התייעצות

iceviper

New member
התייעצות

שלום לכולם\כולן

רציתי לקבל את עצתכם:
מזה כשנה וחצי אני עובד בשני מקומות: האחד מוסד ציבורי מוכר ומכובד, השני מעסיק פרטי, חברה עם אוריינטציה בינלאומית שנמצאת בתהליכי גדילה. העבודה בשני המקומות היא בתחומים הקשורים ברקע המקצועי שלי ואני חש שבשניהם אני מביא אותו לידי ביטוי. יתרה מזאת - הניסיון והעבודה במוסד הציבורי תורם למעמד המקצועי שלי אצל המעסיק הפרטי.

את עבודתי התחלתי במוסד הציבורי, בהיקף משרה מצומצם מאוד, ודי מהר מצאתי גם את המקום השני. עם הזמן כמות העבודה בשני המקומות גדלה מאוד, וכיום אני עובד למעשה בכמות שעות שהיא משרה שלמה ואף יותר, בשני המקומות ביחד.
כמות העבודה בשני המקומות היא כזו שאוכל בקלות לעבור למישרה מלאה והמעסיק יקבל זאת. גם לא אטעה הרבה אם אומר שקרב יום שבו אחד מהם ידרוש ממני לעבור למשרה מלאה.

הבעיה שלי היא שאינני יודע מה עדיף. מצד אחד, העבודה במוסד הציבורי המכובד היא בשעות מסודרות, עם תנאים סוציאליים, מתנות בחגים וכו'.
מצד שני - אצל המעסיק הפרטי אפשרויות הקידום גדולות, העבודה מעניינת ומאתגרת יותר, ולא פחות חשוב - נעשית ברובה מהבית, כך שאני יכול להתפנות לעיסוקים אחרים כגון לימודים (אני לומד לתואר שני) וטיפול בתינוקת שזה עתה נולדה.

חסרונות - במוסד הציבורי אינני רואה אפשרויות קידום, כבילה לשעות עבודה קבועות. אצל המעסיק הפרטי - תחושת הבטחון פחות חזקה, העבודה מלחיצה יותר ואפשרויות קידום לא מעטות.

בתחילת הדרך התמודדתי עם שתי עבודות. הייתי רווק, בתחילת לימודיי לתואר וכיום אני נשוי עם ילדה ואני רואה שלא אוכל להמשיך כך לאורך זמן כיון שהמחיר שאני משלם מבחינת החיים הפרטיים שלי הוא כבר בלתי נסבל, והוא יגדל אף יותר בחודשים הקרובים.

חשוב לי להמשיך בקונסטלציה כזו או אחרת בשני המקומות. השאלה - מה עדיף לדעתכם?
 

yaelmmmmm

New member
שאלה מצוינת!

זו בהחלט שאלה מצוינת!
התלבטות בין ביטחון תעסוקתי ודשדוש לבין קידום קריירה וסיכון היא בהחלט התלבטות הדור הזה!
לי יש שאלה אחרת: איך מספיקים הכל: כולל תואר שני ומשפחה?


לעצם העניין: אין ספק שתשובה לשאלה הזו טמונה בהיסטוריה אישית שלך, ולא פשוטה לגילוי. נסה לחשוב, כיצד הגעת להצלחה בפעמים הקודמות: בבית הספר, בצבא ובעבודה.

האם היתה זו דרך של העזה או דרך של השלמה עם הקיים?
 

nathaliesh

New member
אין מקום "עדיף" יש מקום שעדיף לך

ומה עדיף לך רק אתה יכול לומר.
מה המצב הכלכלי שלך, כמה סיכון אתה יכול לקחת בשוק הפרטי, מה האופי שלך והאם אתה יכול להסתפק למשל בתנאים טובים יותר אבל בפחות אופ' קידום. בנוסף אם אתה מחליט להשאר כרגע במגזר הציבורי כיצד בתחום שלך זה משפיע על הסיכויים שלך לעבור למגזר הפרטי בזמן מאוחר יותר.

שב לך עם נייר ועט או עם טבלת אקסל, איך שנוח לך, ותמפה מה בעיניך - קריטריונים שחשובים לך באופן אישי במקום עבודה. אחרי שתמפה את הקרטיטריונים האלה תסמן איזו מהמקומות עומדים באיזה מהקריטריונים ותראה ממש ברמה כמותית איזו עבודה מתאימה יותר לרצונות והצרכים שלך.

בהצלחה! נשמח לעזור בכל שלב בתהליך
 
למעלה