התייעצות לגבי מזרון

התייעצות לגבי מזרון


בשעה טובה החלטנו להחליף את המיטה שמלווה אותנו מאז שעברנו לגור ביחד, ואיתה את המזרון, שהיה לא רע בכלל יחסית ל-
שהיה לנו אז.. בכל אופן - זמנו עבר ולמרות שהוא נראה חדש הוא עייף וכבר לא מתאים לצרכים שלי. בתור מי שעברה ניתוח גב (או כמו שהבת שלי קראה לזה: "מקרה גב") אני לא יכולה לזלזל בכוחו של מזרון טוב, ומצד שני - גם כיום אין לי מיליונים להוציא על זה. ראיתי מזרונים בקטלוג של איקאה, אבל אני שואלת את עצמי אם זה מספיק טוב ועמיד לאורך שנים. רציתי להתייעץ עם "מקרי הגב" האחרים בפורום לגבי נסיונם עם מזרונים בכלל ומי שמכיר את של איקאה בפרט (קפיצים + גומאוויר)
 
לא יודעת ספציפית לגבי איקאה

אבל בדירה הקודמת שלי (אני גרה בשכירות) היה לי מזרן גומאוויר ששימש אותי שנים רבות והוא היה טוב, עד שהתבלה וכשעברתי דירה (לפני שלושה חודשים) זרקתי אותו, אחרי 9 שנים של שימוש. האמת, בדירה הנוכחית יש מיטה שהיא לא שלי אלא של הדירה אבל אני לא חושבת שהיא עושה לי כל כך טוב לגב, לכן גם עכשיו אני מחפשת לרכוש מזרן גומאוויר, אבל כזה שמתאים למיטת נוער ולא מיטה זוגית (כי את המיטה של הדירה אי אפשר להוציא ולא יהיה מקום לעוד מזרן זוגי). ניסיתי לחפש קצת באינטרנט ולא ממש מצאתי.
 
שאלה מעולה

אני לא ממש בטוחהיש לי תשובה טובה, אבל אני יודעת מה לא טוב. המיטה שלי, של עמינח- לא ממשעושהלי את זה. וכשחיפשתי לפני כמה זמן מזרן אחר- מצאתי את מזרנים היקרים בטירוף של אוף.. איך קוראים לחברהזאת... שכחתי. אזכר. זו החברה שמייצרת את הפריטים לחלל כך הבנתי. יש להם מזרנים מדהימים. אלב הם גם עולים כמו שהם שווים.
 

חיה קרן

New member
טמפור

חלום רחוק. יש להם גם כריות שינה ושמיכות, שאין דבר כזה. אני יושבת על כרית שלהם שניתנת למניעת פיצעי לחץ ומשתמשת בה כל הזמן- היא היחידה שאני מסוגלת לשבת עליה ליותר משלוש דקות, כל כסא בלעדיה פשוט מכאיב, איתה זה איכשהו קל יותק. [ושוב- המחיר בשמיים, זה משהו בסביבות ה2000 שח, שבמקרה שלי מומנו על ידי משרד הבריאות]
 
לא יודעת לגבי איקאה

אבל בייחוד בגלל מצבך אי אפשר להסתמך על מה שכתוב בקטלוגים, צריך ללכת ולבדוק בעצמך. אם יש עמינח סנטר כלשהו בקרבת מקום בקרי בו, תבדקי כמה מזרנים ותתייעצי עם המומחים ששם. אולי כדאי להתייעץ עם רופא גם לפני כן, גם יכול להביא המלצות.
 
תודה לכולכם


ברור שאשכב על המזרון בחנות, אבל זה כמו נעליים חדשות - לפעמים מדידה קצרה בחנות משלה אותך לחשוב שהן נוחות, אבל אחרי יום-יומיים - אוי א-ברוך...
מקווה לא "ליפול".
 
למעלה