התגעגעתי אז באתי...

  • פותח הנושא Gefen
  • פורסם בתאריך

Gefen

New member
התגעגעתי אז באתי...

הליצן שהיה כאן קודם, איפה הוא הלך? התגעגעתי אז באתי אני.....שמח(ה) כל כך!! לא יודעת אם תהיתם לאן נעלמתי, או אם בכלל מישהו פה זוכר אותי... אבל אני התגעגעתי למקום הזה אז באתי קצת לספר לכם על כל הקורות אותי בארץ הקודש.. אז אני עדיין פה בארץ. סיפור הויזה לאוסטרליה מתעכב לו... מתברר שהבקשה שלנו נשלחה וגם אושרה כבר לפני שבועיים ומחר, ע"פ התוכנית המקורית, היינו אמורים להיות על המטוס לבנגקוק ולאכול פאד תאי וגם אננס עם קרח בקוואסן וגם לפגוש את בן.. רק שהחכמים שטיפלו לנו בויזה שלחו את הטפסים שלו+ ילד אחד במקום שניים.. אז את הכל התחלנו מהתחלה, מה שאומר עיכוב נוסף בארף ועוד חודש במלון..(טוב טוב לא ממש מתלוננת..אחרי שסופסוף עברנו מחדר קטנטן לסוויטה הכמעט הכי מפוארת של המלון אז ממש אין תלונות..) טוב אולי אני אלך קצת אחורה כי הכל יוצא לי ממש מבולבל.. אנחנו בירושלים, גרים במלון שנמצא בצד המזרחי של העיר (איזה דקה משער שכם..) גרים בסוויטה בקומה השביעית עם נוף לכוון העיר העתיקה. בעלי כמובן עובד, מה שמשאיר אותי שוב על תקן ליצן החצר לשני הכוכבים שלי שמוציאים לי את המיץץ... חם פה, יש המון פיגועים ואנחנו ממש בלב הבלאגן.. אז אני לא עולה על אוטובוסים ומשתדלת להתרחק ממקומות סואנים במיוחד, אבל אי אפשר להפסיק לנוע כך שההרגשה פה היא באמת כמו ברולטה רוסית, אין לדעת מתי זה יתפוס גם אותך. חוץ מזה כולם רוצים לעזוב את הארץ, לפחות כך זה נראה לי. ואני בארץ על תקן תיירת וזה ממש אבל ממש מוזר לי- כל היום מסתובבת עם הילדים במוזיאונים, פארקי מים, גני שעשועים, הצגות... זהו. נגמר לי הזמן אני עפה. ד"ש לכולם עד הפעם הבאה. גפן
 

Gefen

New member
פחחחחח... האמת היא ש

אין פה בכלל קפה. המקום נקרא אינטרנט קלאב ואם אתה רוצה את הכתובת זה בהלני המלכה למטה ממש לפני רחוב יפו... יש פה כמה מחשבים עם חיבור מהיר לאינטרנט ואת האייס קפה שהפך ממש ללהיט בארץ, קונים ב"קפה הילל" שנמצא פה ממש ליד. אייס קפה המצאה דגולה. אני לוגמת לי אותו פה בהנאה ומחכה שמי שמחבריי יואיל בטובו להכנס למסנג´ר אבל איזה באסה כולם באדום... אז כדור הארץ קורא לטוקיו... יא נקניק כנס כבר למסנג´ר אני פה. מרמלד גם לך לא יזיק יא אמריקאי קום כבר ותתחבר שנחליף איזה מילה. גפן עדיין בארץ הקודש
בזזז
 
גפנונית!!!!!!!!!!

נראה לך שתהיי בארץ ולא אראה לך? אבוי לך~! מהר להשאיר לי מסר עם נייד שלך או טלפון שאפשר להשיג אותך בשביל לקבוע....מה יהיה????.. השארתי לך מלאן הודעות כאן. דירבלקום. מתגעגעת מאוד.... מקסימושששששששש
 

Gefen

New member
מקסימונת עכשיווו

כנסי למסנג´ר... תמצאי אותי ב- [email protected] אם את ערה תני לי סימן ואני עכשיו מתקשרת ורק שתדעי שבשלישי הבא אני אצל ג´ודית בחיפה, אז אולי מפגש המשולש בחוטיני יתקיים אחרי הכל מה את אומרת.. אהההה.... בשלישי הבא זה לא סתם יום- זה טקס הסיום של ג´ודית בקורס ואני אזכה לראות את הסרט שלה, שהוא גם פרוייקט הגמר בקורס וממש עכשיו אני בטוחה שהיא עדיין בחדר העריכה עובדת קשה קשה עליו.. ואם תצטרפי אלינו מקסימה זה יהיה ממש כיףף.. מתגעגעת גפן
בזזזז
 

billy miligan

New member
ואצל נילי

בחגיגה של בבט כבר היית? לאכול ופל ולשתות שוקו כמו שיש רק אצל ניליץ ולמסור לה דש ממני
 

Gefen

New member
בילי אנא הסבירלי..

איפה זה החגיגה של בבט..? שמעתי כבר על המקום ועוד לא הייתי.. אם אני לא טועה זה במושבה? איזה כיף..שיח ירושלים עם בילי הניו זילנדי, נו..מי היה מאמין...
 

גופמן

New member
הפוך

הייתי מוסיף ברכה, אולם לדעתי בילי פחות מעודכנת ממך וחושבת שבאבט עדיין בעמק רפאים. לאחרונה שהייתי בבאבט זה היה בשמאי 16, ליד המדרחוב. אולם זה היה בכל זאת בספטמבר שנה שעברה, כך שחלף זמן מאז רצוי לבדוק אצל ירושלמים, אם כי אלה שאני מכיר לא יוצאים מהבית יותר, אז אני לא יכול לברר.
 

billy miligan

New member
בבט, בבט ושוב בבט (רכילות) ../images/Emo8.gif

אחרי שלוש מקומות בעמק רפאים עברה נילי למאחורי מלון המלכים (לשעבר הפאב של רפי - החבר של...). לאור ההצלחה המסחררת נפתח הסניף השני בשמאי. קצת לפני שעזבתי את ארץ (ועיר) הקודש נסעה לה נילי לחו"ל ללימודים ואין לי שום שמץ מה קורא שם מאז. אני רק אוסיף שהופלים מהמכונה הישנה טובים פי כמה מהופלים של המכונה החדשה
נו גופמן אני מעודכן מספיק
 

מאמט

New member
מאזכרים את נילי ואני לא אגיב?

לפי מה שאני יודע היא באמת נסעה לחו"ל. אבל הופליה עדיין חיה ונושמת (אלא אם יש לכם עדכונים). ובאמת שהופלים לא טעימים כמו במכונה הישנה, אבל הם עדיין מלאכיים. והשוקו... אח... מתי הטיסה הבאה לישראל?
 

גופמן

New member
ידע

ידע אינו בהכרח ידע עדכני. אז אתה יודע יותר ממני על באבט. אולם, אתה מעודכן פחות ממני. הסניף בתחנת הרוח ברחביה נסגר באוגוסט 2000 (דומני שזה המקום שהתייחסת אליו כאל הפאב של רפי). אולם לצערי גם אני איני מעודכן. הפעם האחרונה שהייתי בשמאי במרכז העיר היתה בספטמבר 2001. שמעתי לעומת זאת שאחד המנהלים יבקר בעיר החודש. ממש ליד. שידווח.
 

aviva243

New member
../images/Emo135.gif../images/Emo13.gif../images/Emo175.gif

כן נמצא ברח´ שמאי למטה מול מלון ציון וליד חנות נרות ולמי שכותב לכם שהירושלמים מפחדים פחדן בעצמו כי הירושלמים לא מפחדים ומשבוע שעבר בכל סוף שבוע אלפי ירושלמים מסתובבים במדרחוב באירועי חוצות ירושלים כדאי לבקר
 

גופמן

New member
פחדן בעצמי

מה קרה אי אפשר להשמיץ אותי כבר באופן אישי? כן, אני כתבתי שהירושלמים פחדנים. וכן אני פחדן בעצמי. אז? פעם אחרונה שישנתי בירושלים חברה סירבה להביא אותי לפסגת זאב והשאירה אותי, כן מצחיק מאוד, בצומת הגבעה הצרפתית לקחת אוטובוס לשם. ולא, לא בגלל שפסגת זאב זה שטח כבוש, אלא בגלל שהיא פחדה ליסוע לשם כי הכביש ידע זמנים רעים פעם. שלא נדבר על הפעם האחרונה שהייתי בירושלים שרוב האנשים הזהירו אותי לא להסתובב ברחוב כמו גם לא הבינו מה אני עושה שם. אגב תמיד חשבתי שחוצות ירושלים זה חוצות היוצר וזה קורה שבוע ברצף ולא רק בסופי שבוע, אז מה קרה? אבל לפחות שימחת אותנו שבאבט עדיין פתוחה.
 

judyr

New member
פסססט

לפני שאני טסה לחדר ירעכה ללעוד 48 שעות רצוף.... מקסימוש ברור לך שאת מגיעה עם חוטיני..... לי יש בצבע סגול כהה... מה הצבע שלך? גפן ואיזה שלך? טוב ביי עד להמון זמן
 

judyr

New member
פחחחחחח גדול../images/Emo70.gif (ירעכה = עריכה)../images/Emo8.gif

אני מאוד מקווה שככה לא יראה הסרט שלי....
 
וחסר לך, חסר לך שלא תספרי לנו

איך הוא יצא, איך התקבל וכו´ בסוף לא סיפרת מה היה בצילומים באילת! אז תמצאי לך 10 שניות, תעמדי בפינה עם הפנים לקיר ותתביישי. ואח"כ, רוצי הנה לספר לנו את כל מה שהחסרת!
 
גפנונית!!!!!!1

אין לי מסנג´ר.....ואני אשמח להצטרף...אז תשאירי לי דרך להגיע אליך או לג´ודית שלנו.....ואני אשאיר גם לג´ודי במסר את הנייד שלי... אוףףףףףףף גם מחכה וגם מצפה
מקסימוששששששש..... ונ.ב...החוטיני שלי מנומר....גרררררררררר
 
היי גפןןןן ../images/Emo24.gif

כמה טוב לראות אותך!!! איזה כיף שהתגעגעת אלינו. אני חושב עלייך כבר איזה שבוע - יש לי הפתעה בשבילך... היי, עוד חודש בארץ? זה אומר שעד מתי את בארץ? יש סיכוי שנפגש? אני מגיע ב02.09.02 וב04.09 אפילו אהיה בירושלים! תחזיקי מעמד... מחכה כבר לראות אותך פה שוב על תקן קבוע בקרוב...
 
למעלה