בערך מוחלט
New member
התייעצות אחרונההה
הצגתי שרשור בו אני מביעה את לבטיי לגבי מיקסר אותו אני רוצה לרכוש. אז אחרי המון המון קריאת תגובות בכל מיני אתרים, הגעתי למסקנה שיש שני מיקסרים שעונים על הדרישות: kmm750 kmm710 kmm750- כתוב 1000 וואט בכל האתרים (בלי להוסיף שזה לפונקציה של נעילה או משהו כזה). קערה 7 ליטר, כולו נירוסטה. kmm710 - כתוב שזה 1200 וואט אבל עם תוספת שזה לפונקציית נעילה, קערה 7 ליטר, רק הקערה נירוסטה וכל השאר לבן. הפרשי המחירים: כ-150-200 ש"ח. (אני לא מדברת על התוספות כי יש לי חנות ליד הבית שמוכרת לי בלי התוספות). עכשיו, אני מתלבטת בין שניהם, כי אני לא מבינה מה זאת הפונקציה של הנעילה... האם כדאי לקנות את ה-750 שלא מוזכר שה-1000 וואט זה לפונקציית הנעילה, ואז אולי ה-1000 זה בכללללל הפונקציות. לעומת זאת ה-710 כתוב 1200 לנעילה ואז אולי שאר הדברים זה פחות מ-1000 בכלל, אז עדיף את ה-750.... חוץ מזה, מי אמר שצריך יותר מ-1000? בעניין הצבע, כדאי להשקיע עוד 200 ש"ח בשביל נירוסטה בכל המיקסר? האם הבלנדר המצורף הוא חזק כמו המיקסר או משהו מעפן?... אנא עזרו לי.... תודה רבה!!!
הצגתי שרשור בו אני מביעה את לבטיי לגבי מיקסר אותו אני רוצה לרכוש. אז אחרי המון המון קריאת תגובות בכל מיני אתרים, הגעתי למסקנה שיש שני מיקסרים שעונים על הדרישות: kmm750 kmm710 kmm750- כתוב 1000 וואט בכל האתרים (בלי להוסיף שזה לפונקציה של נעילה או משהו כזה). קערה 7 ליטר, כולו נירוסטה. kmm710 - כתוב שזה 1200 וואט אבל עם תוספת שזה לפונקציית נעילה, קערה 7 ליטר, רק הקערה נירוסטה וכל השאר לבן. הפרשי המחירים: כ-150-200 ש"ח. (אני לא מדברת על התוספות כי יש לי חנות ליד הבית שמוכרת לי בלי התוספות). עכשיו, אני מתלבטת בין שניהם, כי אני לא מבינה מה זאת הפונקציה של הנעילה... האם כדאי לקנות את ה-750 שלא מוזכר שה-1000 וואט זה לפונקציית הנעילה, ואז אולי ה-1000 זה בכללללל הפונקציות. לעומת זאת ה-710 כתוב 1200 לנעילה ואז אולי שאר הדברים זה פחות מ-1000 בכלל, אז עדיף את ה-750.... חוץ מזה, מי אמר שצריך יותר מ-1000? בעניין הצבע, כדאי להשקיע עוד 200 ש"ח בשביל נירוסטה בכל המיקסר? האם הבלנדר המצורף הוא חזק כמו המיקסר או משהו מעפן?... אנא עזרו לי.... תודה רבה!!!