התייעצות לגבי פריזמה

ש ל י ק

New member
התייעצות לגבי פריזמה

מישהו כאן או ילדו לוקח את הכדור? מהם התופעות לוואי שיכולות להיות? והאם מישהו שם לב אם זה גרם לו או לילדו לעשות מעשים ממש מסוכנים? אני זוכרת שבתקופה שבני הגדול לקח הוא עשה מעשים מאוד מסוכנים ולכן גם הפסקנו את הטיפול ובהמשך זה נרגע והיום לשמחתי הוא לא מסתכן. בני הקטן לוקח את זה קרוב ל3 שבועות, יכול להיות שזה כבר משפיע? ז"א אני מנסה להבין אם לכדור יש השפעה רעה עליו...
 

הלנה

New member
אנחנו לא התנסנו

אבל אני זוכרת שאחד הילדים מהפורום לקח פריזמה ונתנו לו יחד איתה עוד כדור להרגעה למשך שבוע וגם ביקשו שישאר בבית כמה ימים. אם כך, אני מניחה שיכולה להיות בהתחלה השפעה התנהגותית.
 
פריזמה - זה לא פרוזק?..../images/Emo184.gif

אני לא כל כך מכירה - אבל אני יודעת שפבוקסיל (מאותה משפחה) עשה ממש לא טוב לבן שלי. וזה כולל איבוד זיכרון, התקף ברונכיט וחוסר שקט, לרבות עצבנות.
 

spidergirl

New member
זה פרוזק

ולמרות שנחשב בטוח יחסית לאנטי דכאוניים חדשים, יכולות להיות תופעות לוואי התנהגותיות, במיוחד אצל בני נוער ואנשים עם נטיה אימפולסיבית. מהנסיון שלי עם רסיטל, בהתחלה יש עליה במחשבות האובדניות ובאימפולסיביות, אחר כך זה נרגע. אחרי שלושה שבועות כבר אפשר לראות השפעה כלשהיא.
 

ש ל י ק

New member
תודה לכן

ואכן נשארתי עם הילד בימים האחרונים בבית כדי לשמור עליו. הרופאה הורידה את המינון לחצי כדור בגלל זה והוסיפה רספרדל , בטעות נתתי לו כדור שלם של רספרדל במקום חצי וזה זרק אותו למיטה לכמה שעות טובות וליבי כאב על כך...
 

DBZ3

New member
פריזמה

אצלנו היתה השפעה ממתנת מרככת נהדרת, בחודשיים שלקח. הפסקנו כי היה צורך למצא שילוב שיעזור גם לטיקים.
 
למעלה