התחנות של באר-שבע

מצב
הנושא נעול.

846

Active member
נושא דיגלול התחנות עבר למשרד

התחנות של באר-שבע
כידוע,בבאר-שבע הופסקה פעילותה של חברת התחבורה הציבורית בסוף נובמבר 2003,ומדצמבר נכנסה חברת מטרודן שזכתה במכרז.אבל כשנמצאים בעיר וממתינים בתחנות,נראה שכאילו לא התחלף מפעיל התח"צ,הסככות ברובן ישנות ומוזנחות, שלטי התחנות (ברובם) הושארו מהימים ההם,רובם דהו כבר,המידע בהם לוקה בחסר.נכון לרגע זה,מטרודן החליפה שלטים במעט מאד תחנות. לפני כמה חודשים שלחתי להם שאילתא בנושא בדוא"ל,ויאמר לזכותם שהם משיבים כמעט מיד,הדוברת של מטרודן כתבה לי שהתחנות עצמן הן באחריות עיריית באר-שבע,בעוד שבענין הדגלול של התחנות,זה מתעכב מאחר ולחברה יש תכנית לשנות מסלולי קווים שונים בעיר,מאחר ובינתיים הם ירשו זאת מהחברה הקודמת ולזה כרגע התושבים רגילים.תכניות השינויים אמורות להיות מוגשות למפקח על התעבורה לאישור.אם זה יאושר,יהיה בודאי קמפיין מידע לתושבים בנושא,והם מתכוונים לשדרג גם את השילוט כדי להרגיל את כולם לשינוי,באר-שבע גדלה מאד ומערכת הקווים הקיימת כבר לא כל-כך מתאימה לה.כך לפי דוברת וראש מדור פניות הציבור של מטרודן.נמתין ונראה,שיהיה בהצלחה.
נושא דיגלול התחנות עבר למשרד
התחבורה ואינו באחריות החברות המפעילות יותר. הדגל החדש ניקבע גם כתמרור בלוח התמרורים וככול הניראה האחריות הרשות המקומית לבצע את הוראות משרד התחבורה ולהחליף את הדגלים בתחנות.
 

fireman

New member
התקינה היא של משרד התחבורה

נושא דיגלול התחנות עבר למשרד
התחבורה ואינו באחריות החברות המפעילות יותר. הדגל החדש ניקבע גם כתמרור בלוח התמרורים וככול הניראה האחריות הרשות המקומית לבצע את הוראות משרד התחבורה ולהחליף את הדגלים בתחנות.
התקינה היא של משרד התחבורה
נושא ההחלפה והביצוע הם באחריות הרשות המקומית.
 

alantan

New member
למה כזאת ציניות?

מזתומרת "מאשר"?
מי דואג לתיאום בין המפעילים? (תיאום... איזה דרישות מוזרות יש לי)
למה כזאת ציניות?
יש משרד תחבורה עם מיטב המוחות המקצועיים, והוא מתכנן רשת מתואמת מושא לקנאה בכל העולם (שלחו כבר מומחים משוייץ לארץ לבצע השתלמויות). המשרד דואג לפקח על כל המפעילים, הוא דואג לשילוט סטנדרטי, יש כבר כרטיס מנוי משותף לכל המערכת. להמשיך? האתר של משרד התחבורה זה פשוט דליקטס! ללקק את האצבעות - אני מכניס שם שאילתא "איך להגיע מקרית אונו לראשל"צ" והוא נותן לי את כל האפשרויות: נסיעה בדן או קווים עם החלפה בגהה לאגד. אפשרות לנסוע בחלק מהדרך ברכבת. אני כל פעם מנסה להפיל את מנגנון החיפוש ולא מצליח! אז אם יש איזה חוסר תיאום קטן איפשהו - לעשות מזה עניין???
 

mucool2

New member
אתה צודק...

למה כזאת ציניות?
יש משרד תחבורה עם מיטב המוחות המקצועיים, והוא מתכנן רשת מתואמת מושא לקנאה בכל העולם (שלחו כבר מומחים משוייץ לארץ לבצע השתלמויות). המשרד דואג לפקח על כל המפעילים, הוא דואג לשילוט סטנדרטי, יש כבר כרטיס מנוי משותף לכל המערכת. להמשיך? האתר של משרד התחבורה זה פשוט דליקטס! ללקק את האצבעות - אני מכניס שם שאילתא "איך להגיע מקרית אונו לראשל"צ" והוא נותן לי את כל האפשרויות: נסיעה בדן או קווים עם החלפה בגהה לאגד. אפשרות לנסוע בחלק מהדרך ברכבת. אני כל פעם מנסה להפיל את מנגנון החיפוש ולא מצליח! אז אם יש איזה חוסר תיאום קטן איפשהו - לעשות מזה עניין???
אתה צודק...
באמת קטנוני מצדי!
 

אוהד11

New member
../images/Emo45.gif

אתה צודק...
באמת קטנוני מצדי!
 

alantan

New member
אגב, גם לוס אנג'לס לא טומנת ידה

אתה צודק...
באמת קטנוני מצדי!
אגב, גם לוס אנג'לס לא טומנת ידה
בצלחת. זכור לי שחיכיתי שם שעה לאוטובוס, וכולם אמרו שאני משוגע בכלל לחשוב על תח"צ ב-LA.
 

mucool2

New member
מתי היית בלוס אנג'לס?

אגב, גם לוס אנג'לס לא טומנת ידה
בצלחת. זכור לי שחיכיתי שם שעה לאוטובוס, וכולם אמרו שאני משוגע בכלל לחשוב על תח"צ ב-LA.
מתי היית בלוס אנג'לס?
אני יכול לומר לך שבשנים האחרונות יש שיפור גדול בתח"צ ב-LA. זה עדיין לא מספיק, אבל צעד בכיוון הנכון.
 

alantan

New member
לפני כתשע שנים לפני שבנו את התחתית

מתי היית בלוס אנג'לס?
אני יכול לומר לך שבשנים האחרונות יש שיפור גדול בתח"צ ב-LA. זה עדיין לא מספיק, אבל צעד בכיוון הנכון.
לפני כתשע שנים לפני שבנו את התחתית
זאת היתה הפעם האחרונה בהחלט שהייתי שם עם תח"צ. מאז הייתי שם פעמיים, אבל תמיד רק עם אוטו שכור.
 

mucool2

New member
גם לי לא יצא להשתמש כאן בתח"צ...

לפני כתשע שנים לפני שבנו את התחתית
זאת היתה הפעם האחרונה בהחלט שהייתי שם עם תח"צ. מאז הייתי שם פעמיים, אבל תמיד רק עם אוטו שכור.
גם לי לא יצא להשתמש כאן בתח"צ...
אבל אני יודע שב-10 השנים האחרונות נוספו כמה קווי רכבת קלה (היום יש 4 פלוס מטרו), והשתפר מאוד השירות בחלק מקווי האוטובוס (העלאת המהירות הממוצעת), ע"י "דילול" תחנות ומתן זכות קדימה ברמזורים (מכשיר שאמור להגיע לניסוי בראשל"צ, אם אני לא טועה). היום הייתי בעיר וראיתי תנועה די ערה של רכבות קלות (חצו את מסלול נסיעתי פעמיים) וגם לא מעט אוטובוסים בסנטה מוניקה (כמו ה-Big Blue Bus - בתמונה, וסליחה על האיכות - המונע בגז טבעי). ועדיין, למרות הכל, לוס אנג'לס עוד רחוקה מלהיות עיר שקל להסתדר בה בלי מכונית (או מוניות יקרות).
 

alantan

New member
יפה! LA מוכיחה שיש בלתי הפיך:

גם לי לא יצא להשתמש כאן בתח"צ...
אבל אני יודע שב-10 השנים האחרונות נוספו כמה קווי רכבת קלה (היום יש 4 פלוס מטרו), והשתפר מאוד השירות בחלק מקווי האוטובוס (העלאת המהירות הממוצעת), ע"י "דילול" תחנות ומתן זכות קדימה ברמזורים (מכשיר שאמור להגיע לניסוי בראשל"צ, אם אני לא טועה). היום הייתי בעיר וראיתי תנועה די ערה של רכבות קלות (חצו את מסלול נסיעתי פעמיים) וגם לא מעט אוטובוסים בסנטה מוניקה (כמו ה-Big Blue Bus - בתמונה, וסליחה על האיכות - המונע בגז טבעי). ועדיין, למרות הכל, לוס אנג'לס עוד רחוקה מלהיות עיר שקל להסתדר בה בלי מכונית (או מוניות יקרות).
יפה! LA מוכיחה שיש בלתי הפיך:
הבעיה שם היא בפיזור האוכלוסיה והשימושים בצורה כזאת שמאוד קשה להקים תחבורה ציבורית אפקטיבית. אומנם זה משתנה קצת עם הקמת קווי הרכבת, אבל בכל זאת אין ממש מרכז, והבניה אינה בצפיפות מספקת. הרושם שלי הוא שקווי הרכבת עשויים לשמש שם בעיקר את חסרי היכולת, ושגיאוגרפית הם אינם משרתים אחוז ניכר מבתיהם של היוממים.
 

mucool2

New member
אתה צודק, אבל

יפה! LA מוכיחה שיש בלתי הפיך:
הבעיה שם היא בפיזור האוכלוסיה והשימושים בצורה כזאת שמאוד קשה להקים תחבורה ציבורית אפקטיבית. אומנם זה משתנה קצת עם הקמת קווי הרכבת, אבל בכל זאת אין ממש מרכז, והבניה אינה בצפיפות מספקת. הרושם שלי הוא שקווי הרכבת עשויים לשמש שם בעיקר את חסרי היכולת, ושגיאוגרפית הם אינם משרתים אחוז ניכר מבתיהם של היוממים.
אתה צודק, אבל
דווקא קו המטרו (האדום) מסתמן כהצלחה, והנה כתבה שסרקתי מה-LA Times מה-25 באוקטובר 2004, שעוסקת בשינויים שהקו הביא באזור הוליווד (חלק 1 מ-3). לגבי שאר הקווים אתה כנראה צודק, גם כי רובם נמצאים באזורים שבהם מתגוררים מעוטי-יכולת. מה שדרוש הוא מהפך תפישתי. לדעתי זה אפשרי, אבל הדרך עוד ארוכה (יותר מבארץ), ודרושה עוד השקעה עצומה.
 

mucool2

New member
חלק 2

אתה צודק, אבל
דווקא קו המטרו (האדום) מסתמן כהצלחה, והנה כתבה שסרקתי מה-LA Times מה-25 באוקטובר 2004, שעוסקת בשינויים שהקו הביא באזור הוליווד (חלק 1 מ-3). לגבי שאר הקווים אתה כנראה צודק, גם כי רובם נמצאים באזורים שבהם מתגוררים מעוטי-יכולת. מה שדרוש הוא מהפך תפישתי. לדעתי זה אפשרי, אבל הדרך עוד ארוכה (יותר מבארץ), ודרושה עוד השקעה עצומה.
חלק 2
 

mucool2

New member
חלק 3

אתה צודק, אבל
דווקא קו המטרו (האדום) מסתמן כהצלחה, והנה כתבה שסרקתי מה-LA Times מה-25 באוקטובר 2004, שעוסקת בשינויים שהקו הביא באזור הוליווד (חלק 1 מ-3). לגבי שאר הקווים אתה כנראה צודק, גם כי רובם נמצאים באזורים שבהם מתגוררים מעוטי-יכולת. מה שדרוש הוא מהפך תפישתי. לדעתי זה אפשרי, אבל הדרך עוד ארוכה (יותר מבארץ), ודרושה עוד השקעה עצומה.
חלק 3
 

alantan

New member
תודה - כתבה מעניינת מאוד!

אתה צודק, אבל
דווקא קו המטרו (האדום) מסתמן כהצלחה, והנה כתבה שסרקתי מה-LA Times מה-25 באוקטובר 2004, שעוסקת בשינויים שהקו הביא באזור הוליווד (חלק 1 מ-3). לגבי שאר הקווים אתה כנראה צודק, גם כי רובם נמצאים באזורים שבהם מתגוררים מעוטי-יכולת. מה שדרוש הוא מהפך תפישתי. לדעתי זה אפשרי, אבל הדרך עוד ארוכה (יותר מבארץ), ודרושה עוד השקעה עצומה.
תודה - כתבה מעניינת מאוד!
 

OMER G17

New member
טוב הם נראים לי חברה מאוד אחראית

התחנות של באר-שבע
כידוע,בבאר-שבע הופסקה פעילותה של חברת התחבורה הציבורית בסוף נובמבר 2003,ומדצמבר נכנסה חברת מטרודן שזכתה במכרז.אבל כשנמצאים בעיר וממתינים בתחנות,נראה שכאילו לא התחלף מפעיל התח"צ,הסככות ברובן ישנות ומוזנחות, שלטי התחנות (ברובם) הושארו מהימים ההם,רובם דהו כבר,המידע בהם לוקה בחסר.נכון לרגע זה,מטרודן החליפה שלטים במעט מאד תחנות. לפני כמה חודשים שלחתי להם שאילתא בנושא בדוא"ל,ויאמר לזכותם שהם משיבים כמעט מיד,הדוברת של מטרודן כתבה לי שהתחנות עצמן הן באחריות עיריית באר-שבע,בעוד שבענין הדגלול של התחנות,זה מתעכב מאחר ולחברה יש תכנית לשנות מסלולי קווים שונים בעיר,מאחר ובינתיים הם ירשו זאת מהחברה הקודמת ולזה כרגע התושבים רגילים.תכניות השינויים אמורות להיות מוגשות למפקח על התעבורה לאישור.אם זה יאושר,יהיה בודאי קמפיין מידע לתושבים בנושא,והם מתכוונים לשדרג גם את השילוט כדי להרגיל את כולם לשינוי,באר-שבע גדלה מאד ומערכת הקווים הקיימת כבר לא כל-כך מתאימה לה.כך לפי דוברת וראש מדור פניות הציבור של מטרודן.נמתין ונראה,שיהיה בהצלחה.
טוב הם נראים לי חברה מאוד אחראית
ורצינית....אגב מה דעתכם על רכבת קלה בבאר שבע...יש צורך בזה או שזה יהיה סתם ביזבוז כסף?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה