התייעצות

chasing time

New member
התייעצות

היי לכולם ושנה טובה... רציתי להתייעץ איתכם לגביי מחשבות טורדניות שיש לי כבר כמה חודשים. לפני כארבעה חודשים חברה שלי יצאה מהארון בפניי, חברה מאוד טובה. מהרגע שהיא יצאה מהארון התחילו לי מחשבות מאוד מטרידות שאולי גם אני כזו. כל הזמן חשבתי על זה, כל הזמן כשהסתכלתי על זוג הסתכלתי על האישה, ואמרתי לעצמי שאני לסבית בראש, ובדקתי את עצמי כשהסתכלתי על גברים לראות מה אני מרגישה. חוץ מזה, היה לי התקף חרדה (לפי דעתי), של סופ"ש שלם שבו רק בכיתי, וכל דבר גרם לי לבכות ולהסתגר.. לא רציתי לראות אף אחד. בין כל זה- יש לי בן זוג כבר שנה וקצת, שאני מאוד אוהבת אותו. והוא שותף לגמריי בכל מה שעובר עליי. אני כל הזמן מנסה לבדוק את עצמי ולראות מה אני: האם פורנו לסבי מושך אותי? האם גברים מעניינים אותי? האם אני בוחנת נשים כי אני פשוט בוחנת או שאני נמשכת אליהן? ומעבר לזה- אני מפחדת להסתכל על נשים כדי שהן לא יחשבו שאני אולי, במקרה, לסבית... אני עובדת במקום מאוד שירותי עם תנועה ערה של אנשים, וזה פשוט בלתי נסבל כמה שאני מנסה להתחמק מהמבטים ומלהתסכל על נשים.. ובין כל זה, אני מתלבטת האם אני צריכה להפסיק לקחת גלולות למניעת הריון כי אני חושדת שהן משפיעות גם על המחשבות שלי. (בדקתי גם את זה- בשבוע הפסקה, לקראת התחלת החבילה החדשה, המחשבות התחילו להרגע והרגשתי כאילו אני חוזרת לעצמי.. ואז מהגלולה הראשונה אני שוב חושבת רק על זה). איך אני יכולה לטפל בכל שלל הרגשות האלו? אני לא יודעת איך להתמודד עם זה.. גם כי אין לי כסף לטיפולים.. לפעמים אני אפילו מפחדת מזה שאני מונעת מפחד ומפחדת מזה שאולי אני לסבית. אבל אז אני נזכרת בבן הזוג שלי.. שאני אוהבת אותו כל כך ונמשכת אליו, והכל בסדר.. ולא יודעת מה לעשות עם עצמי.. אשמח לעזרה
 
היי שמי האמיתי בפורום הוא כוכב בלי מספרים אבל

מכיוון שהשתבש לי השם ואני לא יודעת איך משנים אותו אז כרגע אני על כרמית אבל תמיד תראה כוכב עם מס זאת אני אני מרצה את כל זה כדי שתדעי מי אני לדעתי האישית לא כדאי לך להפסיק את הגלולות בלי התייעצות עם רופא בכלל עם כדורים אסור להפסיק בלי התייעצות עם רופא לפי הניסיון שלי לפחות אני הגבתי לא טוב גם לי בהתחלה היה שיפור אבל אז באה הנפילה לדעתי קודם תתיעצי עם רופא וזה המלצה חמה מניסיון אני מדברת על תרופות פסיכיאטריות לא להפסיק אבל גלולות זה גם סוג של תרופות
 

רוןרון26

New member
היי את מתארת בדיוק כמעט מושלם חרדה שהייתה לי

היי רק רציתי לומר שהייתה לי בדיוק את אותה חרדה זה התחיל אצלי בסביבות גיל 14 ונמשך כמה שנים כמובן עם הפוגות באמצע בעצם מה שקרה לי וגם כך משתמע מהסיפור שלך קרה משהו שהוא בעצם הטריגר שהדלק את כל הסיפור אבל העיניין שאותו טריגר הוא חסר משמעות כי זאת חברה שלך זאת לא את אז זה בעצם אומר שכל החרדה מתבססת על שטות ככה ניראה לי לפחות תני לי לתת לך עצה מהניסיון שלי עם החרדה הזאת מהחרדה הזאת ספציפית יצאת רק שאמרתי סטופ הבדיקות האלה לא יעזרו לך לא כך אני אגלה את משיכתי המינית ככה לא חשבתי על זה וזה פחות ופחות העסיק אותי עד שזה ניגמר כמעט לגמרי לפעמים יש מחשבות אבל הן כבר לא מציקות כמופעם בנושא הזה וחשוב מאוד שבפעם הבאה שיהיה איזשהו מפגש עם הנושא הזה אל תתני לזה להיות טריגר שמדליק שוב את החרדה פשוט תאמצי את כל הכוחות הנפשיים שלך ויש לך כאלה ותמשיכי הלאה אל תתני לזה להדליק את הנושא ואני כמעט בטוח שעם הזמן זה ירגע לגמרי
 

אמא11

New member
היי וברוכה הבאה לפורום שלנו../images/Emo140.gif

אני מצרפת קישור להודעה שהיתה כאן, בפורום, לפני כמה ימים. תראי בהמשך, בתשובות, את המאמרים שאנטיתזה גלגל הפנתה אליהם. פשוט חבל לכתוב שוב הכל. בנוסף, בראש העמוד בתשובות של דר' אורינג - התשובה הראשונה יכולה להיות רלבנטית. אם המאמרים לא יעזרו וקשה לך, עצתי לפנות לטיפול קוגניטיבי התנהגותי קצר טווח. גמר חתימה טובה והנה הקישור רק טוב תמי
 

alonbarshaul

New member
קראתי את ההודעה בערך 10 פעמים

כמו שראית מעליי, קיבלת קישור להודעה שאני כתבתי פה שעוסקת באותו נושא. רשמתי לך גם הודעה פרטית עם כתובת המייל שלי. אשמח אם נוכל לדבר על הדברים - אולי נגיע לתובנות יחדיו. בנוסף - אני אולי לא במקום הנכון כדי לעודד אדם אחר, כי לי בעצמי קשה, אך אני סובל מהעניין כבר שנה וחצי בערך ובינתיים "שורד" את זה. בכל מקרה - כמו שרשמתי בהודעה הפרטית, אשמח מאוד מאוד לשמוע ממך. חתימה טובה וחג שמח
 
למעלה