דרך אגב, אתמול אריה קרא לי להגיע בדחיפות לראות את התמונה ששלחת, ואגיד לך רק דבר אחד.... מאתמול אני ``מפנטזת`` על קיווי, תותים, ואפרסקים... נאלצתי להסתפק באננס משומר.....
אני מתכוננת לבחינה ולומדת בינתיים את כל המחלות שמאד דומות גם לפתולוגיה של בני האדם.....מה להגיד לכם - לא מאחלת לאף אחד!!!!!! שתהיו בריאים ושבוע נהדר לכולם (שלי מתחיל מחר!) תמר