התחלתי היום לקחת סימבלטה

11161

New member
התחלתי היום לקחת סימבלטה

הייתי היום אצל הפסיכאטר (הוא פשוט מעולה. אני מחזיק ממנו). וסיכמנו שאני אתחיל לקחת סימבלטה, ובמקביל אני ארד במינון של הרסיטל, כשבסוף אני אקח סימבלטה, ומינון קטן נוסף של רסיטל. עוד ניסיון, אבל עכשיו בלי שמחה בלב. ההתנסות שלי עם תרופות (אלטרולט, מירו, ליריקה, ובמובן מסויים רסיטל) הייתה אכזבה אדירה. האמת, עכשיו אני במצב רוח של די נמאס כבר מכל הסאגה הזו.
 

נימ 1

New member
יש לפסיכיאטר איזשהוא גם

כיוון אחר, תובנה אחרת על מצבך ? על כאב שנמשך כל כך הרבה שנים והרבה תרופות ? אגב, יש תרופה אחת שלא ציינת.. והיא לא מיועדת כקו ראשון לכאב כרוני.. אבל אני שומע עליה יותר ויותר באופן אישי לאחרונה דברים טובים , כלומר שעוזרים- הויאפקס. ולמרות שלא מיועדת לכאורה לכאב כרוני , אני שומע יותר ויותר מרפאות כאב שעובדים איתה... מהראייה שלו - הוא מספר לך על מצבים שראה תוצאות מעודדות ?
 
מקווה שיעזור לך לפחות לחלק מהכאבים.

לי לפחות חיסל בנתיים את המיגרנות שתקפו אותי שנים. יהיה לך קל להסתגל אליה כי אתה לוקח אותה אחרי רסיטל, כמו שלי המעבר היה קל ,מועיל ומיידי. אני הרגשתי שיפור לאחר מספר ימים, גם הגמילה בהדרגה אחרי 3 חודשים היתה קלה.
 
לקחתי את התרופה לניסיון.

סיימתי לקחת אותה לאחר 3 חודשי ניסוי. באותה תקופה לקחתי במקביל כ12 תרופות במקביל לטיפול אנטיביוטי בחיידק ולא הייתי מסוגלת לקחת עוד תרופות. נוסף לזה היה לי יובש בעיינים למרות טיפות עיניים שלקחתי, וגם לא הצדיק לקחת תרופה יקרה שלא בסל אם היא תהפוך לקבועה. בנתיים גם ההסתגלות וגם הגמילה הייתה מהירה כך שתמיד אוכל לחזור אליה אם יחזרו המיגרנות שהסימבלתה היחידה שבנתיים חיסלה אותם וגם לטווח ארוך.
 

נימ 1

New member
אוקי
טוב לשמוע...

וטוב לתעד את זה , זה יכול לעזור לאנשים
 
הפסקתי בנתיים לקחת סימבלתה כי

לקחתי במקביל המון תרופות,גם היה לי יובש בעיניים ומחירה מוגזם לתרופה קבועה. מה שמפתיע שלא רק עזרה להרגיע את כאבי הראש אלא עדין אין לי מיגרנה. הכדור עזרה גם לשינה ושלפוחית רגיזה לטווח ארוך. יתכן שהאנטיביוטיקה שלקחתי במקביל גם תרמה לענין. אך החיידק לא נירפא והמיגרנות חלפו.
 
אני כל כך מבינה אותך

כששכנעו אותי לקחת סימבלטה אני חשבתי שזההולך להיות הצלה, ומצאתי את עצמיבאותו היום,בערב,עםרעדבכלהגוף, ובלי יכולת לשלוט על השרירים שלי. הייתי בהיסטריה. היה לי כמו מין שיתוק שרירים בכלהגוף. בדיעבד התברר שנתנו לי מינון מטורף הרבה יותר גדול ממה שאמורים לתת בפעם הראשונה. מידהפסתקי אותה. אינחושבת שהספקתי "לטעום" ממנה שני כדורים בלבד. לא עוד. על העניין של תרופות ותופעות הלוואי שלהן- אני יכולה לכתוב ספר. ונשמע שגם אתה. אבל .. מצד שני, אין ברירה. כל עוד יש כאב, ויש משהו שיכול אולי לעזור, אני מאמינה שאנחנו מנסים.. אל תתייאש. תן צ'אנס. זה יכול להתיע. מכירה כמה שזה ממש עשה להם את ההבדל באיכות החיים.
 

11161

New member
אצלי דווקא

אף פעם אין תופעות לוואי. גם אם הייתי מתחיל עם 120 או מעבר לזה, לא הייתה לזה שום השפעה שלילית. ככה אני. גם כשלקחתי 2,400 מ"ג (לא חוקי ולא מומלץ) ליריקה (המקסימום זה 300 בבוקר ו300 בערב) לא היו לזה שום תופעות לוואי משמעותיות. אבל כן, את לגמרי צודקת, לא צריך מראש לגבש דיעה עוינת על תרופות...
 
בקשר לסימבלתה, המינון שניתן לך גבוה להתחלה.

מתחילים מכדור או חצי ומעלים בהדרגה. אבל ההשפעה של הכדור מתחיל רק לאחר כשבוע שבועיים.
 

נימ 1

New member
קצת פספוס לא ?

כי הרי לא נתת לסימבלטה את הצ'אנס שצריך... כלומר - התופעות היו ממינון היתר - ולא באמת מההשפעה האיכותית של התרופה. לא שאני בעד תרופות - להיפך (ואולי אני עושה טעות, גם עם משככי הכאבים) , אני כבר מעל חצי שנה מתמודד עם הכאב הכל-דקתי הזה בלי תרופות קבועות (ואנשים שחווים אותו כאב שמדברים איתי - לא מבינים איך אפשר) וכנראה אי אפשר, וכנראה אני לומד את זה בדרך הכואבת. . פשוט התופעות של הליריקה+אלטרול השאירו בי גם טראומה. אבל היתרונות - שינה בלילה - למרות הכאב , וחלק קטן מהיום בלי לחשוב על הכאב - זה גם כנראה משהו. לא מספק אבל משהו.
 
למעלה