התייעצות איתכם

התייעצות איתכם

אולי תוכלו לעזור מניסיונכם או מידע שיש לכם,
אין לי ידע קודם בנושא אך אני מעוניין להיכנס לתחום שטחי הפרסום בשירותים,
יש הרבה אנשים שאני מכיר שהם בעלי מועדונים וחדרי כושר.
ביררתי עם 2 חברות שעושות את זה כיום, אחת אמרה שהם נותנים בתמורה לבעל העסק מוצרי קד"ם, השנייה אמרה שהם מספקים לבעל המקום מוצרי ניקיון על חשבונם אחת לחודשיים.

2 שאלות:
1.מה באמת נהוג לשלם/לתת לבעל המקום עבור שטח הפרסום?
2.כמה מקבלת החברה המפרסמת מהמפרסם? זה משתנה ותלוי, אך כמה מקובל? לדוגמא יש סדר גודל של עלות פרסומת בטלויזיה וברדיו (ממוצע), מה הסדרי גודל בשילוט בשירותים?
או לחילופין איך מבררים את זה?

מודה לכם מאוד.
 
וואלה?

בתי עסק לא מקבלים תשלום עבור מודעות המוצגות בחדרי השירותים שלהם?
 
מאמין שזה משתנה

פשוט תיכנס לכמה "משתנות" כאלה ותשאל א הבעלים, זה הכי פשוט.
 

zoomzom

New member
מנסיון זה תחום רוווי מאוד ולא משתלם..

נהוד בדרך כלל לעשות ברטר עם בעל המקום עבור שטח הפרסום.
 
למעלה