התייעצות - קמפינג עם שני קטנטנים

עדיגה

New member
התייעצות - קמפינג עם שני קטנטנים

אנחנו זוג + 2 (בת שנה וחצי ובן שלוש וחצי) המעוניינים לצאת מחר או מחרתיים בפעם הראשונה לקמפינג משפחתי באוהל 'פרטי' (לא 'חאן' מסודר וכו')
הדרישות הן חניון עם מים + שירותים סבירים, מסלול טיולי מעגלי אחד, לפחות, שמתאים לילדים (הוא ברגל, היא במנשא) ואם יש אטרקציות נוספות באזור - מה טוב.
חיפשנו ומצאנו שלושה חניונים של רשות הטבע והגנים שנראים לנו רלונטיים - חניון נחל עמוד, חניון כוכב הירדן (שנראה כרגע פחות עמוס) וחניון ממשית.
קראתי חוות דעת סותרות על המסלולים בנחל עמוד ובממשית ואני לא מצליחה להבין האם מתאים לקטנים או לא. לא מכירה מסלולים באזור כוכב הירדן. בטוחה שיש...
אשמח לשמוע מה דעתכם על המקומות הנ"ל ו/או המלצות על מקומות נוספים (אנחנו לא 'סגורים' על כיוון מסויים).
תודה מראש וחג שמח
עדי.
 

הופאק

New member
באיזה אזור?

כרגע נראה שהתפזרתם כל כל הארץ. עדיף להתמקד יותר.
יש לי הצעות מהגולן ועד הערבה אבל חבל על הנסיעה שלכם.
 
אמנם לא שאלתם אבל ממליצה לדחות לאור תחזית מזג האוויר

מחר חמסין, מחרתיים ירידה בטמפרטורות, ובשניהם אובך בינוני וצפויים גשמים. אזהרות שטפונות בערבה ובאילת. לא נשמע כיף, במיוחד לפעם ראשונה. בשישי כל העסק אמור להתמתן.
ולעצם העניין - נראה לי שהעלייה מנחל עמוד עלולה להיות קצת מתישה לבן שלוש וחצי - אבל תלוי מאד מה הכושר שלו. האמת, מהנסיון האישי שלי, יותר מהכושר חשובה המוטיבציה. למשל, ברגע שיש אחים או חברים, היא משתפרת פלאים. בכל אופן, הנחל יפהפה והבריכות נהדרות, אז אולי שווה את הסיכון שתסבלו ניג'וסים בעליה חזרה...

ליד כוכב הירדן אני מכירה רק את נחל תבור, ואני לא זוכרת אם מעגלי. בכל מקרה אבל, הוא לא מתחיל מהחניון אלא מצריך נסיעה.
ההמלצה הראשונה שעולה לי בראש (אנחנו פשוט בד"כ הרבה פעמים מוותרים על הנוחות של ברז מים) היא פארק הירדן. אני חששתי תמיד מלהגיע אליו במחזבה שיהיה המוני מאד. אבל בפעם שהיינו דווקא נהניתי. אמנם היו הרבה מאד אנשים ואפילו פקק בחנייה המרכזית של הפארק (ואני לא מצליחה להיזכר אם זה היה בחג או סתם בשבת - זה כמובן משפיע מאד על העומס הצפוי). אבל הצלחנו למצוא פינה שקטה לעצמנו, המקום מאד יפה ויש מגוון מסלולים בתוכו.
בהצלחה וחג שמח.
 

מילי29

New member
יכולה להעיד על שניים מהם

ראשית, מצטרפת להמלצה מעלי לשקול את העניין שוב לאור מזג האוויר.
בחניון כוכב הירדן לא ישנתי (חפשי כאן בפורום, אם אינני טועה, היה אזכור שלו), אבל בביקור שם הוא נראה מאוד נחמד מבחינת המרחב וכו' ובגלל הגובה, עשוי להיות מתאים גם כשחם. לגבי המבצר עצמו, לפני כחודשיים הוא היה בשיפוצים לטובת הנגשה לנכים ולכן חלקים ממנו היו סגורים. בגלל שנכנסנו עם מטמון, זה היה בסדר, אבל לשלם מחיר מלא במצב כזה זה לא כדאי (אבל אולי השיפוץ הסתיים).
במרחק של חצי שעה נסיעה יש לך את פארק עמק המעיינות. גם הכינרת במרחק של חצי שעה נסיעה. חברתי הטובה, יעל לרנר, כתבת הטיולים ב"ישראל היום" בדיוק כתבה על האזור, אבל החיפוש באתר נתקע לי...
לגבי החאן הנבטי - הוא מאוד נחמד, אבל אני לא בטוחה שהייתי רוצה להצטופף בו כשיש את השוק הנבטי בחוה"מ.
אנחנו טיילנו בנחל ממשית, שהיציאה אליו היא ממש מחוץ לאתר. מסלול מעגלי שיש בו כמה קטעים שעשויים להיות מאתגרים לבן 3.5 (בן ה-4 שלנו הלך יפה) וגם למי שנושא במנשא, אבל בהחלט נחמד ואפשרי. גבי ימין קרובים יחסית ואולי אחרי הגשם שצפוי עכשיו יהיו ממש מלאים. זה מסלול קצר למדי הלו"ש. כל האזור של המכתש הגדול יחסית קרוב (עין ירקעם, חולות צבעוניים, תצפית הר אבנון).
 
למעלה