nirtheking
New member
התלבטות
יש לי עמוד מסויים שמדפיס דרך השרת בלולאה קריאות לפונקצייה בצד הלקוח הפלט יוצא ככה:
יש לי עמוד מסויים שמדפיס דרך השרת בלולאה קריאות לפונקצייה בצד הלקוח הפלט יוצא ככה:
fPrintRecord(1, "שלום", "Hello for everybody in the world") // יכול להגיע אפילו ל-1000 פעמים שזה יודפס
נגיד ואני רוצה לעשות הדגשה של אחת המילים אז איפה הכי כדאי לעשות את הריפלייס? - בפונקציית צד הלקוח - ואז עבור כל הודעה והודעה זה יעשה ריפלייס בכל פתיחה של הדפדפן (הריפלייס לא התבצע בשרת). הכנסת ההודעה תהיה יותר מהירה וגודל הטקסטים במסד יקטן במקצת - בעת הכנסת ההודעה - ואז הריפלייס מתבצע פעם אחת אבל בשרת ולמסד יכנס עוד טקסטים. אז איפה הכי עדיף לעשות ?