התייעצות קלה.

snoopona

New member
התייעצות קלה.

פגשתי מישהו בחדר כושר. אחרי כמה שלום חטופים יצא לנו לנהל שיחה של שעתיים. הוא חביב. הוא השאיר לי את הטלפון שלו. אני לא השארתי. להתקשר או לחכות לראות אותו שוב שם? ואם כן, מתי?
 

e v i t a

New member
שלושה ימים מהיום שלקחת את הטלפון...

למרות שיש גברים שאוהבים לגשת ישר לעיניים. אך יש מעטים כאלה, חוץ מזה זה שאת המתקשרת זה מספיק. הכי טוב לתת לו זמן לחכות-שלושה ימים זה ממוצע יפה. בהצלחה.
 

Vdrums

New member
איזה בולשיט, ממוצע יפה? מה זה

הששטויות האלה? את המתקשרת זה מספיק? אוויטה לא בכבוד שלך להתקשר לגבר? זה הורס לך את ימי הביניים? יאללה צאי מהבועה, הוא השאיר טלפון היא לקחה או כי היא רצתה או סתם כדי להיות נחמדה. מן הסתם לפי הכתוב היא מעוניינת בו ולכן אם בא לה שתתקשר וזהו, אין פה חוקים יום יומיים, את מרגישה שאת רוצה לדבר איתו וזה נראהלך נכון תתקשרי ואל תשבי כמו פוץ שלושה ימים כי זה ממוצע יפה.
 

e v i t a

New member
מתוק

נתקלתי לא פעם בגברים שנלחצים שהבחורה היא היוזמת...תתפלא, אולי לא אתה ככה אבל יש מספיק שמרגישים שזה מהיר מידי עבורם אם היא זאת שמתקשרת ועוד יותר שהיא מתקשרת אחרי יום או יומיים. כן שלושה ימים זה ממוצע יפה ואם היא זאת שמתקשרת עדיף שתדע גם מה להגיד. נכון צריך לזרום לפי הרגע ולעשות הכל בספונטניות, אבל כל עוד היא לא מכירה אותו, שתניח לו לחכות קצת. כמו שאמרתי אני מדברת מניסיון אישי ולא ממקרה של דוגמא אחת. אז נפלתי על אידיוטים...זה לא אומר שאני מדברת שטויות. תודה לך!
 

פיאנו

New member
והרי ברור שהוא כאן היוזם

ברגע שהוא מסר לה מספר טלפון זו יוזמה שלו והוא מחכה לטלפון ממנה. אין טעם לחכות כי ברגע שהיא נענית ומעוניינת אין משמעות לכמה ימים. זו לא פחיתות כבוד מצידה להתקשר מייד ובעצם הכל תלוי בכוונותיו כלפיה.
 

avital golan

New member
שמעת אותי אומרת שזה יוריד לה מהכבוד

? ? ? אמרתי שמניסיוני יש גברים שזה מלחיץ אותם. נכון,זה מעיד על כוונותיו כלפיה, אבל אני ייעצתי לה שתחכה כמה ימים. יש אנשים עם דעות שונות משלכם...תקבלו את זה ותפסיקו לשלול.
 
../images/Emo13.gif

היי הצעתי לך תתקשרי תנהלו שיחה ותיזרמי אם תראי שזה מתקדם טוב, נהדר אם לא שלום וביי יש עוד גברברים. בהצלחה
 

Multik

New member
On one gives his num he

Doesn`t want u to call him other way he wont give u the phone num
 

snoopona

New member
ואתה צודק.

ובכן, התקשרתי. יומיים אחרי קבלת הטלפון. היה סבבה, שיחה נחמדה. נראה לאן זה יוביל. תודה לכולם על ההענות המהירה והעצות הנעימות. עזרתם לי מאוד.
 
למעלה