התחזית שלי

  • פותח הנושא m70
  • פורסם בתאריך

m70

New member
התחזית שלי../images/Emo12.gif

בשל העניין הרב שגילו הקוראים במודלים הבוקר,הכנתי תחזית ,על מנת לפתור את סימני השאלה שנותרו,ולהלן היא: לפי מר"ף,אני אלך לישון בעוד 3 דקות. ברקנל,לעומתו,טוען שאני אתעורר,בעוד 3 שעות [וזה מודל פסימי].רב המודלים מסכימים עם טענה זו. בעיה היא עם היווני הקמצן,שטוען שאתעורר רק כעבור שעתיים.אנטישמי
אם יש הערות,הארות אשמח לשמוע. מספיק עם הוצי מוצי
 

m70

New member
אתה לא ראית את השעה בה כתבתי

את התחזית הנפלאה.
 

m70

New member
והתחזית המעודכנת...

ללא שינוי ניכר מאתמול באותה שעה.
 
למעלה