התמונה של היום!

אלון 58

New member
התמונה של היום!

מפלי-האיגואסו:נקודת-גבול בין ברזיל לארגנטינה,שגם חולקות ביניהן את הפארק היפהפה שסביב המפלים ונהר-האיגואסו,שבמרחק קצר משם נשפך לנהר-הפראנה(שקצהו הדרומי נשפך לריו-לה-פלאטה,סמוך לבואנוס-אירס). הצלום הזה שייך אמנם לצד הברזילאי,כי המסוק שמטיס אותנו מעל המפלים ממריא ונוחת בברזיל.כאן מהאויר רואים בבירור את "הגרון(או הלוע)של השטן"(=La Garganta del Diablo),שכאילו יוצר קרע בנהר,והלאה ממנו מתרחב ויוצר סדרה של מפלים מרהיבים,גם מהצד הברזילאי,וגם מהצד הארגנטיני,כל צד והיחוד שלו.הצד השמאלי של הנהר כאן זו ארגנטינה,והצד השמאלי זו ברזיל. דרך-אגב:טיסה במסוק זה,למשך 15-10 דקות,עולה $60.00,או 145.00 R ריאל ברזילאי,אבל זו חויה שלא תשכח,שוה כל רגע.
 

גרי רשף

New member
זווית לא שגרתית

לפני מספר חודשים הייתי שם, אבל בגלל הלחות הגבוהה לא ניתן היה לראות את ה-Garganta כי האוויר היה מלא ברסס שלא התנדף. גם ככה זו חוויה שהתמונות אינן יכולות להעביר מכיוון שהתנועה של כמויות המים האדירות שעוברות ונופלות ומתנפצות שם ברעש נורא- היא לא תאומן..
 

אלון 58

New member
זה נכון מאד!

לא סחבתי עמי מצלמת-וידאו,כי היא מדור קצת ישן ולא נוחה ללא עזרת משפחה,שלא היתה עמי בטיול,כך שאת חוויית זרימת המפלים,אין לי בצלום נע,למעט קליפ קצר מהמצלמה הדיגיטלית,אבל זה ללא קול. העוצמה,הכמויות ורעש המים,הם מהוים חוויה שלא אשכח,הלואי ואוכל להביא לפחות את בתי לכאן פעם,כי כן אוהבת "אתגרים" כאלו.
 

hagith1

New member
איך הייתי מוכנה להיות שם עכשיו

יש משהו כל כך עצמתי במקום הזה. אני זוכרת שעמדתי על מעין מרפסת כדי להצטלם קרוב לאחד המפלים ומרוב שהעצמה של המים היתה כל כך חזקה הייתי בטוחה שעוד רגע המרפסת הזו הולכת להתמוטט מטה. מקום מיוחד ומומלץ למי שלא ביקר בו !!
 

Joy107

New member
אוייייייי איזו תמונה!!

אני חושבת ששמונה סרטי צילום גמרנו שם בשלושה ימים... אני דווקא אהבתי יותר את הצד של ארגנטינה (אני תמיד אוהבת יותר את מה שקשור בארגנטינה...
) מה שמזכיר לי שבשביל לעבור לצד הברזילאי, לא רציתי להציג דרכון ישראלי (מרטין כמובן עבר עם ה D.N.I) בגלל כל מיני התרעות אז פשוט ספרנו לשוטרים בכניסה שאני אזרחית ארגנטינאית ששכחה את התעודות בבית. כמובן שאסור לתת להם ככה להכנס אבל סכום פעוט של כמה דולרים (ממש בודדים) שכנע אותם וגם קיצר לנו את התור... זו היתה הפעם הראשונה שנתקלתי בשחיתות הממוסדת שקיימת באיזור.
 

אלון 58

New member
כבר יותר כדאי לעבור לצלום הדיגיטלי!

בקשר למעבר הגבול הסמוך,אני מסופק אם עשית טוב,אבל מה שהיה,היה.הכל שטויות במיץ אשכוליות,אפשר לעבור עם הדרכון הישראלי,רק להציגו ולא להעבירו שיקחו אותו ממך.אם הבנתי נכון,אז יש לך רקע ארגנטינאי,פשוט נצלת "פרצה",שידוע שאזרחי מדינות דרום-אמריקה לא חייבים בהצגת דרכונים במעברי-הגבול,אלא רק תעודת-זהות של המדינה ממנה באים.
 

Joy107

New member
דווקא אין לי רקע ארגנטינאי...

אני מתפוצה שונה לחלוטין...
כמובן שאפשר לעבור עם דרכון ישראלי אבל באותו הזמן ובאותן הנסיבות היה עדיף שלא.. לא חשוב, מה שהיה היה. בקשר לדיגיטלי, בטח שזה עדיף! אבל את המצלמה רכשנו רק אחרי הטיול!
 
למעלה