נ ש ו י ב כ י ף
New member
התחזות לאחרת
בתקופה האחרונה נמצאת כאן בחורה המציגה עצמה כחד הורית ומנסה להשיג אמפטיה למצבה..."האומלל"...(ואני לא מתכוון ל-HANHBITTON ) הבחורה הצליחה "לעבוד" על כמה וכמה חברות בפורום הזה...יש הוכחות לכך.. הבחורה בעצם נשואה ומתגוררת בשרון...וכל,( בדגש על כל) פרטיה שיקריים. תוך יממה אגיע לכלל פרטיה .. עד אז היזהרו באמפטיה שיש בכם...(ויש לכם המון..)
בתקופה האחרונה נמצאת כאן בחורה המציגה עצמה כחד הורית ומנסה להשיג אמפטיה למצבה..."האומלל"...(ואני לא מתכוון ל-HANHBITTON ) הבחורה הצליחה "לעבוד" על כמה וכמה חברות בפורום הזה...יש הוכחות לכך.. הבחורה בעצם נשואה ומתגוררת בשרון...וכל,( בדגש על כל) פרטיה שיקריים. תוך יממה אגיע לכלל פרטיה .. עד אז היזהרו באמפטיה שיש בכם...(ויש לכם המון..)