התלבטות
בס"ד
טוב אחרי שהחלטתי ללכת על עניין התזונה, אני מתלבט אם ללמוד תואר בתזונה (המרכז האקדמי פרס) או נטורופתיה. ראיתי את הסילבוסים של התוכניות ושניהם מעניינים מאד. מבחינה תנאי קבלה ב"ה אני עומד בסף בשביל התואר. השאלה מה כדאי. מצד אחד תואר ואחר כך אפשר להשתלם עם כמה קורסים של רפואה משלימה או ישר ללמוד רפואה משלימה בלי התואר כשהגישה יותר הוליסטית (אני מאד מאמין בזה. קראתי ספר של אשה שחלתה במחלה הידועה והתרפאה בזכות התזונה הטבעית)
בס"ד
טוב אחרי שהחלטתי ללכת על עניין התזונה, אני מתלבט אם ללמוד תואר בתזונה (המרכז האקדמי פרס) או נטורופתיה. ראיתי את הסילבוסים של התוכניות ושניהם מעניינים מאד. מבחינה תנאי קבלה ב"ה אני עומד בסף בשביל התואר. השאלה מה כדאי. מצד אחד תואר ואחר כך אפשר להשתלם עם כמה קורסים של רפואה משלימה או ישר ללמוד רפואה משלימה בלי התואר כשהגישה יותר הוליסטית (אני מאד מאמין בזה. קראתי ספר של אשה שחלתה במחלה הידועה והתרפאה בזכות התזונה הטבעית)