אממממ... יום שישי ה6.5 גם התחדשתי
בלקים של C/C בשישה צבעים חדשים שמתי רק אחד (בקרוב מחליפה לאחר) ואני מאוד מרוצה, בדרך כלל לקים לא מחזיקים אצלי על האצבע, ולא משנה איזה חברה ולא משנה אם אני שמה מעל ומתחת בסיס בגלל שאני כל הזמן משחקת במים וחותכת ירקות ועושה דברים עם האצבעות אחרי יום בדרך כלל מתחיל קילופון שאני משחקת איתו ואז מקלפת את הכל (אני כלכך אוהבת לקלף את הלקים ) אבל הלק הזה מרחתי אותו שתי שכבות מתחת מחזק בסיס ומעל מייבש לק (שניהם של לקה) למחרת היה לי יום כיף בטבע עם הרבה מים ולכלוך וכלום לא קרה, הלק לא זז מילימטר מהמקום, שום קילוף שום כלום, רק אתמול התחיל להתקלף לי ורק בגלל שקיבלתי מכה ונשברה לי חלק משתי ציפורניים, אחרת זה היה נשאר.