התייעצות
שלום, אשמח להבין -
אחרי כמה וכמה החזרות שלא הצליחו (פעמיים טריים ושאר הפעמים מוקפאים באיכות מצויינת).
בעבר הריונות אחרי IVF (הפלה, לידה מוצלחת במועד וחוץ רחמי).
לפני כמה שנים עשיתי צילום רחם והתגלה חצוצרה סתומה.
בעבר כבר עשיתי פעמיים היסטרוסקופיה (אבחנתית + ניתוחית) עקב שאריות מההפלה והשלייה. לפני ארבעה חודשים עשיתי שוב היסטו' אבחנתית והכל היה תקין.
השאלה היא האם יש גם צורך בUS תלת מימד אם בהיסטו' הכל היה תקין (האם יש דרך אחת לגלות נוזל בחצוצרה?). חושבת אולי זו הסיבה לחוסר ההצלחה.
שלום, אשמח להבין -
אחרי כמה וכמה החזרות שלא הצליחו (פעמיים טריים ושאר הפעמים מוקפאים באיכות מצויינת).
בעבר הריונות אחרי IVF (הפלה, לידה מוצלחת במועד וחוץ רחמי).
לפני כמה שנים עשיתי צילום רחם והתגלה חצוצרה סתומה.
בעבר כבר עשיתי פעמיים היסטרוסקופיה (אבחנתית + ניתוחית) עקב שאריות מההפלה והשלייה. לפני ארבעה חודשים עשיתי שוב היסטו' אבחנתית והכל היה תקין.
השאלה היא האם יש גם צורך בUS תלת מימד אם בהיסטו' הכל היה תקין (האם יש דרך אחת לגלות נוזל בחצוצרה?). חושבת אולי זו הסיבה לחוסר ההצלחה.