התלבטות

mistertbz

New member
התלבטות

בס"ד
טוב אחרי שהחלטתי ללכת על עניין התזונה, אני מתלבט אם ללמוד תואר בתזונה (המרכז האקדמי פרס) או נטורופתיה. ראיתי את הסילבוסים של התוכניות ושניהם מעניינים מאד. מבחינה תנאי קבלה ב"ה אני עומד בסף בשביל התואר. השאלה מה כדאי. מצד אחד תואר ואחר כך אפשר להשתלם עם כמה קורסים של רפואה משלימה או ישר ללמוד רפואה משלימה בלי התואר כשהגישה יותר הוליסטית (אני מאד מאמין בזה. קראתי ספר של אשה שחלתה במחלה הידועה והתרפאה בזכות התזונה הטבעית)
 
השאלה היא מה הכי חשוב לך

ולמה אתה מתחבר. לדעתי האישית, ללמוד לתואר בתזונה ואח"כ לעשות כמה קורסים של רפואה משלימה (איזה קורסים?? )
זה לא אפקטיבי. אם התחום ההוליסטי מדבר אליך, זו גישה ודרך חיים שלא תקבל בלימודים ובמוסדות שאינם מגדירים את עצמם ככאלה.
וזו גם הגישה שתלווה אותך בעבודתך ובשירות שאתה נותן ותקבע את קהל היעד שלך.

לסיכום, אני חושבת שהבסיס של התשובה נעוץ בשאלה, איזו גישה יותר מדברת אליך ואיך אתה רואה את עצמך כנותן שירות
בתחום התזונה. מאוד מציעה לך לחקור קצת יותר ולדבר גם עם תזונאים וגם עם נטורופאתים.
לגבי תואר, עקרונית יש אפשרות להשלים לתואר - למשל יש לאוניב' חיפה תכנית של השלמה לתואר, אפשר להשלים תואר באוניב' בחו"ל
במוסדות מסויימים, בדוק את זה ספציפית אם זה חשוב לך.
 
תשובה

אני מסכים עם "חמניות פורחות". כדאי שיהיה לך גם רקע קונבנציונלי, לא רק בגלל ההכרה או הקבלה החברתית אלא גם בגלל הרקע שנותנים שם.
 

mistertbz

New member
תודה

בס"ד
הבעיה ששניכם מדברים הפוך. קונבנציונלי זה לימודי תזונה. אז אתה בעד והיא נגד...
אני באמת לא יודע מה לעשות
 
המשך תשובה

ממה שאני קראתי, גם חמניות בעד לימודי תזונה, התחום הקונבנציונלי.
אין כאן דעה לגבי מה נכון ומה לא, ברמה התעסוקתית עדיף ללמוד תזונה ובהמשך
אם תרצה להחכים בתחום של רפואה משלימה (נטורותפיה וכדומה).
 
למעלה