התיעצות...

BaTaTa KaRa

New member
התיעצות...

היי אמממ....אני ממש רוצה לחדש משו בפירסינגים..יש לי כבר נזם ותיכננתי ללכת לעשות עגיל בלמעלה של האוזן (הייליקס ניראה לי..) ואמרו לי שיש לי שם קלי דם אז אני לא יכולה לעשות....ואני לא רוצה לעשות אגילים רגילים בעוזניים כי זה לא יפה לי...אז מה אני יכולה לעשות שלא יהיה יותר מידי פרובוקטיבי אבל בכל זאת חדש כזה ומגניב? אהה וגם האם ההקטע של הקלי דם בעוזן זה זיוני סכל? תודה..
 
מה כלי דם?

אני יודעת שזה איזור עם הרבה עצבים או משהו, אבל אני לא מומחית אז אל תשאלי אותי, בכל אופן זה לא אומר שאת לא יכולה לעשות הליקס כי את יכולה. זה אפילו עגיל ממש נפוץ ואם לא היה אפשר לעשות אותו אז איך יש אותו לכל כך הרבה אנשים?
 

HER16

New member
ממתי הליקס נחשב לפירס פרובוקטיבי?

הקטע עם הכלי דם זה לא ביגי. פירס מומחה יעשה את הפירס כמו שצריך. הליקס זה לא עגיל כזה מסוכן, אם עושים אותו במקום טוב. אפחד לא מת מזה [עדיין]. ו... רק כי אני מרגישה צורך עז: הליקס* כלי דם* עגילים* אוזניים* זיוני שכל* ~סורי~
 

BaTaTa KaRa

New member
עזבי...דיסלקציה...

אממ...לא היתקבנתי שזה פירס פרובוקטיבי..להפך שזה יותר מתון וזה בדיוק הסיגנון שבא לי אכשיו... הפירסר אמר משו על קלי דם ואצבים וזה..אבל אנחנו מכירים כזה וזה והוא לא הסקים לאשות לי אז אני דיי סומכת עליו... אם אני ילך לפירסר אחר יש מצב הוא יאשה לי?
 

HER16

New member
את באמת דיסלקטית? -סליחה. חח

למה שפירסר לא יעשה הליקס? זה בין הפירסים הפשוטים ושכל סטודיו עושה בעקרון, -הוא עושה עם אקדח?
 

BaTaTa KaRa

New member
כן!! דיסלקטית גאה!!

אבל אמרו לי שלא שווה לי לאשות כי זה מסוקן... דרך עגב..מישו פה מקיר את הסטודיו של רפי וחנן בנהריה..?? כי שם הלחתי לישאול..
 

HER16

New member
דיסלקטית גאה?

that's a first חח זה פירס לא כזה מסוכן, לא מבינה מה הבעיה פה. תנסי סטודיו אחר אולי.
 
כי למקום אחר

יש פירסרים שמצמידים פנס מאחורי האוזן ואז הם יכולים לראות איפה בדיוק לעשות כי זה מבליט את כלי הדם. לא נראה לי שיש מישהו שהאוזן שלו כ"ב מלא כלי דם שאין מקום ל1.6 מילימטר של מחט להכנס.. רק תעשי עם מחט ולא עם אקדח.
 

Them Bone

New member
חחח נשבעת לך

שבאתי לשאול אם רפי מנהריה אמר לך את זה תלכי לפירסר אחר. גם לי הוא אמר את אותו הדבר וגם לעוד מישהי שאני מכירה
 
למעלה