התינוקת התחילה להקיא בגיל 4.5 חדשים

התינוקת התחילה להקיא בגיל 4.5 חדשים

יש סברה שהיא תוחבת את אצבעותיה עמוק לגרון. האם מוכרת תופעה כזו?
 
מתי היא מקיאה?

האם יש סיטואציות / מזונות מסויימים שגורמים לה להקיא? מה זאת אומרת "יש סברה"? לא ממש שמעתי על תינוקות בגיל זה שעושים דברים כאלה-האם ראית אותה עושה זאת? האם היא יונקת או אוכלת תמ"ל? אנא עני על השאלות כדי שנוכל לכוון אותך או להפנות לגורמים המתאימים.
 
פליטה או הקאה?

בהקאה יוצאת כמות גדולה של חלב טרי. ממש סילון של חלב בפליטה יצאת כמות קטנה יותר של חלב מעוכל למחצה. אם מדובר על הקאות אנא פני לרופא.
 
זה קרה פעמיים.

סמוך לארוחה. כמות גדולה של חלב לא מעוכל. לאחר שהחדירה אצבעות לפה. עד עכשיו רק ינקה. ועכשיו, מקבלת לעתים גם תחליף + חצי כפית קורנפלור. אבל לקורנפלור היתה רגילה. כבר טעמה אותו לאחרונה.
 

pits1

New member
בדיוק אותה בעיה

נראה שהוא דוחף את האצבעות ממש עמוק ומייד לאחר מכן מקיא.... הכל... שיטפון. יש מה לעשות? הרי אי אשפר למנוע ממנו את העניין...
 
אני חושבת שההקאה נגרמה מסבה אחרת.

בפעם היחידה שזה קרה אצלי, היא אכלה ברציפות בקבוק שלם. לחץ לה. וגם הגזים שלא נפלטו. וגם לבשה מכנסיים עם גומי במתניים. וגם ישבה. היום הקפדתי יותר ליצור הפסקות יזומות, לרקוד, לחכות לפליטת גזים, ואז להמשיך עם הבקבוק שחומם בינתיים שוב במים. כך מספר פעמים. ועוד הקפדה בסוף על פליטת גזים בעודה בידי. ורק אז הושבתי אותה בנדנדה, והשגחתי עליה יותר. דאגתי שיהיו צעצועים בידיה. כך זה עבר בשלום.
 

pits1

New member
אצלו זה ממש נראה מהאצבעות. קורה

שהוא מקיא כי האוכל לא מספיק להתעכל (לא עשה גרעפס ואז זה עולה לו). אבל בפעמיים שאני ראיתי הוא ממש דחף את היד וזה הפעיל אצלו ממש רפלקס הקאה ואז הוא הקיא... אני משערת שאין לי הרבה מה לעשות בנידון אבל זה די מבהיל כשזה קורה.
 
קודם כל

לעודד את הגרפס. זה לא מפני שהמזון לא עוכל. זה פשוט בליעת אויר ביניקה. ומוציאים את זה כשמסתובבים עם הילד על הידיים. רוקדים ושרים. או שומעים מוסיקה. (זה הזמן שאני אוהבת להאזין לביבי מוצרט). ובאשר לאצבעות, להשגיח עליו יותר, במיוחד לאחר ארוחה. להקפיד שהידים יהיו עסוקות עם צעצועים. להיות בסביבה. חבל שברוב הדירות הכיור מאלץ את המטפלת להפנות את הגב. לתשומת ליבם של האדריכלים. במטבח משפחתי נכון, שטיפת הכלים והבישול חייבים להיות עם הפנים אל הילדים.
 

pits1

New member
הבעייה היא שזה קורה גם שעה אחרי

האוכל... כנראה מעכל לאט... לגבי הגרפס פשוט הוא בד"כ נרדם עם האוכל וכשהוא ישן אז הרבה פעמים הוא לא עושה גם אם מרימים אותו... אבל זה לא קורב לעיתים קרובות... אני מקווה שהסיפור עם האצבעות גם יעבור מהר
 
נהגת נכון

מכיוון שזה קרה רק פעמיים, ובנסיבות שבהחלט עלולות לגרום להקאה, זו עדיין לא נראית לי בעיה. בכל מקרה תמשיכי לעקוב, תני לה לשחרר גזים באמצע הארוחה (הפסקות יזומות), אל תנדנדי או תשכיבי על הבטן מיד לאחר הארוחה.
 
למעלה