התייעצות לגבי מיתוג user id

velvet green

New member
התייעצות לגבי מיתוג user id

יש לי עסק (בעיקר אונליין) בתחום של וינטג' ואספנות וקצת דברים שאני יוצרת.
החודש חזרתי לסחור קצת באיביי ואני רוצה לשנות את שם המשתמש הישן לשם שישקף את מה שאני מוכרת ויהיה מקושר לשם המותג שלי ברחבי האינטרנט. מצד שני, באיביי אני רוצה למכור גם דברים נוספים שלא קשורים רק לוינטג' או אספנות. חשבתי על
name-vintage-and-more
name-vintage
name
name-vintage-and-2nd

עוד הצעות?
מה אומרים?
 

Amiram_e

New member
לא מוצא שום יתרון מיתוגי לשינוי שם המשתמש

זה כל כך חסר משמעות לדעתי.
את יכולה לעצב לוגו יפה שמזוהה עם העסק שלך ולהעלות לחשבון.
הכי חשוב, המיתוג שלך צריך להשתקף במראה החנות שלך, מראה הליסטים שלך. השתמשי בצבעים של העסק שלך, שימי כתוביות שקשורות לעסק.
 

velvet green

New member
תודה על התגובה למרות שאני לא ככ מסכימה:)

זה בכלל לא חסר משמעות..
ראשית יש לי לוגו, כרטיסי ביקור, מדבקות..שאני רוצה להשתמש בהם והיוזר הקודם (שהעיד על נישה ספציפית מאוד) פשוט לא התאים.
חוצמזה בתחום שלי יצירת נוכחות אינטרנטית זה מאסט. במובן הזה זה שונה ממכירה של מוצרים מודרניים ומזדמנים שאין קשר ביניהם ואז באמת לא משנה מה היוזר באיביי או ברשתות חברתיות.
אגב, בחרתי בסוף להשתמש בשם המותג בלי תוספות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה אכן לא משמעותי במיוחד כי בד"כ הוא חסר משמעות

ולכן לא נקלט בעין כמילה ברורה ומדלגים הלאה. אבל כשמדובר בעסק בעל שם אני חושבת שזה דווקא עוזר, וכששם המשתמש היה בעל משמעות הוא צד את עיני וקראתי אותו. לפעמים זה גרם לי לחפש את החנות מחוץ לאיביי למשל, או לזהות חנויות שלה בזירות אחרות.
 

velvet green

New member
בדיוק!

זה יוצר בטחון אצל הקונה. ביחוד כשמדובר בפריטים מיוחדים או נדירים אבל גם באופן כללי נראה לי שקונה יעדיף להשקיע את כספו ב"avi_antiques" יותר מאשר ב avi12345..
זה משדר יותר רצינות..בקיצור לדעתי זה מאוד משמעותי!
ולסיכום, טוב שם משמן טוב!:)
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מהבחינה הזאת דווקא לא... ביטחון אצלי כקונה נוצר מהביצועים

איך נראים דפי המכירה, אילו משובים הוא קיבל, איך ותוך כמה זמן הוא מגיב לפנייה שלי (אם בכלל...) וכו'. זה מה שמשדר עבורי רצינות, ואני לא חוששת לקנות מ-avi12345. אני מסתכלת על התכלס, לא על הקוסמטיקה. כאמור, אני לא מסתכלת בד"כ על שם המשתמש אלא אם אני מבינה שזה לא רק שם משתמש באיביי אלא מדובר בחנות של ממש (לא רק באיביי) ואז לפעמים יש לי אינטרס לחפש אותה בדרכים אחרות (כי איביי אינו בהכרח האפשרות המשתלמת ביותר).

במילים אחרות, מי שמוכר רק באיביי ומדובר בשם משתמש באיביי, שיכתוב ג'יבריש מוחלט, זה לא באמת משנה. אבל אם מדובר בעסק, בחנות שמוכרת בפלטפורמות אחרות (למשל זירות אחרות באיביי ובפרט בעלת אתר עצמאי משלה, חשבון פייסבוק וכו') שימוש בשם החנות עוזר מאוד כדי לחפש פרטים בגוגל ולהגיע אליה בדרכים אחרות.
 
למעלה