התוכי הסקסי של בזק בינלאומי

התוכי הסקסי של בזק בינלאומי

"חברות האינטרנט מפלרטטות עם הסקס" – גל מור, Ynet , 09.09.04 "איך הסקס הציל את 'היאכטה' מטביעה וגילה לבזק בינלאומי סוד קטן שבתפוז כבר יודעים: סקס מוכר, ותוכניות ריאליטי הן מיזמי פורנו בפוטנציה". "בבזק בינלאומי נקלעו לפיצול אישיות מסוים בעקבות פרסום סרטון המתעד יחסי המין בין שניים ממשתפי פרויקט הריאליטי המקוון 'היאכטה' - יעל בר עוז ואסף לשם. הסרטון, שפורסם באתר הפרויקט, הוסר זמן קצר לאחר מכן, אך כמובן שהיה זה מאוחר מדי, והקובץ נפוץ ברשת". אנשי בזק בינלאומי הורו להסיר את השידור והאשימו את חברת ההפקה בפרסום סצינות הסקס. אך לאחר שבבזק בינלאומי העריכו מחדש את ההד הנרחב לו זכו בעקבות המקרה הם החלו להשמיע זמירות אחרות: " 'הדבר יצר באזז אדיר של מתעניינים וכאלה שביקשו לקבל לינק לאתר, ואת הקטעים הלא מצונזרים. זה העלה את הנושא לסדר היום, הפך לשיחה מובילה אצל עובדים, חברים והגולשים', אמר סמנכ"ל בזק בינלאומי, רמי חזן, מנהל חטיבת הלקוחות בחברה, לעיתון 'גלובס' ". והצביעות: "לדבריו, יחסי מין בשידור חי זה מה שהצופים רוצים. 'אלה פני הדור, להתחמק מזה זה להתחמק ממה שהצופה רוצה. אין מה לעשות...אנחנו לא חוששים מהקטע של לנכס לעצמנו ערכים שליליים מהסיבה הפשוטה שזה מה שהגולש רוצה. הגולש רוצה לראות. בפורומים באתר הגולשים כל הזמן צועקים 'תנו לנו יותר'. זה הכיוון, זה הטרנד, אנחנו לא ממציאים אותו, לא המצאנו את הריאליטי, אנחנו מצטרפים אליו' ". לדבריו של גל מור, "אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של האינטרנט, מסלק הטאבו האולטימטיבי, הוא הסקס. אנשים כותבים על סקס, צורכים סקס וחושפים עצמם לעיני כל ברשת, ויש קהל גדול באינטרנט לכל התכנים האלה. אתרי אינטרנט גדולים גזרו על עצמם צנזורה עצמית והם נמנעים מכניסה לעסקי הסקס נובעת מהחשש לתדמיתן בעיני כלל הציבור. בהקשר זה, טבילת האש של בזק בינלאומי מעניינת במיוחד ועשויה להצביע על שינוי מגמה". ידוע, שהפורנו הוא אחד מהמאיצים הגדולים ביותר בהתפתחות הרשת, אבל האם השאלה האמיתית היא שאלת התדמית של אתרי וחברות האינטרנט המיינסטרימיות, כמו ששאלו בכתבה ב"הארץ": "האם פורנוגרפיה היא הערך התדמיתי אליו מעוניינת בזק בינלאומי - חברת בבעלות מלאה של בזק, שהיא חברה ממשלתית - לחבר את המותג שלה?" ( "רצינו סקס, אבל זיונים?!" - מאת איילה צורף, קפטן אינטרנט – הארץ, 08.09.04 ) או שהשאלה צריכה להיות, המוסריות שבהורדת המין לזנות באמצעות כל אותן תוכניות ריאליטי-פורנו. המשתתפים, באותן תוכניות, עושים את מה שהם עושים כדי לזכות בפרסים (כרטיסי טיסה וכד'), והחברות המסחריות מנצלות אותם לשם הפקת רווחים. *** אחד מהמגיבים לכתבה ב- Ynet טען שבלינק הבא ניתן לצפות בסרטון המצונזר. לא בדקתי, אז על אחריותכם.
 

י.ש.

New member
הסקס גם ימכור את הסלולרים מהדור ה-3

כך קראתי בעיתון (לא מצאתי הקישורית) כשהתוכן המועדף הוא פורנוגרפיה.
 

ailag

New member
סלקום מוכרים ככה את ה932 (סמסונג)

הוא יודע לנגן סרטונים (עד "כובד" של 27K, יש!) כשראיתי פרסומות אליו, הסרטון בו תמיד היה משהו עם נשים בביקיני. כשהתחלתי להוריד סרטונים ראיתי שהם מתחלקים ל : - פרומואים לסרטים (הדבר היחיד שהורדתי) - בנות בבגדים מינימליים-מינוס - חדשות בריטני ספירס אבל יכול להיות שזה השתפר מאז.. נאאא. זה נוראי, שלא לדבר על שוביניסטי נורא. וכל כך מאוס.
 

ailag

New member
והרי כותרות סלקום לסרטים

נערת החוף, מרלין במיטה (הערה שלי: לא מנסון :p פקצה בלונדינית) אלו השניים שהם בחרו לשים ראשונים כדי למשוך אותנו להוריד סרטונים.
 
סקס מוכר, זה ידוע.

זה שוביניסטי, אכן. אבל תוכניות הריאליטי-פורנו האלה הלכו הרבה יותר רחוק. כפי שגל מור מ- Ynet כתב: הן הורידו את הסקס לזנות. אנשים שם (והם אינם שחקני פורנו) מבצעים אקטים מיניים כדי לזכות בפרסים כמו כרטיסי טיסה וכד'.
 

סרפד

New member
זה לא שוביניסטי בהכרח

במציאות הנוכחית זה אכן שוביניסטי, אבל חשוב לזכור שהקשר בין שימוש בדימויים מיניים ואפילו פורנוגרפיה לבין שוביניזם גברי הוא לא הכרחי. יש מודעות גדלה והולכת לכך שגם על נשים ניתן להשפיע באמצעות המין. זה התחיל מפרסומות שהשתמשו בגברים כאובייקטים מיניים (אחת הראשונות, נדמה לי, היה מסע פרסום של חברת ליווי'ס שהשתמש בדוגמנים חשופים למדי או שמסירים ולובשים את הג'ינס שלהם). ובארה"ב פלח הנשים בין צרכני הפורנו הפך כבר למשמעותי, כך שגם השוק מתחיל בהדרגה לפנות אליהן (אני לא יודעת מה המצב בישראל או בארצות אחרות, בנתונים על ארה"ב נתקלתי במקרה). שלא לדבר על כל תופעת החשפנים ההולכת ונפוצה בעולם. בישראל הדתיים מודעים לעניין - באתר מורשת הרבנים אומרים שגם גברים צריכים כיום להקפיד על צניעותם כי בימינו גם נשים מגיבות לפיתויי הגוף
. מבחינתי, המנהיגים הדתיים הם אינדיקטור מצוין, הם שומרים את האצבע על הדופק, לעיתים קרובות הם מבחינים במגמות חברתיות לפני האחרים. כך שאם כיום אנחנו רואים בפרסומת נערה בביקיני מוצצת ארטיק בצורת גליל, רוב הסיכויים שבעוד מספר שנים היא לא תעלם, אבל לצידה תהיה פרסומת עם גבר בחוטיני שמלקק גלידה נמסה מתוך גביע בצורת סירה או ריבה מסופגניה או משהו מהטיפוס הזה. האם זו התפתחות חיובית? ברור שיתר שוויון זה התפתחות חיובית, אבל ההצגה הסיטונית של בני אדם כאובייקטים מיניים - והדגש פה הוא על המילה אובייקט, ולא על המילה מיני - לא חיובית ביותר בעיני, גם השימוש במין למכירת כל דבר מוזיל את המין ופוגע באינטליגנציה. בסופו של דבר, הכל עובר רדוקציה לסוג מיניות מאד פונקציונלי, אם אפשר להגדיר זאת ככה. אין לי שום דבר נגד המיניות הזו, אבל אני לא חושבת שמגיע לנו שהיא תהיה הערך העליון בתרבות שלנו.
 
וואייייייייייייי, זה מסובך... ../images/Emo6.gif

במציאות הנוכחית - פורנוגרפיה היא עניין שוביניסטי כיוון שהיא נוצרת (בד"כ) ע"י גברים, למען גברים, ומכוונת לטעמם. נשים מושפעות, כיוון שכל תהליכי החיברות שלנו מושפעים מהדימויים האלה (שנוצרו ע"י גברים, למען גברים וכו'). ואני לא בטוחה, שמסע הפרסום שתיארת, היה מכוון דווקא לנשים, ולא לקהל הגיי'ס שהוא כוח קנייה אדיר ביותר. כך, אגב, גם אתרי פורנו בהם מראים גברים. למיטב הבנתי, פורנו שמיועד לנשים, ניתן למצוא בעיקר באתרים של לסביות, ואולי פה ושם ניתן למצוא פורנו לסטרייטיות, שנעשה ע"י נשים, וזה פורנו שונה מהפורנו שנעשה ע"י גברים (קראתי פעם מאמר שניתח את ההבדלים, אבל אין לי את הלינק ואני לא מצליחה למצוא מחדש). אני מאוד מסכימה איתך, שהצגת בני אדם כאובייקטים מיניים בלבד, היא החפצה (מלשון חפץ) שלהם, וזה לא נעים, ובטח שלא מרגש משום בחינה שהיא.
 

סרפד

New member
גם אני הבחנתי בין עכשיו לבין מחר

אני רק אומרת שהקשר בין פורנוגרפיה ורמיזות מיניות בפרסומות (אם כי זה כבר מזמן יצא מגדר רמיזות) לבין שוביניזם הוא לא הכרחי כי כמות הדברים הפונים לנשים גדלה ותמשיך לגדול, ולכן בעיית ההחפצה, בין אם מדובר באישה או בגבר, עומדת בפני עצמה. לרוע המזל זה כן מרגש אנשים (ויעידו על כך מימדי התפוצה של מוצרי פורנו וההקצנה ב"רמיזות" המיניות בפרסומות), וזה יותר מלא נעים כי ברגע שאת רואה באדם חפץ שנועד רק לענג אותך את יכולה להשתמש בו איך שבא לך ולעולל לו כל מה שאת רוצה בלי לשאול לרצונו כי הרי לחפץ אין רצון משלו או רגשות שיש להתחשב בהם. לגבי מסעי הפרסום המשתמשים בגברים אני ממש בספק אם הם נועדו רק ל- 10% מהאוכלוסיה (הומוסקסואלים) ולא ל- 50% ויותר מהאוכלוסיה (הטרוסקסואליות, הומוסקסואלים ובי) פלוס פלח מסוים באוכלוסיית הגברים ההטרוסקסואלים שרוצה להראות כמו הדוגמנים כדי למצוא חן בעיני נשים. כמות הפורנו לנשים הטרוסקסואליות נמצאת בתהליך של גדילה כתוצאה ממודעות לצריכה הגדלה והולכת של פורנו מצדן - וההיצע כנראה מפגר אחרי הביקוש. אני משערת שיש הבדל משמעותי בין צריכת פורנו ע"י נשים באינטרנט לבין צריכתו באמצעים אחרים כי, אני משערת, רוב הנשים הצורכות פורנו ברשת לא אשכרה יגשו לדוכן עיתונים, ישלפו את הגיליון האחרון של "פלייגירל" ויגשו איתו לקופאי. ואני לא יודעת כמה נשים שוכרות סרטי וידאו כחולים שלא מוידאומט. ורוב הנשים שאינן חיות בגפן גם לא יעשו מנוי עם כתובת הדואר של הבית או ישכרו תא דואר במיוחד למטרה הזו (זה יגרום להן להרגיש סוטות!). לעומת זאת, באינטרנט אפשר לעשות זאת בקלות, נוחות ואנונימיות יחסית. לא משנה ממש אם צריכת הפורנו של נשים היא תוצאה של הטמעת דרכי התנהגות גבריות, אני נוטה להאמין שלנשים היו יצרים מיניים גם לפני שהן התחילו לחקות גברים, אבל אני לא בטוחה ביחס להבדלים בין נשים וגברים בדרכי ההתבטאות של היצר המיני. לכאורה אמורים להיות הבדלים, אבל בפועל, אם לשפוט לפי המוצרים השכיחים בקולנוע, בטלויזיה ואפילו בספרות, כולל דברים שנעשים ע"י נשים, אפשר לחשוב שלנשים וגברים יש גישות זהות למין ושהם אוהבים בדיוק את אותם דברים - איזו אידיליה. כמובן, הנשים אשמות ברושם המוטעה הזה. פורנו לסבי נצרך, להערכתי הבלתי מלומדת, הרבה יותר ע"י גברים מאשר ע"י לסביות. המעט מאד פורנו לנשים הטרו' שראיתי (מה שיש בחינם באינטרנט שזה טיפה בים של פורנו לגברים) אכן שונה מפורנו לגברים, אבל הוא בעיקר עלוב, לא רק כמותית. להוציא תמונה או שתיים, כל מה שראיתי זה סתם גברים ערומים או חשופי איבר, לרוב מזוית קדמית, - א גרויסע מציאע, כאילו אין מספיק אקסהיביציוניסטים בגן הציבורי הסמוך לביתך. אם הרקע מעניין אז יש מה לראות אבל בד"כ הוא מעניין עוד פחות מהגברים. יכול להיות שזה אמור להיות הפתיון שיגרום לנשים להרשם למגזינים בתשלום שם נמצאים הדברים המעניינים באמת, אבל אני בספק. בסרטים לא צפיתי כי הם תמיד רוצים להתקין לי כל מיני תוכנות בלתי מזוהות ואתרי פורנו אינם אמינים מן הבחינה הזו (וגם מכמה בחינות אחרות). על כל פנים, מה שכן נהניתי ממנו זה הבעת המבוכה והקפאון של רבים מן הגברים המצולמים (להבדיל מנשים והומואים שנראים לרוב נינוחים ו"טבעיים" לחלוטין). כמובן, אין כל סיכוי להפיק מזה אורגזמה, אבל מה זה אורגזמה לעומת נקמה
.
 

e-magine

New member
גם לעידו קינן יש מה להגיד

ומבחינתי, כל מילה נוספת לדבריו מיותרת.
 
לדעתי, יש פספוס

בכך שהשערוריה היא על הסקס באינטרנט. אכן, יש סקס באינטרנט, וגם פורנו, וניתן להגיע אליהם גם בלי פרוייקטים מיוחדים של בזק בינלאומי, ובכל שעות היממה. הבעיה, לטעמי, היא השימוש הציני שבזק בינלאומי עושים באותם צעירים, וברווחים שהחברה מפיקה על חשבון רצונם להתפרסם ולזכות בפרסים, תוך עידודם לעשות הכל. זה נראה לי על גבול השידול. סוג חדש של סרסרות. אגב, בכתבה של עידו קינן היה קישור לטור דיעה של דרור גלוברמן: "זבל" - מאת: דרור גלוברמן, NRG –מעריב, 05.09.04 "ההבדלים המיטשטשים בין פרויקט Y, בלוג TV, אקזיט ו'היאכטה' מבאסים את דרור גלוברמן ". הטור נכתב ממש ימים ספורים לפני אותה סצינה (שאני ממש, אבל ממש לא מאמינה שהייתה ספונטנית ולא מתוכננת היטב), ודיי חזה התרחשות כזאת. דרור גלוברמן מצביע על הסכנה לחופש הביטוי ברשת, דווקא בגלל תוכניות מהסוג הזה: "אם ערוצי האינטרנט ימשיכו למתוח את הקצוות, יבוא בסוף איזה יצחק קדמן אחד מהמועצה לשלום הילד, יזרוק את העניין לבית-המשפט, וכולנו נגלה שבזק בינלאומי היא בעצם ערוץ טלוויזיה לכל דבר, וכך גם הבלוג טי.וי או כל אתר אחר, ושזה בעצם די הגיוני לפקח עליהם כמו על ערוצים אחרים". מעניין לקרוא גם את התגובות לטור של דרור גלוברמן (במיוחד את השירשור הקטן שסביב תגובה מס' 5).
 

e-magine

New member
היורשים הרוחניים של מאיר רמז

לקחו את המורשת יותר רחוק. הוא אמר "תן להם טוסטרים בחינם, ויעמדו על הבמה עם ה
בחוץ. (טוב הוא השתמש במילה יותר מפורשת. מילה אגב שמופיעה הרבה מאד בכותרות של nrg.co.il לא רק אצל עידו קינן. אז הפילוסופיה היתה, שאפשר להשתטות בציבור כי זה נורא חברה'מני. סוג של תרבות ביבים שחיה לה בשלום במועדון ביפו או ביום הסטודנט, בלי להידחף לסלון של אף אחד. המבדרים החדשים הוא נקרא "חברת הפקה" "חברת אינטרנט" "חברת לווין" הולכים יותר רחוק. לא רק לעמוד על הבמה, אלא גם לעשות סקס עם אנשים זרים, לוותר על חלק נכבד מהפרטיות והעצמיות, למען הרווח הראשי (הפרס הכספי) והמשני (החשיפה התקשורתית והפרסום). את כל זה דוחפים הפרסומאים לתוך הסלון של כל אחד, בין שזה דרך הטלוויזיה ובין שזה דרך האינטרנט. ניצול חולשות אנושיות? כן. לא חדש. ובכל זאת, כנראה יש יותר מועמדים להיות מנוצלים, מאשר יש מקום על היכטה או בווילה או לא יודע איפה. מה שדרור גלוברמן אומר, מעניין וגם טיפה מפחיד. הוא אומר לנו שמי שמנצל את חופש הביטוי שלו כדי לשדר תכנים קיצוניים, מסכן את חופש הביטוי שלו ושל האחרים, בכך שהוא יביא בסופו של דבר, לרגולציה של הביטוי. גם זה יכול להיות. האמריקאים היטיבו להסביר ולשנן שחופש הביטוי הוא גם החופש לביטוי חריג ולא מקובל מבחינה חברתית. אגב, באתרים אמריקאיים שעוסקים במשחקים בקהילות וירטואליות, עולות דרישות של קבוצות בעלות סגנון שונה, כגון BDSM לביטוי חפשי בתוך המשחקים. היות והאתרים שמנהלים את המשחקים הינם אתרים פרטיים ועל כן, אינם מחוייבים לחופש ביטוי מוחלט, רובם מיחדים אזורי משחק למבוגרים בלבד וגם שומרים לעצמם את הזכות להגביל תכנים (אינני יודע עד כמה מנצלים זכות זאת). לגוף הטענה, אני סבור שבזק בינלאומי אינו ערוץ טלוויזיה, מהסיבה הפשוטה שהוא אינו משתמש במשאב של המדינה, כגון תדר, ואינו זקוק לרשיון. בדיוק כמו ש"ערוץ 7" עבר על החוק כששידר רדיו אך אינו עובר (לכאורה) על החוק כשהוא משדר תכנים דומים באינטרנט. (אני אומר לכאורה, מכיוון שאיני מכיר את התכנים שלו וישנה אפשרות מסויימת שחלק מהתכנים כן מנוגדים לחוק, אך עצם השידור איננו בלתי חוקי). אני חוזר ל"חבר'המניות" נוסח מאיר רמז. כמובן, התכניות האלה בסגנון היאכטה מנסות לשדר סוג חדש של חבר'המניות. משהו שאומר שלהתגפף ולעשות סקס עם אנשים זרים לגמרי, זה כמו יום ספורט. מי שעושה את זה הוא "בסדר, ומי שלא, הוא המוגבל שנשאר מאחור. האמת היא שאני חושב שבתוך תוכם, הרוב יודעים שזה לא ככה. אך הדבר כאמור, נדחף למרכז זירת הבידור והוא שם. אי אפשר להתאלם ממנו וקשה להאמין שלא תהיה לו שום השפעה חברתית.
 

melancholy man

New member
ספונני? אניטרנט?

למי שלא ראה את הקטע (ואגב מומלץ מאוד להתעלם מחמת השיעמום), הוא הולך בערך ככה: בחור ובחורה צעירים מתמזמזים על מיטה---- הבחורה עושה רמזים שהאור בחדר מפריע לה----- בחור מנסה לכבות את האור ללא הצלחה ויוצא החוצה---- בחור חוזר, מקלקל ואומר שנאמר לו שלפי החוקים אסור להם לכבות את האור- בחור משחק עם מפסק החשמל, באורך פלאי המפסק שלא עבד קודם, עובד---- חושך של 20 ש' ושקט---- אור נדלק חזרה, תמונה זהה להתחלה---- בחור משחק שוב עם המפסק, הפעם בכל פעם שהוא מכבה את האור, האור נדלק חזרה (אישית בשלב הזה אני מבין שאני לא מבין משהו בקשר למערכות חשמל ומה שמעניין אותי הוא כיצד קורה הפלא הטכנולוגי הזה ואם מישהו התעסק עם מערכת החשמל בדקה שעברה מאז תחילת הקליפ---- לאחר כמה שניות של משחק עם המפסק (מלוווה בקריאה של הבחורה:נו דיי כבר תעזוב את זה) האור מגיע לרמה סבירה לכל הצדדים כלומר לא אור מלא אבל גם לא חושך (פלא טכנולוגי אמרנו?) חוזר הבחור לבחורה----30 ש' של פעילות שנראית כמו סקס ובעיקר נשמעת ככה כאשר את רוב המסך כובש גבו המצודד של הבחור----במהלך הסקס מלבד גניחות ניתן לשמוע תהיות של הבחור לגבי מצבה של הבחורה (משפט ה"גמרת כבר" הקלאסי, אני אוהב שבתוכניות חוזרים לקלאסיקה זה נותן תחושה של ביטחון)----בחור ובחורה מסימים את הפעילות האתלטית כנראה לשביעות רצון כולם----בחור מתקרב למצלמה (בשלב זה ניתן לראות לראשונה איבר מין- איברו המדולל משהו של הבחור---בחור פונה למצלמה ואומר: עכשיו אפשר כבר לכבות את האור?, קיבלתם את מה שרציתם? הבחור ממשיך במעין פראדויה על הבימאי---cut. ראיתי דברים פחות מבוימים בטקסי יום המהפכה בברית המועצות בשנות השיבעים, האלה האלה, ממש כמו מאונני blogtv ומשגלי פרוייקט Y יודעים בדיוק איפה הם, איפה המצלמה ומה התפקיד שלהם, כולם יכולים להמנע מהאירוע המביך הזה, השאלה היחידה היא למה מישהו חושב שזה מעניין אותי?, למה מישהו חושב שיש להזין את אקסיביציוניזם הזה בתגובות ציבוריות והאם אין לגופים כמו walla תפוז או Yes איזושהי ביקורת על התכנים שהם משדרים מלבד שאיפת הריטינג? ואגב לא הבנתי איך זה קשור לאינטרנט דווקא
 

e-magine

New member
הפלא הטכנולוגי הראשון../images/Emo3.gif

שאתה מזכיר, נקרא מפסק מחלף. מאד נח שיש אחד ליד הדלת ואחד ליד המיטה, לא מחייב אותך להסתובב בחדר בחושך ולהיתקל ברהיטים. יש מעגל חשמלי עליו מחוברת מנורה רגילה ושני מפסקים מסוג זה. המפסקים מחוברים (עברו כמה שנים טובות מאז למדתי פיסיקה, אז אלא מסוגל להגיד אם הם בתור או במקביל, סליחה) בכל מקרה, כל הזזת מתג בכל אחד משני המפסקים, משנה את המצב הנתון. כנראה שבמקרה זה, יש מפסק מחלף אחד בתוך "תא המעצר" ועוד אחד אצל המפיק. הפלא הטכנולוגי השני, זה שמאפשר וויסות רמת התאורה, נקרא דימר והוא מפסק שיש לו מתג מסתובב שמאפשר שליטה מאור מינימלי עד למקסימלי. אם כבר דיברת על ביום, די ברור שיש מצב בו הבחור יכול להסתיר את שדה הראיה של המצלמה היחידה. חוץ מזה, אני לא שמעתי את המלל כל כך טוב (כנראה רמקולים באיכות ירודה) אבל כן שמעתי איזה קטע בו המפיק אומר לבחור "אתה עף מפה" (כנראה בגלל כיבוי האור) והבחור אומר: "או קיי, אני עף". למה זה קשור לאינטרנט? מכיוון שהתכנית הזאת היא תכנית להובלת קמפיין מכירות לאינטרנט המהיר של בזק בינלאומי והוא אמור לקדם במיוחד את חבילת הפס ברוחב 2 מגה, שהוא רוחב פס שיש היום רק לבזק בינלאומי.
 

melancholy man

New member
אימג'ין קצת קרדיט...

ברור שאפשר לשים מתג כפול, זה לא היה באמת ברצינות, ולגבי הדימר, לא ממש ברור למה השתמשו בו מלכתחילה. השאלה היא למה זה שאנשים מוכנים להצטלם בעירום קשור דווקא לאינטרנט, הרי עושים זאת בערוץ אגו בלווין על בסיס יומי וגם בפרוייקט Y (לפחות שמעתי שעשו כך בגירסתו הראשונה), האינטרנט במקרה הזה הוא רק המדיום, זה לא דבר שיחודי לרשת. אגב, לי היה איכשהו ברור שאם זה מאוד מפריע להם, הם יכלו אפילו, לא עלינו, להתאפק, או לצורך העניין לא להגיע לסביבה המביכה הזאת, שלא לדבר על לשים מגבת על המצלמה כאמור.
 

e-magine

New member
בשבילך, כל הקרדיט שבעולם ../images/Emo140.gif

אני הבנתי את זה, אך זה היה כתוב בלי שום אמוטיקון, לכן רציתי להתייחס,ולכן גם הוספתי את האמוטיקון החורץ לשון. ההודעה שלך אחלה, מאד נהניתי ממנה. לגבי מה שאתה אומר לגבי האינטרנט, בסופו של יום, האינטרנט הוא מדיה. אבל זו מדיה זמינה לכל מי שיש לו מחשב, חיבור, ציוד היקפי מסויים וכמה תוכנות בסיסיות. להגיע לטלוויזיה קצת יותר מסובך.
 

melancholy man

New member
ויתרתי על האיקונים הצוחקים ../images/Emo13.gif

זה תמיד נראה כמו להגיד "עכשיו תצחקו" אחרי שמספרים בדיחה..., אני משתדל לכתוב כך שיבינו שאני צוחק (כמובן שעילגותי הטבעית לפעמים מפריע לבדיחות אבל זה המכיר שצריך לשלם). אגב דווקא במקרה הזה, שהכל בסביבה סגורה שהופקה מראש (בעלות כספית די גבוהה אגב) ונערכו סינונים האינטרנט הוא לא העניין, שכן באותה מידה התוכנית יכלה להיות בטלוויזיה ואכן יש כאלה בטלוויזיה. ושוב עולה השאלה שעסקנו בה כמה פעמים בעבר האם לאתרים שמראים דברים כאלה (כמו תחנות טלוויזיה) אין איזושהי אחריות על התוכן שהם משדרים או גבול שהם מוכנים לפרוץ בשביל היטים באתר.
 
למעלה