התיעצות בפתיחת חנות

vanmosh

New member
התיעצות בפתיחת חנות

שלום כולם אני רוצה להתיעץ אתכם לגבי רעיון שיש לי לפתיחת חנות. חנות בבעלות משפחתית - אין דמי שכירות. ממוקמת בשכונה. רוב התושבים זוגות צעירים יעבדו בחנות אישתי וגיסתי - אחות אישתי. החנות תמכור ציוד/חומרים לאומנות ומכשירי כתיבה. הייחוד: רוצה לעבוד בסגנון של חנות הכל ב $ לקנות בזול/למכור בזול מתח רווחים נמוך - מחזור גדול. הבעיה העיקרית: לא מכיר ספקים/יבואנים שאצלם ניתן לרכוש סחורה בזול. ומבקש את עזרתכם באיתור ספקים כנ"ל. כמו כן אודה לכם על התייחסות לרעיון עצמו.
 

TIC

New member
אני אמנם לא מהתחום, אבל למה שלא...

למה שלא תיקח בקבוק של ליטר וחצי מים, כובע מצחיה ואולי רדיו קטן ותתמקם ליום-יומיים ליד חנות שכזו (במרחק סביר שימנע חיכוכים...)? אני בטוח שתראה הרבה מאוד רכבים של ספקים שמגיעים לחנות להביא ציוד וע"ג הרכבים מצויינים, לרוב, שמות הספקים ולפעמים אפילו הטלפון, כך שאפילו חסכת שיחת 144.
בהצלחה, TIC
 

ulapidot

New member
תוכל לנסות באתר הזה

ניתן לרכוש סטוקים במחירים נמוכים
 

BusyMe

New member
ספקים

בדרום תל-אביב תמצא בלי סוף ובמגוון רחב של מוצרים. אני לא זוכרת את שמות הרחובות, הם באזור לוינסקי. אני מאד אהבתי להסתובב שם ולחפש סחורה. חוץ מזה, דפי זהב. דבר נוסף, אתה יכול להכנס לחנות דומה, ולהציץ בתוויות היבואן. שיהיה בהצלחה!
 
קודם כל שיהיה בהצלחה אבל...

הייתי חושב פעמיים אם לבנות על מחזור גדול בחנות שכונתית. בד"כ חנויות שכונתית בנויות בעיקר על האוכלוסיה המתגוררת בסביבה,ואם בסיס העסק המוקם הוא על מכירת מוצרים זולים ומתח רווחים נמוך אתה צריך תעבורת עובר ושב גדולה יותר. נקודה למחשבה!!!!!!!!!
 

davidz007

New member
אולי תשקולו זכינות

מצורף לינק לאתר בו תוכל למצוא פרטים נוספים.
 
למעלה