התוכנית של היום!!

התוכנית של היום!!

התוכנית שלנו תשודר היום... אנחנו מקוות שתצפו, ותהנו... סינית וצינית (משום מה לא עדכנו כאן את התמונה שלנו....
:( )
 

taliush166

New member
אני מחכה לתוכנית הזאת כבר יותר מידי

זמן! אני חברה של אסתר חחח ולמה שמו רק את התמונה של לילי? זה לא היה אמור להיות 2 בנות? בכל מקרה, אני לא אפספס... אתן יכולות לשים קישור לתוכנית שלכם שבאינטרנט? (של הר הצופים)
 

X יו יו S

New member
דווקא יש תמונה שלך שם

אבל מה כוונה אנחנו מה יהיה יותר מבת אחת בתוכנית?
 

נסיכה9

New member
רעות זה לא מילה ../images/Emo46.gif

עלבון למין הנשי!!!! למה אתן פוחדות מהנשיות שלכן? למה לא תהיו נשים ותשמחו בזה? הגברים היו צריכים לעזוב שניות לאחר שהגיעו. שמחה בשבילם שניצלו ממכם. חשבתם איך זה להרגיש אילו אתן הייתם במקומם? לא נעים בכלל. נ.ב.: אביעד אני ממש מעריצה אותך על המאמצים האמיתיים והכנים שאתה עושה.
 

Reutk

Active member
מאוד נהנו

אני בכול אופן היה מצחיק אתן ממש אחלה קבלו ח"ח אפילו שלא נתתם הרבה כאלה לבנים שדווקא היו חמודים
 
ההתנהגות

שלכן היתה רחוקה מלשעשע, או להוסיף כבוד למין הנשי. אין שום דבר מעורר הערכה, מצחיק, או ציני בלגרום לשני בחורים עם רצון טוב לקום וללכת מדייט בעקבות יחס עויין(שלא לומר לועג). זה היה מתנשא, טיפשי ובעיקר מביך לכן.
 
אני בשוק ממכן... חסרות בטחון

אני יכולה להגיד שבתור אחת שמכירה את שתי הבחורות ועוד החשבתי מהן בחורות ברמה, התגלו היום בתכנית כבחורות תת רמה, חסרות בטחון לחלוטין כי כשבחורה תוקפת כ"כ הרבה היא מגנה על משהו אחר שאין לה... ובתור צינית אני אומרת את זה... מודה שגם לי אין טאקט לפעמים אבל זה היה מתחת למדרגת השפלות, במיוחד כשהם היו ממש בחורים אחלה, נראו טוב יחסית, חוץ מזה טיפה של חינוך לא מאפשרת לך להתנהג ככה ומי שהיה הבהמה שם דווקא לא היו הבנים בסיפור... עצם העובדה שאתן כ"כ תוקפות בקטע הפמיניסטיזה מראה שאתן לא שלמות עם היותכן נשים ובעצם גבר שיתייחס אלייך כ"אישה" אותו תרצי. תמר, אישית, אכזבתי אותי לחלוטין, חשבתי אותך ליותר רצינית ומתוקה, אבל כנראה שליד קרח, גם את קופאת...
 

shellyland

New member
../images/Emo24.gif

איזה כיף היה לראות את רדיו הר-הצופים בטלויזיה!
 

shellyland

New member
../images/Emo24.gif

איזה כיף היה לראות את רדיו הר-הצופים בטלויזיה!
 
you go girls!../images/Emo13.gif

טוב שהראתן להם מה אתן חושבות על גברים בכלליות, ואתן באמת תרוויחו מהכנות שלכן- לא תצטרכו לצאת עם גברים שוביניסטים (ז"א, הם לא עשו משהו שוביניסטי ברור, אבל הם לא הכחישו את השוביניסטיות שלהם כשתקפתן אותם) שניהם לא הוכיחו את עצמם ולא ניסו להבין או לשאול מאיפה באה הציניות שלכן לגברים (וחבל, בטח היה לכם מה להגיד בקשר לזה...), וזאת הייתה כנראה טעות שלהם. יפה שלא התפשרתם על האידיאולוגיה שלכם, אני בטוחה שתמצאו גברים מצחיקים אחרים
 

X יו יו S

New member
חח היה מצחיק היום ../images/Emo6.gif

אבל באמת מסכנים הבנים :-\
איזה חמודים הם היו למרות הכל
חח ונו שגם הם יכתבו פה יהיה מדליק ביותר
 
סינית וצינית - התוכנית של אתמול

היי לכולם!!! איזה כיף לראות כ"כ הרבה תגובות על התוכנית שלנו אתמול... זו הייתה חוויה מדהימה, וכמו שאתם כותבים פה, אביעד באמת מ-ק-ס-י-ם... לכל מי שהיה בשוק מאיתנו (שלוש פעמים..
) צריך לזכור שזו טלוויזיה, ויש צרכים של המערכת, יש עריכה ובה מכניסים את הקטעים שרוצים ואלו שלא רוצים... בסך הכל, באנו לבידור, לחוויה, וכך גם הבחורים.. תמשיכו לחייך
סינית
 

bubik7

New member
את הבושות כבר עשיתן......../images/Emo7.gif../images/Emo46.gif

אני לא מבינה למה הגעתן לתוכנית?! .... בסה"כ הצגתן את עצמכן כבחורות מאוד לא רציניות ולא בוגרות ואף עשיתן בושות למין הנשי!!! הכרתן בחורים מאוד נחמדים וחבל שבחרתם להתנהג בצורה מאוד לא בוגרת!! אם אתן באמת בכוונה של להכיר בחור... דחוף תשנו את הגישה שלכן כי בדרך המתנשאת והשחצנית הזאת אתן בטוח לא תמצאו!!(במיוחד את גברת צינית.. שכשמך כן את!) ולכם הקוראים שיהיה אחלה יום....!
 

shobi dobi

New member
די כבר עם "בושות למין הנשי"!!

אני לא מבינה...מה השטויות האלו של "הבושות למין הנשי"?סך הכל הבנות באו לעשות כיף ולהנות-ואני בטוחה שהן עשו? אני לא מבינה למה ת חותרת שאת אומרת כל הזמן בושות למין הנשי?למה את והתוכן של ההודעות שלך סמל הגאווה??חושבת שנסיך עם סוס לבן יקרא את ההודעה ויחליט שאת הדיווה של המין הנשי וירצה אותך? די לפלספנות!!
 
תמרו'ש - בדיחה פרטית, ארז ועדי כנסו

טוב שהארוחה הייתה על חשבון ההפקה, אחרת היית צריכה להוציא את הפלאפון לחשב כמה עלתה המנה שלך.... הרי את תמיד נוהגת כך??? ארז ועדי, הייתם גדולים, ענקים, ואין עליכם...למרות שעכשיו לא תכירו את המחשבון שלה...
 
רק רציתי להגיד ששתיכן נורא חמודות

היתה קצת מתקפת יתר אבל לא נראה לי שזה בהכרח מתוך רוע
וסינית (תמר?) סתם רציתי להגיד שיצאת חמודה והתוכנית רדיו שלכן צריכה להיות מעניינת רק שלא יוצא לי לשמוע אותה
 

shobi dobi

New member
לכל הפלספנים שלא אהבו את התכנית!!|ש

התכנית הייתה מעולה!!צחקתי מכל רגע ורגע!!הבנות יפיופות,שנונות ומצחיקות ונהנתי מכל רגע שהן היו על המסך!! אני לא מבינה את כל הפלספנים שבחר להתפלסף דווקא בפורום הזה..."עלבון למין הנשי","בושה למין הנשי","רעות"...ועוד בלה בלה בלה כזה.... הבנות באו לעשות כיף ואני בטוחה שזה מה שהן עשו!! הן הוסיפו פלפל לתכנית אמרו מה שהן חושבות ואף הקצינו זאתוהרבה זמן שלא נהנתי מהתכניות לפחות בעונה הזו!! בקיצור,קחו נשימה ארוכה ותחשבו בעצמכם למה אתם קוראים להן מביישות,מעליבות ועוד בכיינויות ילדותיות כאלו ואחרות..אולי תבינו שזה לא היה כלל נורא ואפילו מעולה...
 
למעלה