך החופשי. }{ תודה מקסימושששששש
 
מ ק פ י צ ה!!!!!!!!!!!

יש כמה אנשים שלא נתנו לי את אישורים לפרסום, וגם לו נתנו לי דרך איך לשלוח להם את התמונות
 
מצטערת להגיד!!!!!!!!!!!!

אבל עכשיו שהתסכלתי לא סרקתי את כל התמונות, וברוב התמונות אני נמצאת, חוץ מ-2 חח מפורסמת שאני ואני לא הכי מעוניינת לפרסם את התמונה שלי פה, לכן אני אוכל רק לשלוח לכם אישית למי שמופיע, לאי סי קיו או למסנג´ר כי האי מייל שלי קצת דפוק
 

may24

New member
עניתי יפתי....

בא לך לשלוח לי את התמונות?...
חולה עלייך, מאי
 
למעלה