התחשק לי להגיד.. לילה טוב לכולם... הלוואי ומחר יהיה יום חדש עם שינויים לטובה בשביל כולם... מזל טוב שוב לטיפטיפון... אני אוהבת אותכם... ת-ר-ד-מ-ו!!!!! אוהבת יערה.