התחזית שלי../images/Emo12.gif
בשל העניין הרב שגילו הקוראים במודלים הבוקר,הכנתי תחזית ,על מנת לפתור את סימני השאלה שנותרו,ולהלן היא: לפי מר"ף,אני אלך לישון בעוד 3 דקות. ברקנל,לעומתו,טוען שאני אתעורר,בעוד 3 שעות [וזה מודל פסימי].רב המודלים מסכימים עם טענה זו. בעיה היא עם היווני הקמצן,שטוען שאתעורר רק כעבור שעתיים.אנטישמי
אם יש הערות,הארות אשמח לשמוע. מספיק עם הוצי מוצי
בשל העניין הרב שגילו הקוראים במודלים הבוקר,הכנתי תחזית ,על מנת לפתור את סימני השאלה שנותרו,ולהלן היא: לפי מר"ף,אני אלך לישון בעוד 3 דקות. ברקנל,לעומתו,טוען שאני אתעורר,בעוד 3 שעות [וזה מודל פסימי].רב המודלים מסכימים עם טענה זו. בעיה היא עם היווני הקמצן,שטוען שאתעורר רק כעבור שעתיים.אנטישמי