התלבטות ברכישת רכב.

Damn Hardcore

New member
התלבטות ברכישת רכב.

שלום רב. אני עוזר לקרוב משפחה בבחירת אוטו חדש. ההתלבטות כרגע: פג'ו 407 SR. סיטרואן C5 RSX. פורד מונדיאו. כל הרכבים ממודל 2006. את הרכב הוא יקבל מהעבודה (ליסינג), כך שהיבטים של צריכת דלק, תיקונים וכד' אינם כלולים בהתלבטות.
אשמח לשמוע דעות וקישורים למאמרים וכתבות על הרכבים הללו.
 

Damn Hardcore

New member
תודה.

אפשר אבל גם קצת פירוט? הבנתי של407 יש תיבת הילוכים רציפה, מה היתרון בזה? למה ביטלת ישר את הפורד והפג'ו? Vdrums, ברור שהוא יעשה זאת, אך עדיין, ישנם דברים שלא שמים לב אליהם בנסיעת מבחן. שוב, אבקש לקבל פירוט.
רבה.
 

RacerX

New member
פירוט

ה 407 וה C5 הן מכוניות דומות, כלומר יושבות על אותה פלטפורמה, ומשתמשות באותם חלקים. ה C5 מציעה נוחות נסיעה מעולה, אבל ה 407 הרבה יותר יפה ממנה.
 

Damn Hardcore

New member
אני לא מדבר על עיצוב.

אני מדבר על נוחות, ביצועים, בטיחות ואבזור. קראתי בכמה מקומות שה407 וה C5 שנת 2005 מגיבות קצת מאוחר מדי ללחיצה על דוושת בגז. האם בעיה זו נפתרה בדגמי 2006? מה דעתכם על המונדאו? אני רואה שלא התייחסתם אליה, האם זו מסיבה מסוימת?
 

ophir28

New member
שלושתם רכבים מצויינים.

המונדיאו פשוט רכב מיושן ורואים מיד את הבדלי הדור בינו לבין הצרפתיות. הסיטרואן נותנת חבילה מנצחת של נוחות פנומנלית, תא מטען ענק, תא נוסעים מרווח, סביבת נהג מפנקת,וביצועים מספקים. אכן הגיר ה"חכם" שלה מעט מעצבן אך לא בלתי נסבל. גורם נוסף המרתיע אנשים הוא שם רע בנושא אמינות, וירידת ערך במחירה כמשומשת, אולם במקרה שלך (רכב חברה) הוא אינו משמעותי. ה407 אמנם יפה יותר (לטעם רבים), אולם פחות נוחה, פחות מרווחת, ואפילו המנוע שלה, הזהה לסיטרואן- פחות חזק. אני ממליץ על הסיטרואן
 

Damn Hardcore

New member
היונדאי סונטה 2.4 Executive

גם היא הצטרפה לרשימה. אשמח לשמוע דעות עליה גם. תודה.
 

ארתור ב

New member
רכב לא רע בכלל

מנוע חזק, ביצועים טובים אבל עדיין הסיטרואן מובילה, ברגע שתעשה עליה סיבוב תבין מה זה נוחות.
 

פרטנר

New member
אם בנוחות עסקינן

היונדאי לא בליגה של השלושה שציינת. יש להם שם בקוריאה עוד מה להשתפר במתלים.
 
למעלה