התייעצות

Aviv Finkel

New member
התייעצות

היי אני רוצה לקנות מחשב נייד ואני אשמח אם תייעצו לי.. חשבתי לקנות את המחשב הזה. http://www.localsale.co.il/product.asp?productid=1247 אני לא כ"כ מבינה במחשבים אבל אני כן רואה שהוא דיי ישן ועלוב קצת לא? אני סתם רוצה לקנות מחשב ולראות עליו סרטים ולגלוש באינטרנט. לא משהו מיוחד. המחשב בסדר לדברים כאלו? זה נראה לכם משתלם לקנות אותו? זה התקציב שלי... קראתי באמאזון שמוכרים אותו ב332$ שזה יוצא ממש מעט שזה יוצא רק 1215 שקל! בזמן שבישראל זה יצא לי 2250 ש"ח! http://www.amazon.com/Compaq-Evo-Noteboo...B00066HYXE כדאי לקנות משם? מישהו יודע כמה עולה משלוח ואם זה בטיחותי? ואיך משלמים בכלל.. סליחה על כל השאלות, מקווה שתעזרו לי
 

תותית42

New member
את פשוט לא מתאמצת ../images/Emo182.gif

עוד כמה שקלים בודדים - ויש לך מחשב חדש ובאחריות עם מפרט הרבה יותר מדהים
 

rivertrino

New member
מסכים שווה לקנות מחשב נייד חדש מכוון....

שאף פעם אי אפשר לדעת מה עבר על המחשב....
 

יאיר B

New member
ממה שאני יודע, אמאזון לא שולחים אלקטורניקה

מחוץ לגבולות ארה"ב. למחיר של אמזון תוסיפי מע"מ (15.5% + מחיר המשלוח + העלות של השחרור שלו דרך החוק החדש) ואת מגיעה לבערך אותו דבר כמו בארץ.
 
למעלה