התייעצות לגבי חברה

nelli89

New member
התייעצות לגבי חברה

שלום בנות אני קוראת את סיפוריכן ובוכה ומשתתפת בצער כל אחת ואחת פה ומאחלת לכם הריונות מלאים וילדים מתוקים. רציתי להתייעץ ואני לא אפרט מחשש לצנעת הפרט הייתה לי חברה מגיל אפס שגדלנו יחד וקשרנו ניתקו ב- 3 שנים האחרונות על רקע נושא הילדים , אני ילדתי והיא לא רצתה וזה יצר המון מתחים. היא עברה תהליך עם עצמה ולמרות קשיים רפואיים ורגשיים הרתה ועמדה ללדת - היא הגיעה ללידה וילדה בלידה שקטה כיוון שגילו כי לתינוק אין דופק. עקבתי מרחוק אחרי הריונה וידעתי שהיא בדרך לחדר לידה. היא קשורה אליי בלב אך כבר לא נמצאת בחיי, הידיעה על מות התינוק הכאיבה לי ונשמתי נעתקת כל פעם שאני חושבת על זה הייתי רוצה לדבר איתה, לנחם אותה להראות השתתפות ולחבק אבל אני כל כך מפחדת מתגובתה. מה אתם מציעות, איך הייתן מרגישות אם משהו מהעבר היה מנסה לדבר איתכן? האם פשוט to let go?
 
מכתב

אני הייתי שולחת לה מכתב, מספרת על תחושתייך לגביה, לומר לה שהיית שמחה לשוחח איתה אם היא מוכנה, לאפשר לה את הגשר אבל לא לחייב. נורא קשה בהתחלה לדבר עם אנשים במיוחד כאלה שלא מאוד קרובים. אם יש לך דרך להשיג מייל זה הכי טוב כי אז היא יכולה לחזור אלייך בלי הרבה מאמץ.
 

orita29

New member
בעיניי זה תלוי בקשר שהיה לכן

ובהיכרות שלך איתה.... יש בנות שבאמת לא רוצות לדבר, מעיק עליהן ששואלים ויש בנות שזה מה שעוזר להן "להתגבר". אני ילדתי בלידה שקטה ואח"כ רק רציתי לדבר על זה, זה מאוד עזר לי לספר שוב ושוב את הסיפור שלי, הרגשתי שאני "מעכלת" את האובדן יותר טוב ככה... אם היתה פונה אלי חברה מהעבר כדי לנחם או לתמוך, זה רק תלוי בקשר שהיה לנו. אם הייתן קרובות, אולי זה יעזור לה. ממליצה באמת לפנות קודם דרך מישהו משותף, או בסמס אמיתי ולראות את תגובתה. אני רק אומרת לך, למרות שאולי זה ברור, הבנתי שלך יש ילדים אז תיזהרי עם זה, אל תכעסי אם זה יהיה נושא רגיש מבחינתה... אל תיעלבי אם כן, זה טבעי... בהצלחה ובשורות טובות לשתיכן!!!
 
היי

מצד אחד אני גם רוצה להגיד לך לשלוח לה מכתב- שכמובן שיהיה כתוב בזהירות מצד שני יכול ליהיות שיכאיב לה בכלל, בגלל שמבחינת ניתקתם קשר מהסיבה הזו של ילדים, ופתאום בתקופה הכי קשה שלה זה שוב להחזיר אותה אחורה.
 
למעלה