התכבדו והגיעו לביתכם החדש, האוהב

התכבדו והגיעו לביתכם החדש, האוהב

http://www.tapuz.co.il/Communa/UserCommuna.asp?Communaid=25908 target=_blank>התכבדו והגיעו לביתכם החדש, האוהב, האמיתי: פורום תנועת "גברים גרושים נחושים". פורום המנוהל באתר פורטל האינטרנט "תפוז"; הפורום ב"תפוז" ימלא את כל פונקציות קבוצות "דינים" ו"גברים גרושים נחושים". רבותי: התכבדו והגיעו לביתכם החדש, פורום בתפוז אותו אני מנהל. בשלב זה, הפורום בשלבי הרצה כ"קומונה". שמו, איך לא?, גברים גרושים נחושים. http://www.tapuz.co.il/Communa/UserCommuna.asp?Communaid=25908 target=_blank>להלן, הקישור לאותו פרום: http://www.tapuz.co.il/Communa/UserCommuna.asp?Communaid=25908 פורום תנועת "גברים גרושים נחושים", ב"תפוז".
 
כשאני שומע את השם

גברים גרושים נחושים, אני לא יכול להמנע מהשמטת הו' ולראות את המשפט כגברים גרושים נחשים. למה כה כחוש שגבר גרוש יהיה מזוהה כנחוש, עד כדי שתואר זה יופיע בשם הפורום ויאפיין את הגבר הגרוש ? ומה עם נשים בפורום הזה שאתה מנסה להקים ומה מקומן בו ?
 
זה כמו "יום האישה"

למה למשל צריך "יום האישה"? למה כ"כ חשוב להעצים את המעמד שלה, למה למשל אין "יום הגבר"? אולי משום שזה מגיע מאיזו שהיא תחושת נחיתות היסטורית,זה כמו מצעד הגאווה, לא שמעתי למשל על מצעד הסטרייטים, וחס וחלילה, שלא אובן לא נכון, אני בעד כל דבר ומוצאת בכל דבר משהו טוב, אבל אולי משום שהרבה גברים מוצאים את עצמם נפגעים ונרמסים בהליכי גירושים,( אני לא בטוחה שזה בדיוק כך), אבל אולי זו התחושה שנוצרת ואז נוצר כר פורה ליצירת פורום כזה, אני רק מקווה שזה יהיה גברים גרושים ונחושים להתקדם....לא לחזור לאחור:))
 
למעלה