g a l i 2 6
New member
התייעצות
שלום לכולן מחר אני אהיה במרפאה ורציתי לשאול האם לדעתכן אני צריכה להביא איתי את כל הסיכומים של הטיפולים? האם זה רלוונטי לסוריאנו? מזכירה שאני אחרי 3 טיפוליים טריים של i.v.f ו2 מוקפאים ואחרי חודשיים של דיכוי עם לוקרין שעבד רק חודש וחצי וכעת בדיכוי עם גלולות כי יש ציסטות חדשות מעבר לציסטות של האנדו הווה אומר הגוף לא מוכן עדיין לטיפול הבא אשמח לתגובתיכן
שלום לכולן מחר אני אהיה במרפאה ורציתי לשאול האם לדעתכן אני צריכה להביא איתי את כל הסיכומים של הטיפולים? האם זה רלוונטי לסוריאנו? מזכירה שאני אחרי 3 טיפוליים טריים של i.v.f ו2 מוקפאים ואחרי חודשיים של דיכוי עם לוקרין שעבד רק חודש וחצי וכעת בדיכוי עם גלולות כי יש ציסטות חדשות מעבר לציסטות של האנדו הווה אומר הגוף לא מוכן עדיין לטיפול הבא אשמח לתגובתיכן