התחדשות

התחדשויות :)

אז לפני כמה שבועות חזרתי מארה"ב... נו אתן יודעות, המדינה שבה OPI עולה 4$. התכוונתי לקנות שם הרבה אבל בסוף התאפסתי על עצמי והגבלתי את עצמי. לק אחד שמאד מאד רציתי ולא מצאתי זה הsnowglobe של צ'יינה גלייז.
 
1

התמונה מטושטשת אבל היא די משקפת את הצבעים וזה מה שחשוב. משמאל לימין: black shatter- opi Gone Gonzo- OPI top coat- OPI We'll always have paris-OPI russian navy- opi sew psyched- essie purple potion- sally hansen co-bolt blue- sally hansen
 

bluestvixen

New member
Sally Hansen Insta-dri, אהובי


אני מתגעגעת
 
כן הוא נפלא

זה עדיין בקופסא שלו כי אני משתמשת בקודם שלי שעלה 70 שקל בניו פארם... ועדיין שווה את הכסף לדעתי.
 

lilo4

New member
איזה כיף, תתחדשו


גם אני התחדשתי בשני לקים של שיק. הימני- מס' 270 perfect 4 me, בורדו מקסים. השמאלי- 287 וורוד שקניתי בזכות אסנת
 
למעלה