התחדשתי...

עדןעדן24

New member
התחדשתי...

לא הכרתי את החברה... ממש מרוצה :) זה בדיוק ה"נוד" שחיפשתי
 

LOLI152

New member
תתחדשי.. :)

לקים חדשים זה תמיד כיף.. כמה שכבות יש בתמונה? הוא נראה נורא שקוף... אפילו כאילו שמת רק לק שקוף..
 

Osnatz1

New member
נראה כמו בסיס טוב לפרנצ',

או סתם כשבא על מראה "נקי" אבל עדיין מרגיש מטופח.. מה השם שלו? (אם תהפכי את הבקבוק יהיה כתוב על המדבקה/תווית)
 

marjorie m

New member
נראה מצוין

עוד לא עבר לי לגמרי מלקים בצבע ניוד. בכל פעם שאני נתקלת באחד בגוון קרוב במיוחד לגוון העור שלי, אני אחוזת פליאה והתפעמות :p
 

blue skies

New member
אממממ... יום שישי ה6.5 גם התחדשתי

בלקים של C/C בשישה צבעים חדשים שמתי רק אחד (בקרוב מחליפה לאחר) ואני מאוד מרוצה, בדרך כלל לקים לא מחזיקים אצלי על האצבע, ולא משנה איזה חברה ולא משנה אם אני שמה מעל ומתחת בסיס בגלל שאני כל הזמן משחקת במים וחותכת ירקות ועושה דברים עם האצבעות אחרי יום בדרך כלל מתחיל קילופון שאני משחקת איתו ואז מקלפת את הכל (אני כלכך אוהבת לקלף את הלקים ) אבל הלק הזה מרחתי אותו שתי שכבות מתחת מחזק בסיס ומעל מייבש לק (שניהם של לקה) למחרת היה לי יום כיף בטבע עם הרבה מים ולכלוך וכלום לא קרה, הלק לא זז מילימטר מהמקום, שום קילוף שום כלום, רק אתמול התחיל להתקלף לי ורק בגלל שקיבלתי מכה ונשברה לי חלק משתי ציפורניים, אחרת זה היה נשאר.
 
למעלה