התחדשות-Tommy

M e n s R e a

New member
התחדשות-Tommy

קניתי את הדיסק הכפול של הסאונדטרק. אמרו לי שזה אחלה אלבום. עליה 80 ש"ח אגב, לא נראה לי יקר מדי, אולי אפילו די זול. אני מבין שזה של The who, כן? כי מצד שני משתתפים בו גם קלפטון, אלטון ג'ון וכו'. כי ביקשתי משהו של הלהקה הזו בחנות, מרוב כל הדיבורים עליהם כאן ובפורום רוק.
 

Aeroguy

New member
דווקא לא מומלץ...

הייתי ממליץ הרבה יותר עם האלבום TOMMY עצמו, שהוא היצירה האמיתית, ולא הפסקול. וחוץ מזה, מקום מעולה להתחיל זה האלבום Who's Next ואלבום ההופעה Live At Leeds. אל תשפוט את הלהקה המופלאה הזאת על סמך מה שקנית...
 

Aeroguy

New member
למרות שאני מסתייג מהסגנון...

ובחיים לא הייתי עונה במשפט "איכס סרט חרא", אני נאלץ להסכים. ראיתי את הסרט לראשונה אחרי 5 שנים שבהם חרשתי את האלבום המקורי של TOMMY מכל כיוון ולמדתי להעריץ כל צליל בו. כמובן שמאוד התרגשתי לראות את הסרט לראשונה. מה רבה היתה אכזבתי כשראיתי שהסרט הוא גיבוב עצוב ומביך של.... טוב, אתה צודק. של חרא.
 

AeroTom

New member
If you listen to Tommy with"

"...a candle burning, you'll see your entire future הייתי חייב
אבל הכוונה היא לאלבום הסטודיו "Tommy", ולא לפסקול. אני לא כזה חזק עם The Who עדיין, אבל אני מצטרף לגיא ואומר שהאלבום Tommy פחות טוב להתחלה. הוא ממש לא גרם לי להימשך ללהקה בשמיעה ראשונה. Live At Leeds למשל בהחלט עשה זאת... מה שכן, יש לי את Tommy על תקליט וזה משהו אחר להכניס אותו לשמיעה בפטיפון. יותר קסם (במיוחד כש"כמעט מפורסמים" הוא הסרט האהוב עלי והתקליט הזה הגיע אלי במתנה מהחברים הכי קרובים שלי שעשו לי מחווה לסרט ושמו לי בתוכו את הפתק עם המשפט שכתבתי כאן בהתחלה
זה היה ממש מרגש ויפה).
 

M e n s R e a

New member
באסה, עכשיו אני מבין שיש אלבום ויש

את הסאונדטרק. יש שם כמה יציאות נחמדות, אבל אני מניח שיש ללהקה הזו הרבה יותר מה להציע. אמשיך לקנות עוד שלהם כדי להכיר אותם טוב יותר.
 

Anuerysm

New member
כמו שגיא אמר, לך על הו'ז נקסט ולידז

בסדר הכרונולוגי הזה P:
 

M e n s R e a

New member
../images/Emo45.gif אעשה את זה

אגב, יצא להם דיסק חדש אם אני לא טועה לאחרונה, לא (כלומר דאלטרי וטאוסנד)? איך הוא?
 

Aeroguy

New member
לא מסכים...

אני דווקא מאוד אהבתי אותו. הוא מאוד מזכיר לי את אלבומם By Numbers מ-75: הוא אמנם לא מתקרב לרמה של האלבומים הגדולים שלהם (טומי, הו'ז נקסט, קוואדרופניה) עדיין הוא מלא בקטעים קסומים ומלאים בעוצמה הייחודית הזאת שלהם.
 
למעלה