chasing time
New member
התייעצות
היי לכולם ושנה טובה... רציתי להתייעץ איתכם לגביי מחשבות טורדניות שיש לי כבר כמה חודשים. לפני כארבעה חודשים חברה שלי יצאה מהארון בפניי, חברה מאוד טובה. מהרגע שהיא יצאה מהארון התחילו לי מחשבות מאוד מטרידות שאולי גם אני כזו. כל הזמן חשבתי על זה, כל הזמן כשהסתכלתי על זוג הסתכלתי על האישה, ואמרתי לעצמי שאני לסבית בראש, ובדקתי את עצמי כשהסתכלתי על גברים לראות מה אני מרגישה. חוץ מזה, היה לי התקף חרדה (לפי דעתי), של סופ"ש שלם שבו רק בכיתי, וכל דבר גרם לי לבכות ולהסתגר.. לא רציתי לראות אף אחד. בין כל זה- יש לי בן זוג כבר שנה וקצת, שאני מאוד אוהבת אותו. והוא שותף לגמריי בכל מה שעובר עליי. אני כל הזמן מנסה לבדוק את עצמי ולראות מה אני: האם פורנו לסבי מושך אותי? האם גברים מעניינים אותי? האם אני בוחנת נשים כי אני פשוט בוחנת או שאני נמשכת אליהן? ומעבר לזה- אני מפחדת להסתכל על נשים כדי שהן לא יחשבו שאני אולי, במקרה, לסבית... אני עובדת במקום מאוד שירותי עם תנועה ערה של אנשים, וזה פשוט בלתי נסבל כמה שאני מנסה להתחמק מהמבטים ומלהתסכל על נשים.. ובין כל זה, אני מתלבטת האם אני צריכה להפסיק לקחת גלולות למניעת הריון כי אני חושדת שהן משפיעות גם על המחשבות שלי. (בדקתי גם את זה- בשבוע הפסקה, לקראת התחלת החבילה החדשה, המחשבות התחילו להרגע והרגשתי כאילו אני חוזרת לעצמי.. ואז מהגלולה הראשונה אני שוב חושבת רק על זה). איך אני יכולה לטפל בכל שלל הרגשות האלו? אני לא יודעת איך להתמודד עם זה.. גם כי אין לי כסף לטיפולים.. לפעמים אני אפילו מפחדת מזה שאני מונעת מפחד ומפחדת מזה שאולי אני לסבית. אבל אז אני נזכרת בבן הזוג שלי.. שאני אוהבת אותו כל כך ונמשכת אליו, והכל בסדר.. ולא יודעת מה לעשות עם עצמי.. אשמח לעזרה
היי לכולם ושנה טובה... רציתי להתייעץ איתכם לגביי מחשבות טורדניות שיש לי כבר כמה חודשים. לפני כארבעה חודשים חברה שלי יצאה מהארון בפניי, חברה מאוד טובה. מהרגע שהיא יצאה מהארון התחילו לי מחשבות מאוד מטרידות שאולי גם אני כזו. כל הזמן חשבתי על זה, כל הזמן כשהסתכלתי על זוג הסתכלתי על האישה, ואמרתי לעצמי שאני לסבית בראש, ובדקתי את עצמי כשהסתכלתי על גברים לראות מה אני מרגישה. חוץ מזה, היה לי התקף חרדה (לפי דעתי), של סופ"ש שלם שבו רק בכיתי, וכל דבר גרם לי לבכות ולהסתגר.. לא רציתי לראות אף אחד. בין כל זה- יש לי בן זוג כבר שנה וקצת, שאני מאוד אוהבת אותו. והוא שותף לגמריי בכל מה שעובר עליי. אני כל הזמן מנסה לבדוק את עצמי ולראות מה אני: האם פורנו לסבי מושך אותי? האם גברים מעניינים אותי? האם אני בוחנת נשים כי אני פשוט בוחנת או שאני נמשכת אליהן? ומעבר לזה- אני מפחדת להסתכל על נשים כדי שהן לא יחשבו שאני אולי, במקרה, לסבית... אני עובדת במקום מאוד שירותי עם תנועה ערה של אנשים, וזה פשוט בלתי נסבל כמה שאני מנסה להתחמק מהמבטים ומלהתסכל על נשים.. ובין כל זה, אני מתלבטת האם אני צריכה להפסיק לקחת גלולות למניעת הריון כי אני חושדת שהן משפיעות גם על המחשבות שלי. (בדקתי גם את זה- בשבוע הפסקה, לקראת התחלת החבילה החדשה, המחשבות התחילו להרגע והרגשתי כאילו אני חוזרת לעצמי.. ואז מהגלולה הראשונה אני שוב חושבת רק על זה). איך אני יכולה לטפל בכל שלל הרגשות האלו? אני לא יודעת איך להתמודד עם זה.. גם כי אין לי כסף לטיפולים.. לפעמים אני אפילו מפחדת מזה שאני מונעת מפחד ומפחדת מזה שאולי אני לסבית. אבל אז אני נזכרת בבן הזוג שלי.. שאני אוהבת אותו כל כך ונמשכת אליו, והכל בסדר.. ולא יודעת מה לעשות עם עצמי.. אשמח לעזרה