התלבטות אצל מי הכי טוב לעשות סקירה

MIKIIE

New member
התלבטות אצל מי הכי טוב לעשות סקירה

מוקדמת.... וגם מהן רמות המחירים??
 

Buba30

New member
הי. סקירה מוקדמת עולה עד 1000 ש"ח

איזה קופת חולים את שייכת?
 

MIKIIE

New member
דר צלאל לוקח 1800 שח

ברונשטיין 2000 ש"ח.............לצערי לא שמעתי עדיין על 1000 ש"ח.
 

p u s i

New member
יש רופאים אחרים

חוץ מצלאל ובורנשטיין. כמו ד"ר זר למשל. הוא רופא מקסים עושה כל הבדיקות. סקירה מוקדמת עולה אצלו 980 ש"ח. רק צריך לקבוע תור מראש כי הוא תמיד מלא. ד"ר ברר (עשיתי אצלו שקיפות עורפית וסקירה מוקדמתהייתי מאוד מרוצה). עבור סקירה הוא לוקח 1000 ש"ח+מע"מ שמעתי על תדמור בירושלים. חברה שלי עוד שבוע הולכת לעשות אצלו והוא לוקח 500 ש"ח עבור סקירה. ניתן למצואה מחירים הרבה יותר זולים ממה שציינת. אין לי התנגדות לד"ר צלאל ולבורנשטיין אבל המחירים אצלהם
 
../images/Emo13.gif אז אל תשלמי אם לא מתאים לך

כפי שציינת יש טווח רחב של מחירים, זה שוק חופשי וכל אחת עושה את הבחירות שלה לפי מצבה הכספי ולפי הקריטריונים שחשובים לה. חלק מהרופאים בטווח המחירים הבינוני הם רופאים צעירים יחסית בתחום או רופאי הסדר של הקופות, וחלקם לוקחים מחיר כזה כי זה, לדעתם, מה שראוי. טווח המחירים של פרופ' (לא ד"ר, ואני מציינת זאת כי העובדה הזו גורמת לעובדה שמרבית הקופות תוכלי לקבל החזר על ייעוץ אצלו) צלאל וד"ר בורנשטיין הוא מה שמקובל בליגה שלהם. אף אחת לא "חייבת" ללכת אליהם, מי שעושה כך, עושה כי זה חשוב לה ומי שלא, מוצאת רופא אחר. במחיר הזה משלים על ותק, נסיון, מחקר, מכשור ושאר דברים וכל רופא זכאי לתמחר אותם לפי ראות עיניו. והעובדה היא, שלמרות המחיר שניהם עמוסים מאוד, בין היתר בהרבה מטופלות חוזרות. יש סיבה שהן חוזרות, והיא גדולה יותר מכסף.
 
פרופסור מייזנר 2000 ש"ח

אבל שווה כל גרוש הן בגלל המקצועיות שלו והן בגלל היחס החם, ההבנה, השירות לאחר הבדיקה (אם יש שאלות ניתן להתקשר אליו והא ממשיך להיות אדיב) לא סתם אני חוזרת אליו כבר הריון שלישי ובכולם הוא עשה סקירות מי שפיר וכד'.
 

MIKIIE

New member
המחיר בסדר אני הולכת לצלאל

אבל שאלתי האם המחיר כולל גם את הסקירה המאוחרת????????????
 

lital_helmer

New member
../images/Emo41.gif ניצלו"ש...גם רוצה לדעת אצל מי

הכי טוב לעשות סקירה מוקדמת מורחבת...באופן פרטי.
 

lital_helmer

New member
אני רוצה להקפיץ

רק קצת.. ואולי לנסות את מזלי שוב...אחרי שקראתי התעניינתי...וחיפשתי בכל החיפושים האפשריים.
 

מעיןגל

New member
בהמלצת חלק מבנות הפורום ובכלל

המליצו לי על דר תדמור בירושלים, למי שיש קושי כלכלי או סתם לא בא לה לשלם יקר, תדמור לוקח 100 שקל על שקיפות ו500 על סקירה מוקדמת, בכל מקרה מכל ההמלצות שאספתי ותחקרתי הבנתי שהוא מ צ ו י ן ממש! והמחיר הזול הוא כשירות ועובדה שיש לו לא מעט פציינטים, ולקבוע תור אצלו צריך הרבה זמן מראש. תעברי בחיפוש למעלה על דר תדמור ותראי מה כותבים עליו. בכל מקרה בהצלחה
 

shine on 35

New member
בעניין תדמור...

אני כבר הייתי בדרך לקבוע אצלו את כל הבדיקות הפרטיות בגלל המלצות של הפורום. אבל אתמול קיבלתי אינפורמציה דרך חבר: מישהי שעובדת בירושלים במחקר גנטי להריון למיטב ידיעתה הוא אינו רופא מומחה, היא שמעה גם שהוא חביב הבנות בעיקר בגלל המחירים שלו, הביקורת שלה היתה שהוא לא מספיק מקצועי. כן כן, אני יודעת, גם אותי היא בלבלה, אני תלבטת עכשיו לאיזה רופא ללכת והאמת שהאופציה הבאה שלי היתה צלאל, אבל המחירים..
 
ד"ר תדמור-קבלי את המידע הנכון

תדמור היה מנהל כל נושא הא.ס. בבית החולים משגב לדך שהיה בי-ם. תדמור מאד מקצועי. אני הגעתי אליו דרך המלצה של הגניקולוג שלי (אדם סופר אמין, מקצועי ולא רודף כסף). לא יודעת מי אמר לך ולמה אבל זה הרקע של תדמור. והוא מאד אבל מאד מקצועי. אולי לא הכי סימפטי, אבל מאד מאד מקצועי.
 
ד"ר בורנשטיין בחיפה

אנחנו עשינו אצלו, הוא מצויין, מקיף, נחמד ומבוקש מאוד! (צריך לקבוע הרבה זמן מראש). גם לפי מה ששמעתי, אם יש בעיה במהלך ההריון, אחרי הסקירה, אפשר להתקשר אליו ואם צריך הוא אומר לבוא אליו לוודא שהכל בסדר או לחילופין לברר אם משהו לא בסדר (טפו טפו טפו). עשינו אצלו סקירה ראשונה, ואחרי שהוא בדק, הוא אמר שהכל תקין (ושוב - טפו טפו טפו) ושפעם הבאה אנחנו לא צריכים לבוא אליו ולשלם כל כך הרבה (2000 ש"ח), אלא יכולים ללכת דרך הקופה. בקיצור - אנחנו אהבנו!
 
מצטרפת להמלצה על בורנשטיין ../images/Emo45.gif

חברה שלי אמרה לי משפט עליו לפני שהלכתי אליו והיום אני מעבירה אותו הלאה: "אחרי בורנשטיין את יכולה לישון בשקט. אמנם המחיר יקר (2000 ש"ח) אבל הוא היה ממש נחמד, הסביר בסבלנות וענה על כל שאלה וכמובן- הכי חשוב- נחשב למקצוען אמיתי בתחום! למעשה, כל השמות שהוזכרו כאן בשרשור זכו בעבר לתגובות טובות מאוד- אז תלוי גם מאיפה את בארץ...
 

ענתש

New member
../images/Emo45.gif מצטרפת והמשפט שאני שומעת

עליו יותר מפעם אחת "סקירה אצל ברונשטיין היא כמו תעודת ביטוח". אם הוא אומר שהכל בסדר - הכל בסדר. אין על העיניים שלו.
 

ליcות

New member
../images/Emo45.gif גם בממליצים על ברונשטיין, וגם

אני שמעתי את אותו משפט בדיוק! הוא גם מאוד מאוד נחמד ומצחיק
בהריון הבא אני חוזרת אליו בטוח..
 

shno

New member
בדיוק קבענו אצל ד"ר תדמור

ונעשה אצלו שקיפות עורפית, סקירה מוקדמת וסקירה מורחבת, וכל אלה ביחד יעלו 1000 ש"ח בלבד (כן, 1000, זו לא טעות!) - 100 לשקיפות, 500 לסקירה מוקדמת ו- 400 למורחבת (בתנאי כמובן שעושים את שתי הבדיקות הקודמות אצלו). נראה לנו שווה את הנסיעה לירושלים בשביל זה - גם רופא מומלץ וגם מחירים אטרקטיביים.
 

בולו1

New member
../images/Emo26.gifהיינו אצלו אתמול

בשקיפות (תדמור) והיה בסדר גמור. באתי מראש מוכנה נפשית לא לקבל פוצי מוצי וכל מיני בבל"ת אלא להיות מוכנה לבדיקה עניינית ואכן כך היה. ת'אמת- לא מרגישה שאני צריכה יותר מזה- הוא ידוע בניסיון ובעיניים שלו- וזה מה שחשוב בבדיקות האלה. נחמדות- את זה אני מקבלת אצל הרופא הרגיל שלי ומכל הלב.
 
למעלה