נדיה של הארבעה
New member
התלבטות
התלבטות
אז ככה, בני לומד בבית ספר שממנו אוסרים לצאת למסגרת של מחוננים. מתירים, וגם זה אחרי הרבה תחנונים והבטחות, לצאת למסגרת דתית מיוחדת, והיא ביום שלא מתאים לאריאל (יש לו חוג שהוא נורא אוהב ותנועת נוער) ולא במקום לימודים אלא אחריהם (זה מתחיל ב-12, כשהימודים מסתיימים ב-13.30), וגם עולה מלא כסף, אז הרעיון הזה נפל. התקשרו אלינו אתמול ושאלו אם אנחנו עדיין רוצים לעבור את האבחון. אני עניתי אוטומטית "כן" ואז התחלתי להתלבט. אולי זה סתם מיותר אם לא ייצא לנו מזה כלום? אולי הייתי נלחמת על כך שבבית הספר יתנו לו ללכת לשם, אבל אני יודעת שזה מאבק אבוד. רבים ניסו ונכשלו טוטלית. ולהעביר אותו לבית ספר אחר, לא שייך כי עד שהוא התרגל לחברה... ויש ול חברים... בקיצור לא שייך. מה לעשות? אני מרגישה שאם יהיו לי "קבלות" שהוא מחונן, אולי נוכל בכל זאת להשיג משהו מבית הספר. כמו, למשל, אפשרות ללמוד חוברות אחרות וכו'.
התלבטות
אז ככה, בני לומד בבית ספר שממנו אוסרים לצאת למסגרת של מחוננים. מתירים, וגם זה אחרי הרבה תחנונים והבטחות, לצאת למסגרת דתית מיוחדת, והיא ביום שלא מתאים לאריאל (יש לו חוג שהוא נורא אוהב ותנועת נוער) ולא במקום לימודים אלא אחריהם (זה מתחיל ב-12, כשהימודים מסתיימים ב-13.30), וגם עולה מלא כסף, אז הרעיון הזה נפל. התקשרו אלינו אתמול ושאלו אם אנחנו עדיין רוצים לעבור את האבחון. אני עניתי אוטומטית "כן" ואז התחלתי להתלבט. אולי זה סתם מיותר אם לא ייצא לנו מזה כלום? אולי הייתי נלחמת על כך שבבית הספר יתנו לו ללכת לשם, אבל אני יודעת שזה מאבק אבוד. רבים ניסו ונכשלו טוטלית. ולהעביר אותו לבית ספר אחר, לא שייך כי עד שהוא התרגל לחברה... ויש ול חברים... בקיצור לא שייך. מה לעשות? אני מרגישה שאם יהיו לי "קבלות" שהוא מחונן, אולי נוכל בכל זאת להשיג משהו מבית הספר. כמו, למשל, אפשרות ללמוד חוברות אחרות וכו'.