התייעצות לגבי חתולת רחוב פצועה

r u t i m

New member
התייעצות לגבי חתולת רחוב פצועה

חתולת רחוב שאני מאכילה נפצעה ברגלה- היה לה חתך עמוק ונראה שגם העצם נפגעה כי היא לא צועדת כמו שצריך. התייעצתי עם חברה שגם מאכילה חתולים והיא אמרה שבמקרים כאלה לא היה מה לעשות ושהם מסתדרים ברחוב עם צליעה.
השבוע אותה חתולה נעלמה לכמה ימים וחזרה חלשה. מרגע שחזרה היא מצליחה לאכול כמויות קטנות מאוד של אוכל, היא על סף רזון קיצוני- והיא התחילה לשתות כמויות אדירות של מים. אני יודעת ששתייה מרובה אצל חתולים קשורה לסכרת או לכליות, אבל זו הייתה הדרדרות כ"כ מהירה.. ואני תוהה מה זה יכול להיות.
זו לא חתולה ידידותית ותפיסתה והבאתה לווטרינר (אין לי כסף) ידרשו מאמצים כבירים. האם יש דרך בה אני יכולה לנסות לשפר את מצבה לפני נקיטת צעדים אלה? אולי יש השערות מה יש למסכנה?
 

r u t i m

New member
ועוד חשש-

אני חוששת שבלכידה ובהגעה לווטרינר החתולה תפגע .. לדוגמה לחץ דם גבוה וכו'
 
חתולת רחוב

שלום
ממליץ פנות לתנו לחיות לחיות , יש מוקד שפועל למען בעליי חיים משוטטים , יש להם רכב שיכול להגיע ולוכדים שיוכלו ללכוד אותה ולקחת אותה לטיפול .

שתיה מרובה היא סינדרום שיכול להעיד על מגוון מחלות ותחלואות ביניהן סכרת ובעיית כלייה , נשמע שהחתולה עם פצע מזוהם מאוד ואני מקווה שיהיה אפשר לעשות בשבילה משהו כדי לשמור לה על איכות חיים .

האכלת חתולים הינה מצווה גדולה , אחראיות עצומה - אשמח אם להבא אל תחששי לפנות לאיזשהו מתקן להצלת בעליי חיים כי אולי יצליחו להגיע לחתולה יותר מהר ולעזור לה , להשאיר אותה במצבה ברחוב עלול לסכן את חייה .

לגביי החשש הנוסף- ייתכן והלכידה תהיה מלווה בסטרס אך היא למטרה טובה . אין לחתולה שום סיכוי אם לא תקבל עזרה רפואית באופן מיידי .
בהצלחה
 

r u t i m

New member
עדכון


באותו יום בו כתבתי פה את ההודעה פניתי לעמותות כמובן. היא הגיעה למרפאה של תלל ביום שלישי (זו הבעיה, שלוקח זמן לעמותות להגיע כי הן מוצפות..) ולא שרדה את הלילה. אצלי היא הייתה במצב לא טוב אבל תפקדה, מוזר לי שהמצב התדרדר בזמן כל כך קצר. אולי בגלל הסטרס של ההגעה למקום לא מוכר.. :( בכל מקרה, מבאס. כפרה על תלל שבאו לעזור.
באותו יום גם שוחחתי עם הווטרינר העירוני ונמנעתי ממנו מפני שאמר שירדים.
&nbsp
אני שוקלת לקנות כלוב לכידה למקרים כאלה. לוקח להשיג לוכד יותר מידי זמן. אני בכלל כועסת על עצמי שלקחו לי יומיים אחרי שחזרה להבין שהיא במצב כל כך קשה :( לפני כן היא אכלה אצלנו לעיתים רחוקות, ועדיין נקשרתי אליה.
 
למעלה