התוודתי בפניה

התוודתי בפניה

אז זהו, אמרתי לה מה אני מרגיש. סיפרתי לה כמה מדהימה אני חושב שהיא, כמה יפה היא, כמה אני מאושר כשאני לידה, איך תמיד אני מחייך כשהיא מחייכת. התוודתי בפניה מדוע לא התקשרתי אליה כלל כאשר הייתי בחודש מילואים "החלטתי להיגמל ממך" "מה אני סמים?" שאלה..."משהו דומה" עניתי. הגמילה הצליחה. כמובן שהכל ירד לטמיון איך שחזרתי לעבודה, מבט אחד בה והתמכרתי שוב. לא היו לי אשליות, אני לא יודע מה היא רוצה אבל אני יודע מה היא לא רוצה...היא לא רוצה אותי. "למה סיפרת לי את זה?" היא שאלה אותי בלחישה והתעצבה. היא התעצבה מזה שסיפרתי לה שאני לא הרגשתי כך כלפי מישהי 5 שנים. היא עצובה עכשיו, אולי בגלל שאיבדה ידיד אני לא יודע למה. מה איתי? אני גם עצוב. היא תהיה הערב אצל הבחור שהיא יוצאת איתו עכשיו (חבר?) רק המחשבה על זה מעבירה בי הבזקים של כאב עמוק בפנים. אבל אני מניח שאין מה לעשות...אומרים שיש עוד דגים בים אבל כמו בשיר ההוא אני רוצה לשחות רק איתה. אני עצוב, ממש עצוב. אבל זה טוב שסיפרתי לה, למרות שבפנים היא כבר ידעה, זה טוב שסיפרתי שהוצאתי את זה החוצה, אולי עכשיו זה יעבור לי. מעניין מה יהיה אחר כך. המבטים שנחליף, מעניין מה היא תחשוב לעצמה. אני לא יודע מה היא רוצה אבל אני יודע מה היא לא רוצה...היא לא רוצה אותי. כלבה.
 

Vdrums

New member
קרה גם לי שבוע שעבר...

6 שנים אנחנו מכירים, מהעבודה בעיר. תמיד היה לה חבר... גם לפני שלוש שנים שהיא נפרדה מאחד פיספסתי (היא היתה בצבא) והיא הכירה מישהו אחר... אז סיפרתי לה שאני חושב עליה הרבה זמן. היא היתה בהלם. אני לא אפרט הכל כי אין לי עצבים לכתוב, אבל בכל מקרה אני רוצה שיהיה לה טוב ולא משנה עם מי. העיקר שהורדתי את זה מהלב שלי.
 

leper

New member
כן אתה...

מבלי לפגוע בנקודות רגישות. לא הייתה במערכת יחסים לפני כמה זמן?
 
לא, פספסת משהו לגבי עצמך.

הוא אמר שהוא היה מאוהב במישהי שהוא מכיר ופספס אותה כל הזמן. לא שהם נפרדו או היו ביחד בכלל. לפר, אתה לא עוקב!
 

מוותק

New member
בקטעים כאלה באמת הכי חשוב

להוריד את זה מהלב... אחרת כל הזמן תוהים מה היה קורם אם...
 
וכי למה כלבה???

היא לא רוצה אותך, כי אולי היא יודעת שאתה מכנה אותה כלבה, כי אין לך כבוד לאנשים שמסרבים לך. מכורה לאהבה.
 

AVI0012

New member
היא כלבה.

כי כנראה היא השלתה אותו.מענין אם יעשו סקר מי נפגע יותר בנים או בנות..אני בטוח מה תהיה התוצאה....סתם תאמת באמת מה התוצאה.
 

נוקס

New member
אתה לא יכול לבוא בטענות

לאדם שעשה מה שליבו חפץ ואם אתה הייתה מעוניין ובסוף לא??? אז מה?? רק חבל שזה במקום העבודה...
 
נו, באמת... אבי

לא ראיתי את כל סיפור המעשה בין שניהם, ואתה כבר קופץ ומסיק מסקנות? אם אותך מישהי השליתה זה לא אומר, שכל בחורה בעולם משלה את הגברים, שסביבה. מה שאני למדתי על גברים, שלרובכם יש בעיה רצינית לדבר פתוח על רגשות, ואם אתם מתחילים עם מישהי, לוקח לכם חודשים ואפילו שנים, עד שאתם באים ואומרים משהו בצורה ישירה, בינתיים, כל פיפס אצלה, אפילו חיוך למישהו אחר, בונה אצלכם בראש באופן אוטומטי סיפור אהבים שלם בינה לבין אחר/ים. אז תעשה לי טובה. ומאיפה אני יודעת את זה? - ככה מתנהגים רוב הגברים סביבי, אין להם אומץ לבוא ולדבר איתי פתוח, אז הם ממציאים לעצמם סיפורים, ואח"כ, כשהסיפורים האלה מגיעים לאוזניים שלי, אני עומדת בהלם, קודם כל, מעצם קיומה של רכלנות גברית, שמקורה בטימטום ובפחדנות של המין הגברי, ודבר שני מעצם הדביליזם של אותו בחור, שיכול היה להיות היום לצידי, כבן-זוג, ולא טרח להגיד כלום בנושא, ועכשיו יש לו על מה להצטער, אבל באותה מידה גם לי. זה קורה לי עם הרבה גברים. כנראה, שמול העוצמה הנשית, אתם הגברים הופכים את עצמכם לכלום. ואם קורה לי, שגבר, שמעוניין בי מעיז להתקרב אליי, אז או שהוא חמור, שחושב, שיצליח להוציא ממני סקס בכוח הזרוע, או שהוא מתחיל להתנהג, כמו איזה שר צבא... מנהל מלחמות איתי, במקום לדבר פתוח. והאמת היא, שאני מתאמצת להבין אותכם, אבל כבר מזמן בא לי לברוח לאיזה מנזר בגללכם. הגבר האחרון, שהעיז להתחיל איתי ישירות, כבר שתיין אבוד, אחרי שנים של מעקב אחריי מרחוק - אתה באמת מצפה, שאני אעריך את השתיינות ואת מחלות הלב והכבד, שהיא מביאה איתה? - מותק, אני רוצה גבר לכל החיים, שיהיה חזק לפחות כמוני, וידע לצעוד לצידי, ולא את הסתומים והאטומים, שפוחדים מהצל של עצמם, באופן תדיר, וזקוקים לחיזוקים, בין שבגילוי החיים הפרטיים שלי לכל העולם, כדי לחזק את עצמם עד להעיז ולהתקרב, ובין שבשתיה חריפה, שהם שותים עד לאובדן הכרה, ואח"כ מגיעים לדבר איתי, כשהם כבר שפוכים, ואני לא יכולה למצוא את עצמי אפילו מעריכה את הרגשות שלהם. אולי תלמדו כבר, שאישה חזקה זקוקה לגבר חזק לצידה, ולא לאיזה מריונטה. אישה חזקה אוהבת לשתף ולהשתתף עם הגבר שלצידה, ולא לשלוט. עכשיו, מי הכלב בסיפור?
 

p e p

New member
כלבה??

הלו? יש לה חבר, היא לא רוצה והיא הכלבה? מצטער שאני יורד חזק , הייתי שם , בתור החבר והידיד נזכר לומר לה שהוא רוצה.. אולי אתה הכלב? חשבת על מה שזה עושה לחבר שלה? חשבת לאיפה אתה נכנס? לתוך מערכת יחסים.. בעתיד תנסה להרוס גם לזוג נשוי?.. חשבת על זה?? יש לה חבר ! ממש חוצפה.. החלטה שלה , תחייה עם זה.
 
בגלל זה היא כלבה?!

חומד, אהבות נכזבות קיימות למכביר בחייו של כל אדם, אתה לא יכול לשפוט אותה על כך, אלא רק לקוות, שהאהבה הבאה שלך כן תרצה אותך. זכותה להיות בעלת טעם שונה, זכותה לרצות גבר מסוג, או בסיגנון אחר. זכותה לא לרצות!!! שלא תטעה, אני מבינה אותך ומבינה את ההרגשה שלך, אבל לשפוט אדם על טעמו האישי, זה גובל בחוצפה.
 
למעלה