התייעצות בנוגע להגירה עתידית של הבן וחברתו - זהירות, ארוך.

DV Selectee

New member
מקריאה חוזרת של ההודעה - סליחה על התחביר הנוראי

השעה המאוחרת עושה את שלה, הוצאתי הכל על המקלדת בלי לחשוב יותר מידי. אבל מקווה שהכוונה ברורה
.
 

quigon

New member
כל הכבוד לכם

כל הכבוד על הפתיחות, מאחל לכם שהאושר רק ימשיך. את אשתי פגשתי רק בגיל 30 וכמו שאמרת, היא הדבר הכי טוב בחיים שלי. הלוואי שהייתי פוגש את אשתי קודם. שמח בשבילך שמצאתם אחד את השנייה בגיל כל כך צעיר.
 

KallaGLP

New member
תודה על השיתוף. נפלא לקרוא על אהבה גדולה כשלך.

מאחלת לך שהאושר שלכם יימשך לנצח, וכך גם המזל וההצלחה בחיים.
אני, אגב, מאמינה גדולה שלכל אדם מתאים משהו אחר ושגיל הוא רק פרמטר אחד ולא החשוב והקובע ביותר. לאישיות האינדיבידואלית יש חשיבות גדולה יותר מגיל מבחינתי. מה שמתאים לאחד לחלוטין לא מתאים לאחר, ואני בהחלט מאמינה שיש מי שבשל להתחתן מוקדם ומי שלא בשל להתחתן אפילו מאוחר. אך בכל מקרה, אני מאמינה שיש מי שבגיל כזה כבר בשל לקבל החלטות בוגרות באשר לעתידו (בין אם ההחלטה היא כן להתחתן וגם אם ההחלטה היא לא להתחתן). ממש לא כל אחד, אבל יש בהחלט כאלה שכן.
 

Alon546

New member
אתה חמוד, כיף לקרוא! שימשיך לכם ככה עוד שנים רבות!!!!

 
שיהיה בהצלחה

כשאני קוראת את ההודעה שלך נראה לי שהדבר הכי טוב לעשות זה להתחתן, בהנחה שבני הזוג הצעיר מוכנים לזה, ולא עושים את זה משיקולים של סטטוס בארה"ב, ולפי הסיפור שאת מספרת, נראה שהם בעיניין של חתונה בכל מקרה, בלי קשר לסטטוס.

הבעיה עם ויזת סטודנט זה שהסטטוס יהיה זמני, ואין לנו מושג כמה זמן יקח בעוד כמה שנים לשנות את הסטטוס מויזת סטונדנט לויזה של תושב קבע, גם אם הם יתחתנו במהלך הלימודים כאן... מה שמשאיר אותם במצב שחלילה יאלצו להפרד לתקופה כזאת או אחרת, כי לה לא יהיה סטטוס להשאר פה, והוא לא ירצה לחזור עד שהוא הופך לאזרח. קחי בחשבון שתחת שילטון טראמפ חוקי ההגירה משתנים לרעה כל הזמן ותורים מתארכים כי אנשים מנסים להספיק לקבל ססטוס לפני שהשערים יסגרו... לא יודעת מה יקרה בבחירות הבאות אבל מי יודע... כמו שאמרו כאן, אין בעיה לפרק נישואין עד שמגיעים הילדים, אחר כך זה הרבה יותר מסובך.

בהצלחה
 
למעלה