התייעצות

זה המתכון הכי טוב להיכרות

אולי במצב שלך, כשאתה קופץ מסניף לסניף.

כשמדובר במקום עבודה בו אתה רואה ותראה את הבחורה, אולי למשך שנים, בכל יום, למשך כל היום, זה ממש לא אידיאלי (במקרה וזה לא מסתדר בסוף). יש מצב שהיא או אתה תאלצו לעזוב את מקום העבודה, במקרים מסוימים.
 

אסףג1981

New member
אבל בעבודה הקודמת הייתי במקום קבוע

ויצאתי שם עם שלוש בחורות. תאמין או לא, יצאתי מכך בשלום
 

ivgy1980

New member
נו, הלכת עם 5 נשים תוך כמה חודשים?

אתה כנראה לא מאופס על עצמך.
 

אסףג1981

New member
הבה נדייק בפרטים

מקום עבודה קודם- 3 יזיזות.
מקום עבודה נוכחי- שני דייטים עם מישהי, התנשקנו וזהו.
סטטוס כרגע- אולי סיכוי למשהו עם הבחורה שסיפרתי עליה. אני מהמר שהיא כלל לא בעניין ואני סתם מפרש לא נכון את האופי החברותי שלה.
אני מאוד מאופס על עצמי. ב- 2013 חוויתי את הקשר הכי טוב שהיה לי בחיי, לאחר מכן מצאתי לנכון להשתרלל בלבד, וכעת אני מעוניין אך ורק בקשר רציני.
 

ivgy1980

New member
תכ'לס, אתה תותח על!

3 יזיזות במקום עבודה אחד? אתה מלך, פשוט עילוי!!
 

אסףג1981

New member
אני מוכן לשכוח מהן

בתנאי שאתה ואני נעשה אהבה.
האם אתה מוכן לאתגר ?
תן לי לחדור אליך...מה הכי גרוע שיקרה ? לא תאהב את זה ? לפחות תדע שניסית ותוכל לסמן

זורם ?
 

ivgy1980

New member
אשקול את הצעתך בכובד הראש המירבי

בהינתן נתונים קונסטרוקטיביים:
כמה חדירות ו/או כמה זמן?
כמה כסף תשלם סה"כ?
 

ivgy1980

New member
חשבנו שאתה ילד גדול

שיודע שאין תענוג בחינם
לא חשוב, עוד תגדל ותבין!
 
אסף זוכר

מה אמרתי לך אז או שתמשיך עם אותה אחת שיצאת או שאל תתחיל במקום העבודה ,מהר מאוד יוודע לה שיצאת עם ההיא ואז המידע עלייך יעבור מאחת לשניה ,ולא בריא במקומות עבודה לערבב גם אם אתה אהוב ונאהב.

יכול להיות שתהיי בעיניה כפרפר שקופץ מאחת לשניה בעבודה ,תעשה הפרדה מאוד מומלץ!
בהצלחה:)
 

1Shir

New member
אולי הוא לא עשה משהו שמפריע לו שיעבור הלאה?

 
למעלה