התגעגעתי!!!!
למי שהתפלא,ושם לב להעדרי,עלי לעדכן,שעם חזרתינו ארצה עם רון המתוק שלנו,הבאתי ארצה בגופי,חיידק שגרם לי להתאשפז באיכילוב 7 לילות. הסבתות נרתמו למשימה והשגיחו בתורנות על האוצר בבית.התיסכול היה רב,עד שסוף סוף הפכתי לאמא,שוב בא הגורל,ועיכב לי את השמחה,כעת תודה לאל יצאתי מבית החולים,אני אומנם חלשה מרוב אנטיביוטיקות שספג גופי[כ15 יום] אך מאושרת להתחבר לילדי החדש.הוא ילד נוח,עירני,חכם,וכל יום מאז הגעתינו ארצה הוא לומד ומתפתח. הטיפול הראשון עם הפונדי שלנו,נאלץ שוב להידחות לחודש הבא,מקווה שארגיש טוב ונוכל סוף סוף להתחיל המסלול החדש. מקווה להתעדכן בהקדם לגבי בשורות חדשות בפורום.שיהיה לכולן,שנה טובה ופוריה,ורק אושר ואהבה.
למי שהתפלא,ושם לב להעדרי,עלי לעדכן,שעם חזרתינו ארצה עם רון המתוק שלנו,הבאתי ארצה בגופי,חיידק שגרם לי להתאשפז באיכילוב 7 לילות. הסבתות נרתמו למשימה והשגיחו בתורנות על האוצר בבית.התיסכול היה רב,עד שסוף סוף הפכתי לאמא,שוב בא הגורל,ועיכב לי את השמחה,כעת תודה לאל יצאתי מבית החולים,אני אומנם חלשה מרוב אנטיביוטיקות שספג גופי[כ15 יום] אך מאושרת להתחבר לילדי החדש.הוא ילד נוח,עירני,חכם,וכל יום מאז הגעתינו ארצה הוא לומד ומתפתח. הטיפול הראשון עם הפונדי שלנו,נאלץ שוב להידחות לחודש הבא,מקווה שארגיש טוב ונוכל סוף סוף להתחיל המסלול החדש. מקווה להתעדכן בהקדם לגבי בשורות חדשות בפורום.שיהיה לכולן,שנה טובה ופוריה,ורק אושר ואהבה.