התחנות של באר-שבע

מצב
הנושא נעול.

mucool2

New member
יש תכניות מגירה לרק"ל בבאר שבע

טוב הם נראים לי חברה מאוד אחראית
ורצינית....אגב מה דעתכם על רכבת קלה בבאר שבע...יש צורך בזה או שזה יהיה סתם ביזבוז כסף?
יש תכניות מגירה לרק"ל בבאר שבע
אלא ששם, בניגוד לירושלים או תל אביב, יש די מרחב בשדרות המרכזיות וזה לא אמור להיות מסובך במיוחד. ככל הידוע לי, רק"ל בבאר שבע עדיין לא כדאית כלכלית. אולי בעתיד, כשהצפיפות בעיר תגדל והמטרופולין יתרחב.
 

fireman

New member
כלכלית אני בטוח שהיא כן

יש תכניות מגירה לרק"ל בבאר שבע
אלא ששם, בניגוד לירושלים או תל אביב, יש די מרחב בשדרות המרכזיות וזה לא אמור להיות מסובך במיוחד. ככל הידוע לי, רק"ל בבאר שבע עדיין לא כדאית כלכלית. אולי בעתיד, כשהצפיפות בעיר תגדל והמטרופולין יתרחב.
כלכלית אני בטוח שהיא כן
בבאר שבע אני לא אהסס לומר שיש את האחוז הגדול ביותר של משתמשי תחבורה ציבורית מקרב האוכלוסיה המתגוררת בעיר ביחס למדינה כולה בעיקר בגלל רמת מינוע נמוכה. אם תשאל אותי....רק"ל בבאר שבע תהיה כלכלית מאוד...השאלה היא מאיפה לשאוב את התקציב להקמתה שמבחינה לוגיסטית אינה מצריכה להפוך חצי עיר כמו שנעשה בירושלים או גוש דן למשל.
 

mucool2

New member
יכול להיות שאתה צודק

כלכלית אני בטוח שהיא כן
בבאר שבע אני לא אהסס לומר שיש את האחוז הגדול ביותר של משתמשי תחבורה ציבורית מקרב האוכלוסיה המתגוררת בעיר ביחס למדינה כולה בעיקר בגלל רמת מינוע נמוכה. אם תשאל אותי....רק"ל בבאר שבע תהיה כלכלית מאוד...השאלה היא מאיפה לשאוב את התקציב להקמתה שמבחינה לוגיסטית אינה מצריכה להפוך חצי עיר כמו שנעשה בירושלים או גוש דן למשל.
יכול להיות שאתה צודק
בינתיים, לא שמעתי על בעיות תנועה רציניות בבאר שבע, ולמיטב ידיעתי האוטובוסים יכולים לעמוד במטלה (ביחוד אחרי שיתאימו את מסלולי הקווים). אבל אני מודה שאני לא מכיר את העיר. אני מסכים אתך (וגם כתבתי למעלה) שרק"ל בבאר שבע לא מצריך שינויים מרחיקי-לכת, אבל הציוד והתשתית עדיין עולים כסף. אגב, חשבתי שאחוז המשתמשים הגדול ביותר בתח"צ הוא בירושלים.
 
לוידע לגבי באר שבע...

יכול להיות שאתה צודק
בינתיים, לא שמעתי על בעיות תנועה רציניות בבאר שבע, ולמיטב ידיעתי האוטובוסים יכולים לעמוד במטלה (ביחוד אחרי שיתאימו את מסלולי הקווים). אבל אני מודה שאני לא מכיר את העיר. אני מסכים אתך (וגם כתבתי למעלה) שרק"ל בבאר שבע לא מצריך שינויים מרחיקי-לכת, אבל הציוד והתשתית עדיין עולים כסף. אגב, חשבתי שאחוז המשתמשים הגדול ביותר בתח"צ הוא בירושלים.
לוידע לגבי באר שבע...
מה שבטוח לא נראה כי צריך בת"א רכבת קלה/תחתית, אלא פשוט חייב. חד וחלק. אני בכלל לא מבין איך הכל זז שם, זה פשוט מזוויע
והכבישים... כאלו גרועים... אוי איזה מעצבנת המדינה הזאת לפעמים. אם בת"א ובירושלים בקושי יש... נראה לי שצריך להגיד תודה שיש בכלל כבישים בשאר הערים. ממש בושה.
 

OMER G17

New member
מה שחשבתי הוא ש..

יכול להיות שאתה צודק
בינתיים, לא שמעתי על בעיות תנועה רציניות בבאר שבע, ולמיטב ידיעתי האוטובוסים יכולים לעמוד במטלה (ביחוד אחרי שיתאימו את מסלולי הקווים). אבל אני מודה שאני לא מכיר את העיר. אני מסכים אתך (וגם כתבתי למעלה) שרק"ל בבאר שבע לא מצריך שינויים מרחיקי-לכת, אבל הציוד והתשתית עדיין עולים כסף. אגב, חשבתי שאחוז המשתמשים הגדול ביותר בתח"צ הוא בירושלים.
מה שחשבתי הוא ש..
אויל הרכבת גם תוריד את זיהום האוויר בעיר על ידי הפחתת תנועת האוטובוסים (אפשר לתת למטרודן להפעיל את הרק"ל) וגם תתרום בעצמה לפיתוח העיר והמטרופולין בכלל
 

אורי404

New member
רכבת קלה אמורה לפחות על הנייר

טוב הם נראים לי חברה מאוד אחראית
ורצינית....אגב מה דעתכם על רכבת קלה בבאר שבע...יש צורך בזה או שזה יהיה סתם ביזבוז כסף?
רכבת קלה אמורה לפחות על הנייר
להיות טובה בהרבה ערים: בערים הגדולות, שעובדים עליה: תל אביב וירושלים, וגם בבבאר שבע. לדעתי, יש מקום להארכת הרכבת הקלה של תל אביב לרמת השרון והרצליה ומהכיוון השני לראשון לציון הענקית (נדמה לי שהדברים האלה כתובים בתכניות לטווח הארוך). גם בנתניה פורסמה כתבה על הרכבת הקלה שהציעו. ברור שזה יותר דיבורים ממעשים. אבל, לעיר הענקית הזו עם משתמשים רבים בתחבורה הציבורית (אוטובוסים ומוניות שירות), מן הראוי שתהיה בה רכבת קלה. לדעתי, גם בערים כמו אשדוד ואשקלון היה טוב אם תהיה רכבת קלה (יש הרבה שטחים שמאפשרים את זה).
 

alantan

New member
../images/Emo45.gif

רכבת קלה אמורה לפחות על הנייר
להיות טובה בהרבה ערים: בערים הגדולות, שעובדים עליה: תל אביב וירושלים, וגם בבבאר שבע. לדעתי, יש מקום להארכת הרכבת הקלה של תל אביב לרמת השרון והרצליה ומהכיוון השני לראשון לציון הענקית (נדמה לי שהדברים האלה כתובים בתכניות לטווח הארוך). גם בנתניה פורסמה כתבה על הרכבת הקלה שהציעו. ברור שזה יותר דיבורים ממעשים. אבל, לעיר הענקית הזו עם משתמשים רבים בתחבורה הציבורית (אוטובוסים ומוניות שירות), מן הראוי שתהיה בה רכבת קלה. לדעתי, גם בערים כמו אשדוד ואשקלון היה טוב אם תהיה רכבת קלה (יש הרבה שטחים שמאפשרים את זה).
 

OMER G17

New member
רק"ל באשדוד? אני לא מתנגד אבל לא

רכבת קלה אמורה לפחות על הנייר
להיות טובה בהרבה ערים: בערים הגדולות, שעובדים עליה: תל אביב וירושלים, וגם בבבאר שבע. לדעתי, יש מקום להארכת הרכבת הקלה של תל אביב לרמת השרון והרצליה ומהכיוון השני לראשון לציון הענקית (נדמה לי שהדברים האלה כתובים בתכניות לטווח הארוך). גם בנתניה פורסמה כתבה על הרכבת הקלה שהציעו. ברור שזה יותר דיבורים ממעשים. אבל, לעיר הענקית הזו עם משתמשים רבים בתחבורה הציבורית (אוטובוסים ומוניות שירות), מן הראוי שתהיה בה רכבת קלה. לדעתי, גם בערים כמו אשדוד ואשקלון היה טוב אם תהיה רכבת קלה (יש הרבה שטחים שמאפשרים את זה).
רק"ל באשדוד? אני לא מתנגד אבל לא
יודע אם צריך...מה דעתכם?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה